دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ریزش مو - دکتر زرین آذر

ریزش مو - دکتر زرین آذر

ریزش مو - دکتر زرین آذر


ریزش مو دلایل مختلف می تواند داشته باشد. مو نیز مانند پوست یکی از تغییر پذیرترین و حساس ترین بافتهای بدن بوده در شرایط مختلف، اثرات مختلف را از خود بروز میدهد. استرس ، بی خوابی ، تغییر رژیم غذایی، سم زدایی و پاکسازی بدن ، کمبود برخی ویتامینها، همه و همه میتوانند باعث ریزش مو گردند.


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

تغییر رژیم غذایی به رژیمی سالم تر باعث ایجاد پروسه سم زدایی در بدن می گردد . این پروسه با ریزش موها، احساس خستگی ، ایجاد جوشهای پوستی، دردهای عضلانی یا مفصلی و برخی علایم دیگر همراه می باشد.


توصیه من این است که برای مدت سه تا 6 ماه از یک مکمل ب کمپلکس و ویتامین ب 12 استفاده کنید. جوانه گندم و جو را به غذای خود اضافه کنید.


از سبزیهایی مانند کاهو ، اسفناج ، خیار و شاهی به مقدار فراوان استفاده کنید . حتی اگر بتوانید افشرده این سبزیها را همراه آب یک عدد سیب هر روز میل کنید عالی است.


سیر دارای گوگرد بوده در جذب بیوتین اثر مثبت داشته ، باعث رشد موها ، درخشندگی و سلامت آنها می گردد. از سیرخام درغذای خود استفاده کنید .


 خواب کافی  و دوری از استرس برای رشد و سلامت موها بسیار مهم است .


درضمن از مصرف شامپوها یا صابونهای معطر، ناسالم و شیمیایی تا حد امکان پرهیز کنید .


در رژیم غذایی خود از سبزیها و سایر مواد خام بیشتر استفاده کنید . مصرف مغزهای خام نیز به مقدار متعادل در رژیم روزمره توصیه میشود  .


دکتر زرین آذر

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده