ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درمان یبوست در دوران بارداری

درمان یبوست در دوران بارداری

یبوست در دوران بارداری

بسیاری از بیماران حتی در پی افزایش فیبر و مایعات رژیم غذایی در دوران بارداری دچار یبوست می شوند.


اگرچه خط اول درمان یبوست شامل افزایش فیبر ، مایعات و ورزش است ، اما این موارد بعضی اوقات بی اثر هستند. بنابراین ، ملین هایی مانند مواد تشکیل دهنده فله ، ملین های روان کننده ، نرم کننده های مدفوع ، ملین های اسمزی و ملین های محرک ممکن است در نظر گرفته شوند. اگرچه تعداد کمی از انواع ملین ها از نظر ایمنی در بارداری ارزیابی شده است ، اما حداقل جذب سیستمیک دارند. بنابراین ، انتظار نمی رود که آنها با افزایش خطر ناهنجاری های مادرزادی همراه باشند. با این حال ، توصیه می شود که از ملین های اسمزی و محرک فقط در کوتاه مدت یا بعضاً استفاده شود تا از کمبود آب بدن یا عدم تعادل الکترولیت در زنان باردار جلوگیری شود.


تخمین زده شده است که تقریباً 11 تا 38 درصد زنان باردار یبوست را تجربه می کنند ،

.1 یبوست به طور کلی به عنوان حرکات روده ای مکرر یا تخلیه دشوار توصیف می شود. به عنوان مثال ، افزایش سطح پروژسترون در دوران بارداری و کاهش سطح هورمون موتیلین منجر به افزایش زمان انتقال روده می شود

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

.2همچنین ، افزایش جذب آب از روده وجود دارد که باعث خشک شدن مدفوع می شود. کاهش فعالیت مادر و افزایش مکمل ویتامین (به عنوان مثال آهن و کلسیم) می تواند به یبوست کمک کند.

.3 در اواخر بارداری ، بزرگ شدن رحم ممکن است حرکت مدفوع را به سمت جلو کاهش دهد.

درمان

بسیاری از بیماران با افزایش فیبر و مایعات رژیم غذایی و همچنین ورزش روزانه ، از یبوست رهایی می یابند. پروبیوتیک هایی که فلور روده بزرگ را تغییر می دهند نیز ممکن است عملکرد روده را بهبود ببخشند. اگر اینها بی اثر باشند ، ملین ها خط دوم درمان هستند. به طور کلی ، اطلاعات کافی در مورد استفاده از ملین در بارداری وجود ندارد. با این حال ، مطالعات محدودی برای ملین های خاص انجام شده است و می توان اطلاعات مربوط به جذب سیستمیک آنها استنباط کرد.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده