خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 10 ایده برای صبحانه وگان

10 ایده برای صبحانه وگان

10 ایده برای صبحانه وگان

به‌عنوان یک گیاه‌خوار، برانچ همیشه هیجان‌انگیزترین وعده غذایی برای خوردن نیست. به‌ویژه در رستوران‌ها. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم یک برانچ گیاهی خود را در خانه درست کنید. این دستور العمل های DIY بسیار بهتر از جایگزین های گران قیمت خواهد بود. اگر میزبانی می‌کنید یا فقط برای یک مهمانی می‌پزید، این دستور العمل‌ها باعث نمی‌شوند گوشت یا لبنیات را از دست بدهید.

1. پیتزا صبحانه سالم

تصور کنید اگر یک پنکیک و یک پیتزا مینی با سالاد میوه داشته باشند - این پیتزای نمادین صبحانه را می سازد که مطمئنا مهمانان را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین به اندازه کافی خوشمزه است که خودتان آن را بخورید. پایه آن در اصل یک پنکیک زغال اخته است که با استویا شیرین شده است. روی آن را با پنیر خامه ای سالم و هر رویه شیرین یا میوه ای مورد علاقه دلتان پر می شود.


2. گوجه فرنگی برشته بالزامیک و نان تست هوموس

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

در اینجا، گوجه‌فرنگی‌های گیلاسی و آبدار روی بستری از حمص خامه‌ای می‌نشینند، که همگی روی یک پوسته، تکه‌ای ضخیم از نان تست خمیر ترش قرار می‌گیرد. روی نان تست آووکادو بریزید، رقابت جدیدی دارید. روستایی، ساده، و هنوز هم به نوعی هوس انگیز. سرکه بالزامیک مقداری تندی می دهد و با گوجه فرنگی های شیرین کاملاً هماهنگ می شود


3. پنکیک کدو حلوایی

پنکیک های شیرین بسیار عالی هستند، اما آیا تا به حال پنکیک کدو سبز، سبزی و پنیر فتا با سس عالی خورده اید؟ این سرخ‌کرده‌ها با یک سس ماست تند ترکیب می‌شوند که مستقیماً اعتیادآور است. افزودنی ایده آل برای یک برانچ potluck.


4. وافل نان ذرت چیلی

دلیل دیگری برای معرفی این وافل خوش طعم ، آهن موجود در آن است ، و وقتی از نان ذرت تهیه شده و با فلفل دلمه‌ای گرم شده روی آن قرار داده شود، 10/10 می‌شود. با یک مقدار تند و چاشنی پیاز سبز، این غذای برانچ را می‌توان در رستوران سرو کرد و از همه بهتر، پخت آن کمتر از نیم ساعت طول می‌کشد.


5. نان میمون وگان

نان های دارچینی قدیم خیلی خوب بود – در عوض، این نان میمونی وگان را درست کنید که تند، شیرین است و بهترین لذت را در هر زمانی از روز دارید. این فینگر فود به طرز شگفت انگیزی لطیف است و به سختی می توان آن را تنها در یک عدد بسنده کرد. بخش زیبای نان میمون این است که می‌توانید تکه‌های لقمه‌ای را بکشید و به آرامی آن را بچینید تا برای طولانی‌ترین زمان ممکن آن را بچشید.


6. بلغور جو دوسر پخته شده با چیپس شکلاتی

مسلماً بلغور جو دوسر ستاره ایده‌های خوشمزه صبحانه نیست. اما وقتی شکلات چیپسی، وانیل و سس سیب را اضافه می کنید، اساساً طعمی شبیه خمیر کوکی شکلاتی بلغور جو می دهد و ما از این بابت عصبانی نیستیم. شما می توانید سس سیب را برای ماست یا موز له شده زیر پوست قرار دهید و پختن آن یک پوسته خوش طعم ایجاد می کند.


7. وگان Huevos Rancheros

آیا می توان املت های بدون گوشت و تخم مرغ داشت؟ پاسخ مثبت است و جایگزین آن توفوی مخلوط شده است. با لوبیا و سس دلچسب و تند رانچروس. برش‌های آووکادو، مخمرهای پنیری تغذیه‌ای و هالاپینو روی بستری از تورتیلاهای ذرت که به آرامی سرخ شده‌اند، رنگ را روشن می‌کنند. پر از پروتئین! حتی می توانید به جای اسکرامبل یک استیک توفو درست کنید.


8. توفو گوجه فرنگی، قارچ و اسفناج خشک شده

همه گیاه‌خواران و وگان‌ها می‌دانند که قارچ گوشت دنیای سبزیجات است و وقتی آن را در یک توفو می‌پزید، این ماده ستاره واقعاً فرصتی برای درخشش پیدا می‌کند. یک گزینه عالی برای تهیه یک وعده غذایی که صبحانه های متعدد و اندازه های برش های مختلف را ایجاد می کند. برای گوجه‌فرنگی، از نوع خشک‌شده در آفتاب استفاده کنید – از سبزیجات با محتوای آب زیاد استفاده نکنید.


9. بیکن تمپه

بیکن که وگان ها همیشه آن را از دست می دهند. این عادلانه نیست. و بیایید صادق باشیم - بیکن تمپه خریداری شده در فروشگاه همیشه برش داده نمی شود . این بیکن تمپه دارای مواد شگفت انگیزی است که سطحی ترد دارد و شربت افرا، گیاهان و سس سویا به آن اضافه می شود تا یک معجون جادویی درست شود.


10. مربع های صبحانه جو دوسر بلوبری

اگر به دنبال یک صبحانه قابل حمل در حال حرکت یا راهی برای انرژی بخشیدن به صبح های خود هستید، این مربع های صبحانه جو دوسر بلوبری یک راه خوشمزه برای انجام این کار است. با لایه میانی سخاوتمندانه و ضخیم زغال اخته، این کرامبل جو وگان بهتر از خوردن کلوچه برای صبحانه است و برای شما بسیار سالم تر است. طعم آن کمی شیرین است و مربع ها بهتر است گرم سرو شوند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده