خرید از سراسر دنیا


» چرا وگان ها رابطه جنسی بهتری دارند؟

 چرا وگان ها رابطه جنسی بهتری دارند؟

اشتیاق گیاهی: چرا وگان ها رابطه جنسی بهتری دارند؟

همه ما می دانیم که خوردن گیاهان بیشتر برای ما و کره زمین مفید است، اما برخی می گویند که مزایای رژیم گیاهخواری به زندگی عاشقانه ما نیز می رسد. چه کسی گردش خون و استقامت بهتر را برای یک شب لذت بخش تر نمی خواهد؟

یک نظرسنجی در سال 2020 نشان داد که 84 درصد از گیاهخواران از زندگی جنسی خود رضایت دارند، در حالی که تنها 59 درصد از گوشت خواران از زندگی جنسی خود رضایت دارند. اما نکته مهم - 95 درصد از شرکت کنندگان گیاهخوار گفتند که راضی هستند.

پس چرا وگان ها ادعا می کنند که رابطه جنسی بهتری دارند؟

گوشت قرمز می‌تواند یک وعده غذایی سنگین باشد و اغلب بعد از آن احساس بی‌حالی و خواب‌آلودگی به شما می‌دهد - که جذاب‌ترین حالت نیست. در واقع، تحقیقات نشان می دهد که بین ویتامین های B موجود در اسفناج، کلم بروکسل و پرتقال و تولید سروتونین ارتباط وجود دارد. این یکی از مواد شیمیایی در مغز است که شما را خوشحال می کند.

اما صبر کنید، همه ما این ضرب المثل را در مورد حبوبات می دانیم، و درست است، لوبیا می تواند باعث نفخ شود. برای یک شب رمانتیک ایده آل نیست. بهترین غذا برای خوردن قبل از پریدن به رختخواب چیست؟

لیلی ساتر، متخصص تغذیه در لندن که با Future کار می‌کند، توضیح می‌دهد: «رژیم غذایی مدیترانه‌ای مدت‌هاست که برای حمایت از قلب سالم شناخته شده است، اما تحقیقات نشان داده است که این فواید ممکن است به سلامت جنسی نیز تسری پیدا کند - کاهش خطر اختلال نعوظ و حفظ عملکرد جنسی».

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

یک غذای خوشمزه و گیاهی Canva

بنابراین، با خوردن کمتر گوشت، ماهی و لبنیات متوسط، مقادیر کم نوشیدنی (دلستر) و تأکید بر غذاهای گیاهی، مطمئناً همه چیز در اتاق خواب بهتر می شود.


او اضافه می کند که اگر نگران لوبیای پخته شده روی نان تست هستید، به جای آن به سراغ لوبیا سبز، برنج یا کینوا بروید، که کمتر لحظات صمیمی شما را دچار مشکل می کند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد گوشت قرمز و فرآوری‌شده بیشترین تأثیر را بر محیط‌زیست از هر نوع غذایی دارد. سوتر می‌گوید، تغییر رژیم‌های غذایی به سمت پروتئین‌های گیاهی بیشتر، ممکن است حتی به ایجاد یک رژیم غذایی پایدارتر از نظر محیطی کمک کند.


آیا گیاهخواران با این ارزیابی موافق هستند؟

ما با سه نفر به طور ناشناس صحبت کردیم که خود را وگان می‌دانستند تا متوجه شویم که آیا زندگی عاشقانه آنها از زمانی که گیاه‌خوار شده‌اند بهبود یافته است یا خیر.

یکی با این جمله شروع کرد: «غذاهای گیاهی به طور کلی آسان‌تر پردازش می‌شوند، که رابطه جنسی شدید بعد از شام را دلپذیرتر می‌کند». او افزود که تغییرات زیادی در زندگی جنسی او ایجاد نشده است، اما "تنها تفاوت قابل توجه احتمالاً بلافاصله بعد از غذا است".

وگان دیگری که در شمال انگلستان زندگی می کند جزئیات بیشتری را برای ما توضیح داد.


داشتن رژیم غذایی گیاهخواری تا چه اندازه عملکرد جنسی من را بهبود بخشیده است. من نعوظ قوی‌تر، استقامت بیشتر، دوره‌های مقاوم‌سازی سریع‌تر دارم و می‌توانم سه تا چهار بار در یک شب انجام دهم.» او به ما می‌گوید.

نعوظ قوی‌تر، استقامت بیشتر، دوره‌های مقاوم‌سازی سریع‌تر دارم و می‌توانم سه تا چهار بار در یک شب انجام دهم.

برای هر کسی که مطمئن نیست - دوره نسوز زمان بین ارگاسم و زمانی است که شما احساس می کنید آماده هستید دوباره از نظر جنسی تحریک شوید.

او ادامه می دهد: «وقتی رژیم غذایی مبتنی بر گوشت داشتم، احساس تنبلی می کردم و در نهایت وزن غیرضروری اضافه می کردم. در رابطه با رابطه جنسی، احساس رضایت بخش بود، اما نعوظم مثل الان قوی نبود و بعد از دو بار رابطه جنسی در شب، احساس می کردم ذهنم بیشتر می خواهد - اما بدنم می گوید بس است.»

اما وقتی صحبت از توانایی ورزشی و احساس شما نسبت به بدنتان می شود، آیا این هم یک عامل است؟


آنها می گویند: "در سطح شخصی، از زمانی که گیاهخوار شدم، احساس لاغری، تناسب اندام و انرژی بیشتری داشتم، که قطعا در مورد عشق کمک می کند."

از زمانی که گیاهخوار شدم، احساس لاغری، تناسب اندام و پرانرژی بیشتری داشتم، که قطعا در مورد عشق کمک می کند.

من فکر می کنم که وگان ها در مورد رابطه جنسی فعال تر و در نتیجه پرشورتر هستند. من متوجه شده‌ام که وگان‌ها اغلب میل جنسی بیشتری دارند و به احتمال زیاد چیزهای جدید را امتحان می‌کنند - نمی‌دانم آیا این به این دلیل است که آنها اغلب به‌عنوان گیاه‌خوار نیز مجبور شده‌اند چیزهای جدیدی را امتحان کنند؟


نکته دیگری است که می‌توان آن را با تحقیقات علمی تأیید کرد. وگان شدن می تواند سطح سروتونین را افزایش دهد که اساساً شما را شاخ تر می کند. کارشناسان همچنین سطح سروتونین را با سطح اکسی توسین - "هورمون عشق" که احساس قوی‌تری از صمیمیت و محبت ایجاد می‌کند، مرتبط کرده‌اند.

مطالعه اخیر توسط زنجیره غذایی هلند و بارت نشان می دهد که 35 درصد از لندنی هایی که رژیم گیاهخواری دارند، افزایش میل جنسی را تجربه کرده اند.

افرادی که از محصولات حیوانی اجتناب می کنند،دارای بوی "به طور قابل توجهی" بهتر از کسانی که این کار را نمی کنند، می شوند.

وگان ها ادعا می کنند که در رابطه با رابطه جنسی فعال تر و در نتیجه پرشورتر هستند. 

آنابل نایت، متخصص سکس و روابط، موافق است - و اضافه می کند که وگان شدن حتی می تواند بر طعم و بوی ما تأثیر بگذارد.


تغییر به یک رژیم غذایی گیاهی می تواند بوی شما را بهتر کند. یک مطالعه در سال 2006 در مورد بوی بدن و رژیم غذایی نشان داد که افرادی که از محصولات حیوانی اجتناب می کنند بوی "به طور قابل توجهی" بهتر از کسانی که این کار را انجام نمی دهند، دارند و - به عنوان یک نکته جذاب برای هر کسی که آلت تناسلی دارد - منی شما نیز طعم بسیار بهتری خواهد داشت. !» او می گوید.

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد مردانی که رژیم‌های غذایی غنی از میوه‌ها و سبزیجات تازه دارند، طعم شیرین‌تری دارند. کلروفیل موجود در غذاهایی مانند کرفس و جعفری، برای مثال، آنها را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. در مقابل، گوشت قرمز به مزه نمک منی معروف است.

بنابر گفته دانشگاه آکسفورد، نه تنها گیاهخواری «بزرگترین راه» برای کاهش تأثیرات زیست محیطی شما بر روی زمین است، بلکه می تواند کلید یک رابطه بهتر نیز باشد. 


منبع : یورونیوز

ترجمه : مجله آنلاین ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده