دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ورزش های مناسب کمردرد

ورزش های مناسب کمردرد

ورزش های مناسب کمردرد

ممکن است زمانی که کمر درد دارید احساس نیاز به استراحت کنید ، اما حرکت برای کمر شما مفید است. ورزش برای کمردرد می تواند عضلات کمر ، معده و پا را تقویت کند. آنها به حمایت از ستون فقرات شما کمک می کنند و درد کمر را تسکین می دهند. همیشه قبل از انجام هر گونه ورزش برای کمردرد ، از متخصص بهداشت خود سوال کنید. بسته به علت و شدت درد شما ، برخی از تمرینات توصیه نمی شود و می تواند مضر باشد.

  1. ورزش برای کمردرد مفید است - اما همه ورزش ها مفید نیستند. هرگونه ناراحتی خفیف که در آغاز تمرینات احساس می شود باید با تقویت عضلات از بین برود. اما اگر درد زیاد است و بیش از 15 دقیقه در طول ورزش طول می کشد ، بیماران باید ورزش را متوقف کرده و با پزشک تماس بگیرند. برخی از تمرینات ممکن است درد را تشدید کنند. به عنوان مثال لمس انگشتان ایستاده فشار بیشتری را بر دیسک ها و رباط های ستون فقرات وارد می کند. آنها همچنین می توانند عضلات کمر و همسترینگ را بیش از حد کش دهند.
  2. برخی از ورزش ها می توانند کمردرد را تشدید کنند و در صورت داشتن کمردرد حاد باید از آنها اجتناب شود. کرانچ جزئی می تواند به تقویت عضلات پشت و معده کمک کند. دراز بکشید و زانوها را خم کرده و پاها را صاف روی زمین قرار دهید. دستان خود را روی سینه قرار دهید یا دستان خود را پشت گردن قرار دهید. عضلات معده را سفت کرده و شانه ها را از زمین بلند کنید. وقتی شانه ها را بالا می آورید ، نفس بکشید. از بازوها برای کشیدن گردن از زمین استفاده نکنید. برای یک ثانیه نگه دارید ، سپس به آرامی پایین بیایید. 8 تا 12 بار تکرار کنید. پاها ، استخوان دنبالچه و کمرتان باید همیشه در تماس با زمین باشد.
  3. اگرچه ممکن است فکر کنید دراز و نشست می تواند باعث تقویت عضلات اصلی یا شکمی شما شود ، اما اکثرا افراد هنگام نشستن ، از عضلات باسن استفاده می کنند. نشستن ممکن است فشار زیادی به دیسک های ستون فقرات شما وارد کند.
  4. به پشت دراز بکشید و یک زانو را خم کنید. یک حوله را زیر توپ پا حلقه کنید. زانوی خود را صاف کرده و به آرامی روی حوله عقب بکشید. شما باید احساس کشش ملایم از پشت ساق خود کنید. حداقل 15 تا 30 ثانیه در این حالت بمانید. برای هر پا 2 تا 4 بار انجام دهید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده