خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مضرات فراوان غذاهای پخته شده

مضرات فراوان غذاهای پخته شده

مضرات فراوان غذاهای پخته شده


مواد طبیعی و خام برای بدن انسان و دستگاه گوارش کاملا شناخته شده است ، بنابراین در زمان گرسنگی و ورود مواد طبیعی ، به فرمان مغز و بوسیله معده و روده ها آنزیم های متفاوتی برای هر گروه از غذاها ترشح میشود. غذای طبیعی مدت زیادی در معده نمی ماند چون شناخته شده است و معده خیلی سریع و آسان کار خود را انجام داده و آن را تحویل روده کوچک می دهد. عملیات روده های کوچک و بزرگ در کمال هوشیاری و با ترشحات خود بخوبی انجام میشود و با صرف کمترین انرژی غذا هضم گشته و تحویل دیواره مویرگی روده کوچک می گردد. بقایای غذاهای فیبری تحویل کولونها یا روده بزرگ میگردد تا آنها را تجزیه کرده و آب و بقیه مواد غذایی را جذب نموده و تفاله آنها را از طریق راست روده تخلیه نماید.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

اما غذای غیر طبیعی یا پخته ، بدلیل سوخته شدن توسط آتش ، اغلب آنزیمها و بویژه آب و مواد غذایی غنی خود را از دست میدهد. غذاهای پخته برای دستگاه گوارش انسان ناشناخته بوده و مدت زیادی در معده خواهد ماند و بخاطر همین احساس سیری کاذب داریم. این ماندگی باعث تجمع گلبولهای سفید برای حفاظت از معده شده و اکثر ۶ لیتر خون انسان در معده جمع شده و انسان دچار سنگینی و افت فشار میشود. بهمین دلیل پس از خوردن یک ناهار پخته ، هوس شیرینی می کنیم. تشنگی کاذب بدلیل کمبود آب در پختنی ها و نمک فراوان و چاشنی های دیگر موجود در آن ، کار را دوچندان خراب می کند. این غذای پخته ۷۰ درصد انرژی بدن را برای هضم و جذب ناکامل گرفته و سایر اعضای بدن را دچار کمبودهای فراوانی مثل فرسودگی ، التهاب ، عفونت و خشکی می کند ، که در هر خانواده و یا نژادی بیماریهای مختلفی را مشاهده می کنیم .

این غذاهای آتشین و جهنمی تولید ترکیباتی می کنند که در جاهای مختلف بدن لانه کرده و تولید سنگ ، رسوب ، تومور و گره می نماید. رسوباتی که فقط با مواد شیمیایی پاک میشوند.


معده انسان برای هضم هر یک از مواد غذایی باید یک " شیرابه و آنزیم " مخصوص ترشح کند بنابراین در ترکیب خوری رایج کنونی مردم به صورت نان ، برنج ، گوشتها ، حبوبات ، ادویه ها و سایر چیزهای پخته شده بیشترین انرژی و ماندگی در بدن انسان ایجاد میشود. بوی بد عرق انسانها و بوی زننده مدفوع آنها بدلیل ترکیبات پخته شده مذکور می باشد که توسط هیچ ماده ای قابل هضم و جذب نمی باشد.


فیزیولوژی انسان طی سالها پخته خواری از حالت طبیعی خارج گشته و تحمل گرما و سرما را ندارد ، بدنها پف کرده و ترشحات آنزیمی به صورت صحیح انجام نمی گیرد و ذائقه فطری و غریزی آدمها گم گشته و فقط " نمک ، شکر و روغن " را میشناسد. بینی که عضو بسیار حساس بدن در بخشهای جنسی ، غذایی و عاطفی است حالت طبیعی ندارد. زبان انسان زمانی تیغ دار بوده براساس پخته خواری ناپدید شده . از آنجائیکه غذای پخته و غیر طبیعی سلولها را سیر نمی کند ، مجبوریم روزانه در چندین وعده معده را پر نماییم و به دنبال آن ذخیره غذایی در انبار و فریزرها بالا می رود که خود موضوعات جنگ و درگیری و رقابت و بی توکلی به خدا را به دنبال دارد.


تمام بیماریها ، جنگها ، حرص و آز در زمینه های ذهنی و جسمی انسان بدلیل فراموش کردن غذای طبیعی و خام خود می باشد . چنانچه انسان دست از " پخته خواری " بردارد ، انسانی نوین در سر زمین نو با حضور همه جانداران و فضای سبز بهشت را در آغوش خواهد کشید.


این جهان زندان و زندانیان

حفره کن زندان و خود را وا رهان


   " مولانا "


بشر بدلیل پخته خواری غذای کلیه جانداران را از آنها گرفته و به تصرف خود در آورده و علاوه بر آن خود آن حیوانات را نیز می پزد و می خورد. بالاخره جایی حوصله زمین سر خواهد رفت و تکلیف خود را با این موجود دو پا روشن خواهد کرد.

برگرفته از سخنان ارزشمند استاد احمد دهقان

تهیه و تنظیم : محمود لازمی


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده