بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» 10 ماده غذایی با کالری تقریباً صفر

10 ماده غذایی با کالری تقریباً صفر

10 ماده غذایی با کالری تقریباً صفر

محدود کردن کالری و رژیم غذایی مداوم ایده خوبی نیست. همیشه بهتر است هر چیزی را که می خواهید بخورید اما در حد اعتدال. با این حال، همه ما روزهایی را داریم که مطمئناً به اندازه کافی غذا خورده ایم اما هنوز هم می خواهیم در اواخر شب چیزی بخوریم. و می دانید شکلات، شیرینی یا چیپس ایده خوبی نیستند. بنابراین در اینجا برخی از غذاهای حاوی کالری بسیار کمی آورده شده است، بنابراین می توانید بدون احساس گناه آنها را بخورید و نگران مقیاس نباشید.


1. خیار

خیار حاوی کالری بسیار کمی است، بنابراین یک میان وعده عالی در هر زمانی از روز است. این در اصل آب ترد است. با طراوت، برای پوست شما مفید است و اگر علاقه ای به نوشیدن 8 لیوان آب در روز ندارید، می توانید به جای آن از خیار استفاده کنید.


2. کرفس

دفعه بعد که هنگام تماشای فیلم در خانه دوست داشتید ذرت بو داده کره ای بخورید – پیشنهاد می کنیم ساقه های کرفس را به قطعات کوچک برش دهید و آن ها را خرد کنید. چون انصافاً پاپ کورن بد کالری است در حالی که کرفس بسیار کم کالری است و برای شما مفید است.


3. هویج

هویج یک میان وعده عالی است، به خصوص اگر به جای یک کیسه چیپس، یک کیسه هویج کوچک بردارید. سیر کننده، خوشمزه و سرشار از ویتامین هستند. میدونی چطوری مادرت بهت گفت هویج برای بینایی خوبه؟ خب اون دروغ نمیگفت


4. کلم

کلم یک سبزی عالی برای استفاده در هنگام حجم دادن به یک وعده غذایی یا سالاد است. در هر 100 گرم فقط 22 کالری دارد و باور کنید 100 گرم ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما کلم سبک است، بنابراین برای خوردن بیشتر از آن مشکل نخواهید داشت.


5. کلم بروکلی

کلم بروکلی در واقع خوشمزه است و می توان آن را به صورت پخته و خام مصرف کرد. این یکی از پرمغذی ترین سبزیجات موجود است و فقط 100 گرم از آن تمام ویتامین C مورد نیاز شما در روز را دارد. درست است، بسیاری از مردم فکر می کنند که مرکبات انحصار ویتامین C را دارند، اما این درست نیست.


6. سیب

100 گرم سیب تنها حاوی 52 کالری و 3 گرم فیبر مورد نیاز است که آنها را به یک میان وعده بسیار سیر کننده تبدیل می کند. آنها جایگزین خوبی برای آب نبات هستند زیرا شیرین و آبدار هستند.


7. آروگولا

همه ما باید بیشتر سبزیجات بخوریم. آروگولا طعم خاصی دارد که شما آن را دوست خواهید داشت یا از آن متنفر خواهید شد. اما در سالادها عالی است و تقریباً کالری آن صفر است، اما حاوی پروتئین، کلسیم، پتاسیم و ویتامین K است.


8. کاهو پیچ

اگر طعم آروگولا را دوست ندارید، احتمالاً از کاهوی آیسبرگ بدتان نمی آید. ترد است و کیفیتی با طراوت دارد. به عنوان پایه سالاد یا راهی برای افزودن تردی و تازگی به ساندویچ یا برگر عالی است.


9. کلم پیچ

این برگ سبز تیره دارای مقدار شگفت انگیزی از ویتامین K، دو برابر مقدار روزانه ویتامین C، منبع عالی منیزیم، آهن و ویتامین B-6 است. جویدن آن ممکن است کمی سخت‌تر از سبزیجات برگ‌دار باشد، اما ماساژ دادن برگ‌ها با آب لیمو و روغن زیتون و پاشیدن مقداری نمک روی آن‌ها، کلم پیچ را نرم‌تر می‌کند و یک سس عالی برای سالاد شما ایجاد می‌کند.


10. قارچ

قارچ ها معمولاً کالری کمی دارند و بنابراین برای حجیم کردن سیب زمینی سرخ کرده یا حتی سالاد عالی هستند. همچنین می توانید از آنها به عنوان جایگزین گوشت استفاده کنید. به دلیل بافت اسفنجی آنها طعم ها را به راحتی جذب می کنند و می توانید طعم آنها را مانند گوشت مزه دار کنید.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده