ثروتسازی با هیپنوتیزم


» علائم آنفولانزا H1N1

علائم آنفولانزا H1N1

علائم انفولانزا H1N1


اغلب افراد مبتلا به آنفلوآنزا علائمی مانند تب، درد گلو، سرفه، آب ریزش بینی و ... را تجربه می‌کنند، عوارضی که برای رهایی از آنها باید هرچه سریع‌تر به پزشک مراجعه کرد.

مسعود مردانی عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا، درباره آخرین وضعیت آنفلوآنزا در کشور، ‌گفت: همچنان بیشترین ویروس در گردش آنفلوآنزا H۱N۱ است که در مواردی با تابلو حاد و شدید بالینی بروز پیدا کرده و حتی متأسفانه در مواردی منجر به مرگ شده است.


بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به اچ وان ان وان این است که واکسن آنفلوانزا دریافت کنید. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) توصیه می کنند که هر فردی بهتر است ۶ ماه یک بار واکسن آنفلوانزا دریافت کند.

البته افرادی که در بخش های مراقبت های بهداشتی کار می کنند نیز باید این واکسن را دریافت کنند. بنابراین و به طور کلی هم به منظور محافظت از کودکان بهتر است واکسن آنفولانزا را تزریق کنید.


درمان:

واکسن آنفلوآنزای مرغی سه ساله که شما را در برابر ۳ نوع از شایع ترین نوع آنفولانزا محافظت می کند.

واکسن چهارساله نیز شما را به صورت ۴ سویه محافظت می کند.

واکسن آنفلوانزا از سال ۲۰۱۰ بهبود یافته و قادر است تا افراد را در برابر آنفولانزای h1n1 محافظت کند. به طور کلی، تزریق واکسن ایمن است، اما احتمال دارد که شما واکنش و یا آلرژی خاصی نسبت به واکسن داشته باشید.

بنابراین در صورتی که نسبت به واکسن آنفولانزا در گذشته واکنش نشان داده اید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید. گاهی اوقات میزان واکسن بیماری های خاص، کافی نبوده و پوشش دهی گسترده ای برای افراد ندارد و همین موضوع مشکل ایجاد می کند.



منبع: شیرازخبر




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده