خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مزایای ورزش برای سلامتی پوست

مزایای ورزش برای سلامتی پوست

مزایای ورزش برای سلامتی پوست

پوست بزرگترین اندام بدن شما است. و همانطور که ورزش از اندام های دیگر ، مانند قلب مراقبت میکند ، توانایی پوست را برای دفاع در برابر پیری و آسیب های دیگر نیز تقویت می کند.

در اینجا از مزایای ورزش برای سلامتی پوست برای شما صحبت میکنیم.

در حقیقت ، لحظه ای که ضربان قلب شما سریعتر شروع به تپش می کند ، ماهیچه ها پروتئین بیشتری (IL-15) را بیرون می کشند که میتوکندری سلول های پوست برای جوانتر شدن این عمل را انجام میدهند.

در همین حال ، ورزش همچنین به بدن شما کمک می کند تا قند خون و استرس اکسیداتیو را کنترل کرده که می تواند بافت پوست را از جمله پروتئین های مهم مانند کلاژن را پیر کند . حتی آن دانه های عرق واقعی برای پوست شما مفید است.

تمرینات قدرتی باعث ایجاد پارگی در عضلات می شود اما باعث می شود تا فیبرهای عضلانی بازسازی شوند. در مورد پوست ، مطالعات نشان می دهد که ورزش به طور کلی - چه تمرین مقاومتی و چه کاردیو - با ترشح پروتئین های ضد التهاب ضمن کاهش هورمون های استرس به خنثی سازی التهاب کل بدن کمک می کند.

عضو Shape Brain Trust ، الیزابت کی. هیل ، دکتر متخصص پوست در نیویورک ، می گوید: "التهاب منبع اصلی پیری پوست است ، بنابراین هر چیزی که با آن مبارزه کند از کلاژن محافظت می کند و به پیر نشدن پوست کمک می کند ."

التهاب و استرس

التهاب و استرس همچنین باعث تحریک و تشدید آکنه و اگزما و به خطر انداختن سد پوست شده و آن را خشک و حساس می کند. و اگر دچار بریدگی یا بثورات پوستی می شوید ، فعال بودن، پاسخ التهابی پوست را تنظیم می کند ، بنابراین در مرحله اولیه و ملتهب گیر نمی کند. به عنوان مثال مطالعه ای از دانشگاه ایالتی اوهایو گزارش داده است که زخم های پوستی در کسانی که به طور منظم ورزش می کنند به طور متوسط ​​9 روز زودتر در مقایسه با افرادی که فعال نیستند بهبود می یابند .

کاردیو مواد مغذی را به سرعت به پوست شما می رساند.

ورزش باعث بهبود جریان خون در سراسر بدن، از جمله پوست می شود. ناگفته نماند ، این که مزایای بهداشت روان نیز دارد.

دکتر هیل می گوید: "این افزایش گردش خون رگ های خونی را گشاد می کند ، که مواد مغذی و اکسیژن بیشتری را برای حمایت از سلول های پوست به ارمغان می آورد." "شما به طور كلی می توانید با نگاه كردن به پوست فرد، از سلامت او مطلع شوید و بسیاری از چهره های روشن كه همه می خواهند محصول جریان خون خوب است."

دکتر هیل می گوید ، همراه با آوردن مواد مغذی ، گردش خون خوب به حمل مواد سمی ، رادیکال های آزاد و محصولات جانبی سلول کمک می کند. هر کاردیو که دوست دارید انجام دهید آنقدر سخت انجام دهید که ضربان قلب شما بالا بیاید. 

عامل عرق

دکتر هیل می گوید: "هنگام تعریق ، منافذ باز می شوند و ناخالصی ها را آزاد می کنند." عرق همچنین در سیستم ایمنی بدن شما نقش دارد: این ماده حاوی یک پپتید ضد میکروبی به نام درمسیدین است که به عنوان اولین دفاع در برابر باکتری های مضر (مانند E. coli و استافیلوکوک ) که به سطح پوست می چسبند ، عمل می کند و منتظر راه ورود است.

Perspirations پوست را در یک محافظ ضد میکروبی می پوشاند

دکتر هیل می گوید ، درست بعد از تمرین ، پوست خود را تمیز کنید: "عرق به خودی خود باعث ایجاد آکنه نمی شود ، اما اگر بلافاصله شستشو نکنید یا اگر با لباس های تنگ را تعویض نکنید ، باکتری های طبیعی و مخمر روی پوست می توانند شروع به تخمیر کنند و ممکن است منافذ پوست را مسدود یا تحریک کند، که می تواند برجستگی های کوچک و قرمز ایجاد کند. اگر بیرون ورزش می کنید با استفاده از کرم ضد آفتاب مقاوم در برابر عرق از آسیب آفتاب جلوگیری کنید. 

ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده