ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درمان سرطان استخوان پیشرفته با گیاه خواری

درمان سرطان استخوان پیشرفته با گیاه خواری

درمان سرطان استخوان پیشرفته با گیاه خواری

نمونه ای از درمان سرطان استخوان پیشرفته با خام گیاهخواری

برگرفته از کتاب خام خواری مرحوم آوانسیان عزیز

بزودی من دومین سالگرد خام خواری ام را جشن خواهم گرفت. درست دو سال پیش وقتی درد سرطانم به شدت خود افزوده بود کتاب خام خواری را به من معرفی کردن که زندگی مرا کاملا دگرگون کرد. در حقیقت این کتاب زندگی مرا نجات داد.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

چند سال پیش ، چیز عجیبی در سینه راستم احساس کردم. پیش پزشک رفتم، ولی رادیوگرافی چیز غیرعادی نشان نداد.اما بعد از دوماه درد شروع شد و بزودی شدت پیدا کرد. مراجعه به پزشکان برای معالجعه شروع شد. در نهایت با اجازه من عمل جراحی انجام گرفت. بعد از بهوش آمدن متوجه شدم که سینه راستم ناپدید گشته و دست راستم بیحس شده است.

وضع مزاجی من چندان تغییر نکرد. حدود 2 سال بعد وقتی در ران چپم درد احساس کردم. به چند پزشک مراجعه کردم و بعد از چند بار عکسبرداری سرطان استخوان تشخیص دادند.

در یک عمل جراحی دیگر برای جلوگیری از پیشرفت بیماری ، رحم و تخمدانهایم را نیز برداشتند. چهل روز گذشت... پزشکان گفتند که باید باز هم بستری شوم. تصمیم گرفتم به خارج از کشور بروم و معالجعه را در آنجا انجام دهم. آنجا به من گفتند که سینه ترا دیر بداشته اند. این مرض به سه نقطه بدنت حمله کرده است. ریه، کبد و استخوانبندی... تو سرطان استخوان پیشرفته داری!!! سر استخوان تو بقدری نازک شده است که تعجب می کنم که چطور موقع نشستن در هواپیما نشکسته آست؟ عاقبت با یک چمدان پر از عکس و نامه ونسخه و دستور به تهران بازگشتم. در تهران یک هفته شیمی درمانی داشتم و از ساعت هفت صبح تا دو بعدازظهر ، سرم نمک به من می زدند و چون هورمونها رو قطع کرده بودند وزن بدنم اضافه شد و از 68 کیلو به 86 کیلو رسد. حتی پیش بینی کرده بودن که موهای سرم خواهد ریخت و ریش و سبیل در خواهم آورد. یک روز که می خواستم کپسول بخورم وقتی بورشور آن را خواندم دیدم نوشته بود این دارو تا میزان دوازده مورد سو نتیجه و احتمالا مرگ نیز در بردارد.

از آنروز مصرف هر نوع دارو را قطع کردم، چون فکر می کردم مدت کمی که زنده هستم خودم را بیشتر زجر ندهم. ده ماه بعد مهمترین تغییر در زندگی من روی داد وقتی یکی از دوستانم که خودش فلج بود به من گفت که با یک ماه خام خواری حالش خیلی بهتر شده است. تصمیم گرفتم من هم خام خواربشوم. در مدت یک ماه اول معجزه ای در بدن من رخ داد... موهای ابروهایم که بکلی ریخته بود کم کم در آمد. انرژی بیشتری برای راه رفتن یافته بودم، قدرت دید چشمانم زیاد شده بود و احساس می کردم که دوباره زنده شده ام.یکروز روی سنگ های مرمر اداره مرکزی بیمه زمین خوردم ، احساس می کردم که فلج خواهم شد. با همان دو ماه خام خواری چنان معجزه ای دربدنم رخ داده بود که وقتی دوباره از لگن خاصره و پاهایم عکس گرفتند دکتر گفت: استخوان بندی تو از استخوان بندی من هم سالمتراست. از آن ضایعات عمیق در بدنم اثری نمانده بود.

امروز بعد از دوسال خام خواری کاملا عوض شده ام. در این مدت هیچ دارویی مصرف نکردم . دست راستم که بعد از عمل جراحی کاملا بیحس شده بود به حال طبیعی برگشته است. جوش های زیرپوست بدنم که بعد از شیمی درمانی ایجاد شده بود و به شدت درد می کرد ناپدید شدند. در این مدت 20 کیلو از وزنم نیز، کم شده است. اکنون روزی هشت ساعت در بیمه ایران کار می کنم و در وقت آزاد خیلی فعال هستم و امیدوارم در این زندگی تازه وقتم را باخوشحالی و سلامتی بگذرانم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده