خرید از سراسر دنیا


» چند نکته در مورد بارداری

چند نکته در مورد بارداری

چند نکته در مورد بارداری

مصرف بیش از حد الکل می تواند در رشد و نمو کودک تأثیر بگذارد و باعث مشکلات مادام العمر شود. از آنجا که ما دقیقاً نمی دانیم چه میزان الکل بی خطر است ، پس بنابراین الکل برای زنان باردار اصلاً مجاز نیست.

تغییرات هورمونی در دوران بارداری بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارد و وی را مستعد بیماری های ناشی از غذا ، به ویژه لیستریا می کند. برخی از بیماری های منتقله از طریق غذا می توانند برای جنین مضر باشند. برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های منتقله از طریق غذا ، زنان باردار نباید از مصرف غذاهایی که احتمالاً آلوده به باکتری های مضر هستند مانند جوانه های خام و آب میوه های غیر پاستوریزه استفاده کنند.

چند قلو

زنانی که بیش از یک نوزاد را حمل می کنند ، باید وزن بیشتری پیدا کنند ، غذای بیشتری بخورند و مقدار بیشتری ویتامین و مواد معدنی مصرف کنند. یک متخصص تغذیه میگوید: تغذیه قبل از تولد می تواند در تهیه برنامه های غذایی برای گیاهخوارانی که انتظار دوقلو ، سه قلو یا بیشتر دارند مفید باشد. به همین ترتیب ، زنان مبتلا به بیماری هایی مانند دیابت (دیابت از قبل یا حاملگی که در دوران بارداری ایجاد می شود) ، از مشاوره فردی برای اصلاح رژیم های غذایی خود در دوران بارداری بهره مند می شوند.

هوس های غذایی خاص

برخلاف آنچه ممکن است به صورت آنلاین خوانده باشید ، به نظر نمی رسد هوس غذایی در بارداری نشان دهنده کمبود تغذیه باشد. چه چیزی باعث ولع خوردن به غذا می شود؟ اغلب اثرات این هورمون ها ، کمبود خواب ، نیاز به راحتی یا عوامل دیگر است. هوس ها معمولاً مضر نیستند مگر اینکه غذاهایی که هوس میکنید از نظر غذایی نامناسب باشند و به یک قسمت اصلی از رژیم غذایی تبدیل شوند و سایر غذاهای سالم را از بین ببرند. اشتیاق به خوردن مواد غیر غذایی (مانند خاک ، خاک رس یا یخ) ممکن است نشان دهنده کمبود آهن یا روی باشد و باید توسط یک پزشک ارزیابی شود.

حالت تهوع

حالت تهوع ، به خصوص در ماه های اول بارداری ، معمول است. زنان مبتلا به حالت تهوع اگر مرتباً وعده های غذایی کمتری بخورند و از مصرف غذاها و بویایی که باعث تهوع می شوند خودداری کنند ، ممکن است احساس بهتری داشته باشند. اگر تهوع و استفراغ به قدری شدید شد که خطر کمبود آب بدن وجود دارد ، به دنبال درمان پزشکی باشید.

دستورالعمل های ساده برای بارداری سالم

بیایید با پنج توصیه ویژه مفید برای زنان باردار آشنا بشویم. این پنج مرحله به تنهایی تمام نیازهای شما را برآورده نمی کند ، اما در صورت همراهی با توصیه های ارائه شده در مجله ارم بلاگ ، باید از موقعیت مناسبی برخوردار باشید تا وضعیت تغذیه ای عالی را در طول بارداری حفظ کنید.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

1.اگر وگان هسید حداقل 5 وعده در روز لوبیا ، توفو ، تمپه ، شیر سویا ، گوشت های گیاهی ، بادام زمینی یا کره بادام زمینی بخورید.

2.انواع میوه ها و سبزیجات از جمله انواع ویتامین C (مانند پرتقال ، کلم بروکلی ، کلم ، گوجه فرنگی و توت فرنگی) ، سبزیجات برگ سبز و میوه ها و سبزیجات نارنجی تیره (هویج ، کدو زمستانی ، هلو ، طالبی و غیره) را مصرف کنید.

3.غلات سبوس دار را غالباً انتخاب کرده و منابع چربی سالم مناسب وگان ها مانند آجیل ، کره مغزها ، دانه ها ، روغن زیتون و آووکادو را بیشتر یا بیشتر اوقات انتخاب کنید.

4.هر روز پنج تا شش وعده غذای غنی از کلسیم بخورید.

5.روزانه از مکمل ها یا غذاهای غنی شده برای تأمین نیاز به ویتامین B 12 و اسید فولیک استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که حداقل 150 میکروگرم ید از یک مکمل قبل از تولد یا سایر مکمل ها دریافت می کنید. مکمل های ویتامین D معمولاً توصیه می شوند و همچنین ممکن است به مکمل های آهن نیز نیاز باشد. بسیاری از زنان نیازمند استفاده از مکمل DHA را در دوران بارداری هستند و اگر وگان باشند میتوانند از DHA مناسب برای وگان ها استفاده کنند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده