ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ایده هایی جهت صبحانه وگان

ایده هایی جهت صبحانه وگان

ایده هایی جهت صبحانه وگان

بلغور جو دوسر پخته شده

در اینجا ایده ایده آل صبحانه وگان سالم ، آسان و پر از عطر و طعم غیر قابل مقاومت است: بلغور جو دوسر پخته شده موز وگان! این دستور العمل باورنکردنی مفید و سیرکننده است و با مواد مناسب برای شما درست می شود: بیشتر جو دوسر و موز است. آن را میتوانید برای مهمانان سرو کنید ، یک تابه بزرگ درست کنید و تمام هفته آن را بخورید! برای میان وعده های سریع نیز می توانید آن را به صورت "میله ای" در آورید. با کمی کره مغز و خلال موز ، یک درمان کاملاً مفید است.

نان تست کره بادام

ایده های صبحانه وگان بعدی: نان تست! این فوق العاده ساده است و چیزی است که ما همیشه می خوریم. اگربرای صبحانه چند نان تست کره مغز آجیل بخورید، که پروتئین بسته بندی شده است و ما را در تمام طول صبح راضی نگه می دارد!  اگر غذاساز دارید از کره بادام زمینی خانگی ، کره بادام ، کره بادام هندی ، یا کره مغز خشک استفاده کنید. روی آن را با توت یا عسل پر کنید همچنین مربای توت فرنگی آسان  برای یک وعده غذایی صبحانه خوشمزاست.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


کاسه Acai خانگی

یکی دیگر از موارد مورد علاقه در ایده های صبحانه گیاهی: اسموتی ها! آنها سرشاز از ویتامین ها و مواد مغذی هستند و مقداری کره مغز را به آن اضافه می کنند تا سیر کننده شوند. این کاسه acai یک صبحانه کاملاً گیاهی است که حاوی آجیل و میوه است. این کاسه پر از میوه ، گرانولا ، نارگیل و کره بادام است. از کجا آمده است؟ توت های Acai در واقع روی درختان نخل رشد می کنند و بومی برزیل هستند! کاسه های Acai یک غذای محبوب در برزیل است و اکنون در ایالات متحده آمریکا به عنوان یک صبحانه یا میان وعده سالم بسیار محبوب شده است.

اسموتی سیب سبز

یکی دیگر از اسموتی های مورد علاقه من اسموتی سیب سبز است. این اسموتی با سبزیجات پر شده و با شربت افرا و سیب سبز خیلی کم شیرین می شود. رنگش مایل به قرمز است و دارای شیرینی متعادل و بافتی شل اما خامه ای است که به راحتی قابل نوشیدن است و یک رنگ سبز روشن و درخشان دارد. ما نمی توانیم قول بدهیم که باعث لاغری ، سلامت یا ایمنی در برابر همه بیماری ها شود ، اما طعم آن باورنکردنی است و به معنای واقعی کلمه مملو از مواد مغذی است.

پنکیک بلوبری وگان

حتی فقط کلمات "پنکیک بلوبری" زیباترین صحنه را به ذهن متبادر می کنند ، نه؟ 

عطر و طعم این پنکیک های گیاهی بسیار عالی هستند. خرده سبک و کرکی ، کاملاً لطیف است. آنها کمی شیرین هستند و توسط بلوبری مایل به قرمز تزئین و با شربت افرا مزه دار میشوند. 

نان تست فرانسوی وگان با موزهای کاراملیزه

در این دستور نان تست فرنگی وگان از دانه های چیا و اسپند خرد شده ترکیب شده استفاده میشود و باعث می شود یک غذای واقعی پر از مواد مغذی باشد. و بسیار خوشمزه است! به عنوان یک ایده صبحانه وگان ، پیشنهاد می کنیم با کمی کره بادام زمینی له نوش جان کنید تا شیرینی متعادل شود و کمی سیرکننده تر شود.

بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر ایده های صبحانه گیاهی است.

بهترین بلغور جو دوسر، جویدنی و برشته شده است شما میتوانید مواد افزودنی مورد علاقه تان مانند کره طبیعی بادام زمینی و مربای توت فرنگی با آن نوش جان کنید . آنها تمام روز شما را سیر نگه می دارند.


مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده