خرید از سراسر دنیا


» راهنمای ثبت نام و ایجاد وبلاگ رایگان - ایجاد وبلاگ جدید

راهنمای ثبت نام و ایجاد وبلاگ رایگان - ایجاد وبلاگ جدید

راهنمای ثبت نام و ایجاد وبلاگ رایگان - ایجاد وبلاگ جدید

ابزار رایگان برای ساخت و مدیریت وبلاگ با امکانات حرفه ای برای وبلاگ نویسان حرفه ای

راهنمای رایگان من در این صفحه نحوه ایجاد یک وبلاگ زیبا و کاربردی را به شما نشان میدهد ، همه اینها در یک آموزش آسان و گام به گام (همراه با تصاویر) است. آماده شروع آموزش گام به گام ساده هستید؟در اینجا قصد داریم نحوه ایجاد وبلاگ جدید و ثبت نام و ساخت یک وبلاگ جدید در سرویس Eramblog.com به شما نشان دهیم.

شروع یک وبلاگ می تواند طاقت فرسا و ترسناک باشد. این راهنمای رایگان در مورد وبلاگ نویسی برای مبتدیان است و به شما یاد می دهد چگونه فقط با ابتدایی ترین مهارت های رایانه ای یک وبلاگ نویس باشید. بنابراین چه 8 ساله باشید چه 88 ساله ، می توانید در کمتر از 20 دقیقه وبلاگ خود را ایجادکنید. شما می توانید از بیش از یک دهه تجربه بهره مند شوید تا وقتی وبلاگ خود را می سازید. همین اشتباهات را تکرار نکنید

به هر حال ، وبلاگ چیست؟

به طور خلاصه ، وبلاگ نوعی وب سایت است که عمدتا بر روی محتوای نوشته شده تمرکز دارد ، همچنین به عنوان پست های وبلاگ شناخته می شود. در فرهنگ عامه ما، اغلب در مورد وبلاگ های خبری یا سایت های وبلاگ افراد مشهور میشنویم ، اما همانطور که در این راهنما خواهید دید ، می توانید یک وبلاگ موفق را در مورد هر موضوعی که تصور کنید راه اندازی کنید. وبلاگ نویسان اغلب از دید شخصی می نویسند که به آنها امکان می دهد مستقیماً با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنند،علاوه بر این ، بیشتر وبلاگ ها همچنین دارای بخش "نظرات" هستند که خوانندگان می توانند با وبلاگ نویس مکاتبه کنند.

تعامل با خوانندگان در بخش نظرات به ارتباط بیشتر بین وبلاگ نویس و خواننده کمک می‌کند. این ارتباط مستقیم با خواننده یکی از اصلی ترین مزایای راه اندازی و ساخت وبلاگ است. این ارتباط به شما امکان می دهد با سایر افراد همفکر تعامل کرده و ایده های خود را به اشتراک بگذارید.

این ارتباط به شما امکان می دهد با سایر افراد همفکر تعامل کرده و ایده های خود را به شتراک بگذارید. همچنین داشتن اعتماد و وفاداری خوانندگان ، درهای کسب درآمد از وبلاگ به روی شما نیز باز می شود ،موضوعی که بعداً در این راهنما بحث می کنم.

آیا باید وبلاگ راه اندازی کنید؟

یکی از باورهای غلط در مورد راه اندازی وبلاگ این است که شما برای موفقیت باید یک نویسنده عالی باشید. مردم سایت های وبلاگ را می خوانند تا دیدگاه شخصی در مورد چیزها داشته باشند ، بنابراین بیشتر وبلاگ نویسان به شیوه ای غیررسمی و محاوره ای می نویسند. علاوه بر این ، برای داشتن یک وبلاگ موفق ، نیازی به تخصص در موضوع خود ندارید. به عنوان مثال ، خوانندگان یک وبلاگ آشپزی تمایلی به خواندن کتاب درسی از یک کارشناس تغذیه ندارند ، آنها می خواهند تجربیات شخصی را بشنوند.

برای موفقیت به عنوان یک وبلاگ نویس ، فقط یک شرط وجود دارد: علاقه به موضوع شما

در بطن آن، وبلاگ نویسی در مورد به اشتراک گذاشتن دانش خود با جهان است. انتخاب موضوعی که علاقه مند به آن باشید روند راه اندازی یک وبلاگ موفق را بسیار آسان می کند. نوشتن در مورد بیش از یک موضوع نیز بسیار خوب است. تا زمانی که در مورد چیزهایی می نویسید که واقعاً به آن علاقه مند هستید ، اشتیاق شما درخشان خواهد شد و خوانندگانتان را علاقه مند می کند.

پس چرا در وبلاگ نویسی دچار مشکل می شوید؟دلایل کمی وجود دارد.

 از خانه درآمد کسب کنید

در صورت انجام صحیح بلاگ نویسی می تواند بسیار سودآور باشد. بدیهی است که برترین وبلاگ نویسان در جهان درآمد بالایی دارند ، اما اگر کارها به درستی انجام شود ، حتی یک وبلاگ نویس نیمه وقت نیز می تواند سود خوبی بدست آورد. بهترین قسمت در مورد آن این است که وبلاگ نویسی نوعی درآمد منفعل است، زیرا شما میتوانید فقط چند ساعت در هفته را صرف نوشتن یک پست وبلاگ کنید و پس از مدتها پس از نوشتن پست وبلاگ ، به کسب درآمد از آن ادامه دهید. بعداً در این راهنما به جزئیات بیشتر در مورد چگونگی وبلاگ نویسی برای کسب درآمد میپردازیم.

داستان خود را به اشتراک بگذارید

 وبلاگ به شما امکان می دهد صدا داشته باشید و شنیده شوید در صورت انتخاب می توانید داستان خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارید. یکی از رایج ترین روش های استفاده از وبلاگ ها ، یادداشت های روزانه ای است که وبلاگ نویس در مورد تجربیات روزمره خود می نویسد تا دوستان، خانواده و دیگران بتوانند بخشی از زندگی آنها باشند.

شناخت خود یا شغل خود

 یک وبلاگ موفق ایده شما را به واقعیت تبدیل می کند و می تواند در زمینه مربوطه شما به میزان قابل توجهی شناخته شود. بسیاری از وبلاگ نویسان فقط به دلیل داشتن وبلاگ خود به عنوان متخصص شناخته می شوند و حتی برخی از آنها براساس وبلاگ خود به معاملات کتاب و فیلم رسیده اند.

یک انجمن پیدا کنید

شما یک پست وبلاگ می نویسید و مردم در مورد آن نظر می دهند این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با افرادی است که به همان چیزهایی علاقه مند هستند که شما علاقه مندید. وبلاگ نویسی به شما امکان می دهد تا براساس تجربه خود به این افراد آموزش دهید و به شما این امکان را می دهد تا از خوانندگان خود نیز بیاموزید. خبر خوب این است که اینترنت در حال حاضر با رشد در حال انفجار است افراد بیشتری از هر زمان دیگر آنلاین هستند. این انفجار در رشد به معنی خوانندگان بالقوه بیشتری برای وبلاگ شما است.


به طور خلاصه ، اگر به فکر راه اندازی یک وبلاگ هستید ، اکنون زمان خوبی است.

بنابراین ، چگونه وبلاگ خود را شروع می کنید؟

نحوه راه اندازی بلاگ در 6 مرحله

در حدود 20 دقیقه با ایجاد یک وبلاگ آشنا شوید:

1)نام یک وبلاگ را انتخاب کنید.

2)وبلاگ خود را بصورت آنلاین دریافت کنید.

3)وبلاگ خود را سفارشی کنید.

4)اولین پست خود را بنویسید و منتشر کنید.

5)وبلاگ خود را تبلیغ کنید افراد بیشتری را مجبور به خواندن وبلاگ خود کنید.

6)کسب درآمد از وبلاگ نویسی از چندین گزینه برای کسب درآمد از وبلاگ خود استفاده کنید.

بیایید وبلاگ نویسی خود را شروع کنیم!

مرحله 1: یک نام برای وبلاگ انتخاب کنید

اولین قدم برای یافتن نام وبلاگ خوب انتخاب موضوع است.

اگر مطمئن نیستید که در مورد چه چیزی وبلاگ بنویسید ، برای پیدا کردن یک موضوع خوب وبلاگ چند روش وجود دارد :

سرگرمی ها و علاقه ها سرگرمی ها یا سایر علایقی که به آنها علاقه دارید مکان خوبی برای شروع هستند.

آشپزی ، مسافرت ، مد ، ورزش و اتومبیل همه نمونه های کلاسیک هستند.

اما حتی وبلاگ هایی در مورد سرگرمی های مبهم تر نیز می توانند موفقیت آمیز باشند . تجارب زندگی میتواند مفید باشد. هر کس درسهایی را می آموزد که از طریق تجربه زندگی آموخته اند..


به اشتراک گذاشتن این دانش می تواند برای دیگران در موقعیت های مشابه فوق العاده مفید باشد.

به عنوان مثال ، من اخیراً به یک زن کمک کردم وبلاگ خود را در مورد همسر آتش نشان بودن شروع کند.

او تجربه و دانش زیادی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران در مورد این موضوع دارد ، و این به او کمک کرده است در موقعیت های مشابه با دیگران ارتباط برقرار کند.

درباره چیزهایی که در زندگی تجربه کرده اید ، فکر کنید.

این می تواند مربوط به خانواده شما باشد (به عنوان مثال: وبلاگی در مورد ماندن در خانه مادر) ، کار (وبلاگی در مورد تجارب معاملات با مشتری) یا سایر تجربیات زندگی (وبلاگی درمورد مقابله با یک زمان دردسرساز مانند بیماری یا طلاق ، یا در مورد اوقات خوشی مانند آماده سازی برای عروسی یا تولد کودک

• یک وبلاگ شخصی ، وبلاگی است که همه چیز درباره شما باشد. این شامل موضوعات مختلفی است ، از کارهایی که روزانه انجام می دهید، تا افکار و تفکرات تصادفی. این یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن افکار شما با جهان است بدون اینکه فقط به یک موضوع پایبند باشید.

پس از مباحثه نوبت به انتخاب نام وبلاگ خود می رسد.

یک نام وبلاگ خوب باید توصیفی باشد تا خوانندگان بالقوه بتوانند بلافاصله از طریق نام ، وبلاگ شما را درباره آن بشناسند .اگر در مورد یک موضوع خاص وبلاگ نویسی می کنید ، قطعاً می خواهید آن را به نوعی در نام وبلاگ خود بگنجانید. سعی کنید فقط به یک کلمه اکتفا نکنید. به عنوان مثال ، یک وبلاگ آشپزی لزوماً نباید کلمه "پخت و پز" را در آن داشته باشد.کلمات "غذا" ، "دستور العمل" و "وعده های غذایی"یا هرچیزی در مورد آشپزی باشد.اگر می خواهید یک وبلاگ شخصی ایجاد کنید که در آن موضوعات مختلفی را مورد بحث قرار دهید ، توصیه می کنم از نام خود یا برخی از تغییرات آن استفاده کنید ، زیرا وبلاگ شما مربوط به شماست. به عنوان مثال ، من ode.eramblog.com با عنوان " شعر و غزل " را دارم. همچنین اگر می دانید نام شما قبلا گرفته شده است ، می توانید نام میانی یا اولیه خود را اضافه کنید.


تبلیغ وبلاگ تازه ساخته شده

ایجاد یک وبلاگ خوب طراحی شده و نوشتن محتوای عالی فقط شروع کار است. برای اینکه خوانندگان وبلاگ خود را بخوانید ، باید مدتی را صرف تبلیغ آن کنید ، به خصوص هنگام شروع کار. برای اطلاعات بیشتر بر روی استراتژی های ذکر شده در مطلب زیر بهره ببرید:

» چگونه تعداد بازدید مطالب خود را بالا ببریم ؟


اولین افرادی که باید از وبلاگ شما مطلع شوند ، حلقه داخلی شما هستند. این شامل خانواده ، دوستان و همکاران در رشته شما می باشد. آنها را تشویق کنید تا پیرو شوند ، از آنها بخواهید وبلاگ جدید شما را ذکر کنند و - مهمتر از همه - از آنها تشکر کنید.

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

شما باید هر پست جدید وبلاگ را در حساب های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید ، اما همچنین می توانید اخبار مربوطه و پیوندهایی را به منابع دیگری ارسال کنید که برای خوانندگان شما ممکن است جالب باشد. استفاده از هشتگ و تعامل با پیروان خود را فراموش نکنید!

یکی از راه های مورد علاقه من برای جذب خوانندگان به وبلاگ من ارسال لینک در حساب های رسانه های اجتماعی من مانند فیس بوک و توییتر است. این عالی است ، زیرا نه تنها دوستان شما پیوند را می بینند ، بلکه اگر دوستان شما پیوند را با دوستان خود به اشتراک بگذارند ، به طور خودکار خوانندگان شما را چند برابر می کند. اگر در وبلاگ خود محتوای با کیفیت بالا ایجاد کرده اید ، رسانه های اجتماعی راهی عالی برای ویروسی شدن وبلاگ شما هستند.

در مورد بلاگ های دیگر نظر دهید

وبلاگ های دیگری را در انجمن خود پیدا کنید و با آنها لینک شوید. با استفاده از بخش نظرات ، خود را معرفی کنید و نظرات جذاب و سازنده ای را ارائه دهید. بسیاری از آنها به شما اجازه می دهند پیوندی به وبلاگ خود بگذارید. پس از ایجاد ارتباط با وبلاگ نویسان برجسته در جامعه خود ، به سرعت در صفوف آنها قرار خواهید گرفت.

با خوانندگان خود لینک شوید

وقتی خوانندگان شما درباره پست های شبکه های اجتماعی یا وبلاگ شما نظر می گذارند ، همیشه با آنها لینک شوید. به نظرات آنها پاسخ دهید ، "لایک" و تأیید به آنها بدهید. وقتی آشکار است که نویسنده به جامعه و مخاطبان خود اهمیت می دهد ، طبیعتاً بازدیدکنندگان تشویق می شوند که برگردند.

همکاری

با همکاری با اعضای محترم حوزه خود در انجمن وبلاگ نویسی خود قرار بگیرید. همکاری شامل ارسال مهمان ، تبلیغ وبلاگ ها و محصولات یکدیگر و تعامل منظم از طریق نظرات و رسانه های اجتماعی است.

ارسال منظم

مرتباً مطالب ارسال کنید. یک تقویم سرمقاله ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. اگر فاصله طولانی بین پست ها داشته باشید ، دنبال کنندگان شما افت می کنند و رشد شما به شدت مختل می شود. ارسال آن در یک برنامه آسان نیست ، اما چیزی است که کاملاً باید به آن پایبند باشید.

یک لیست ایمیل ایجاد کنید

علاوه بر جذب خوانندگان جدید به وبلاگ خود ، همچنین می خواهید از بازگشت خوانندگان فعلی خود اطمینان حاصل کنید. این جایی است که بازاریابی از طریق ایمیل نقش زیادی دارد. با جمع آوری آدرس های ایمیل بازدیدکنندگان خود (البته با اجازه آنها) ، می توانید هنگام ارسال مطلب جدید در وبلاگ ، آنها را مطلع کنید. این باعث می شود افراد به وبلاگ شما بازگردند ، که نه تنها با گذشت زمان خوانندگان بیشتری به شما می دهد ، بلکه به شما امکان می دهد ارتباط نزدیکتری با بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید.

بازاریابی از طریق ایمیل مبحث بسیار بزرگی است که نمی تواند در اینجا به خوبی آن را پوشش دهد ، بنابراین من یک راهنمای جداگانه برای بازاریابی از طریق ایمیل برای علاقه مندان ایجاد کردم که به زودی در همین پست آن را معرفی خواهم کرد

ارسال به موتورهای جستجو

شما می خواهید موتورهای جستجو در اسرع وقت وبلاگ شما را در نتایج جستجوی خود قرار دهند.

Google: برای یک حساب Google Webmaster ثبت نام کنید و Search Console را باز کنید. برای افزودن وبلاگ خود ، روی "افزودن " کلیک کنید و مراحل افزودن وبلاگ خود را دنبال کنید.

Bing: برای حساب Bing Webmaster ثبت نام کنید و وبلاگ خود را اضافه کنید.

SEO (بهینه سازی موتور جستجو) فرآیند بهینه سازی وبلاگ شما برای دریافت ترافیک از موتورهای جستجو مانند Google است.

ارسال وبلاگ خود به موتورهای جستجو اولین قدم است. با این حال ، به یاد داشته باشید که با شروع یک وبلاگ کاملاً جدید ، نتایج موتور جستجوی شما حداقل خواهد بود. با این حال ، به شرطی که به طور منظم به افزودن محتوای آموزنده و مرتبط ادامه دهید ، این امر تغییر خواهد کرد. هرچه بیشتر اضافه کنید و هرچه زمان بیشتری بگذرد ، نتایج موتور جستجوی شما بهتر می شود. و نتایج موتور جستجو منجر به ترافیک و مخاطبان بیشتر می شود.

با توجه به سئو ، هر پست وبلاگ باید شامل این عناصر اساسی باشد:

عنوان های سرصفحه: عنوان ها و زیرعنوان های بخش باید در برچسب های هدر قرار بگیرند. برای انجام این کار ، می توانید H2 ، H3 و غیره را انتخاب کنید.

طبقه بندی: موتورهای جستجو به سلسله مراتب بستگی دارد. پست های شما باید به وضوح در دسته های خاص و مرتبط طبقه بندی شود.( مدیریت تگ ها در منو کاربری سرویس ارم بلاگ )

فاکتورهای زیادی در ارتباط با SEO وجود دارد ، اما این موارد مهم هستند که به وبلاگ شما کمک می کنند تا دیرتر در موتورهای جستجو ظاهر شود.

مرحله ششم: کسب درآمد از وبلاگ نویسی

هنگامی که تلاش خود را برای ایجاد محتوای عالی وبلاگ و تبلیغ وبلاگ خود انجام داده اید ، در واقع درآمد آسان از وبلاگ خود ، کار ساده ای است.

بلاگ ها بسیار سودآور هستند اما تصور نکنید که در هفته اول یا حتی در ماه اول شروع به کسب درآمد می کنید. شروع یک جریان ثابت درآمد ممکن است شش ماه تا یک سال طول بکشد. وبلاگ نویسی به کار و فداکاری نیاز دارد ، اما هنگامی که مخاطبان کافی را ایجاد می کنید ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای کسب درآمد از وبلاگ خود استفاده کنید.

بارگیری دیجیتال

کتابهای الکترونیکی ، آموزش های ویدئویی و دوره های الکترونیکی متداول ترین مواد دیجیتالی است که توسط وبلاگ نویسان به فروش می رسد. با سرمایه کم و بدون هزینه هزینه حمل و نقل ، می توانید قیمت را پایین و جذاب نگه دارید.

اگر در زمینه کاری خود بسیار آگاه هستید ،عملا می توانید یک کتاب الکترونیکی خود را بنویسد. یک بار امتحان کنید ، ممکن است خودتان را متعجب کنید!

عضویت

روش دیگر کسب درآمد ایجاد گزینه های عضویت در وبلاگ شماست. این به شما امکان می دهد محتوای اختصاصی بیشتری را که فقط با عضویت پولی در دسترس است به اعضا ارائه دهید.

روش های زیادی وجود دارد که یک وبلاگ می تواند از محبوبیت و بازدید بازدید کند. انتخاب روش کسب درآمد از وبلاگ خود به اهداف وبلاگ شما بستگی دارد. به عنوان مثال کسانی که در حال فروش خدمات ، کالاهای فیزیکی و کالاهای دیجیتالی هستند ، ممکن است مایل به شرکت در برنامه های وابسته نباشند که ممکن است بازدید از سایت دیگری از بین برود.

وقت بگذارید و روشهای مختلفی را که می توانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید بررسی کنید. اما با فداکاری ، عشق و توجه ، درآمد به دست خواهد آمد.

به کمک بیشتری نیاز دارید؟

امیدوارم این راهنما به سوالات شما در مورد راه اندازی یک وبلاگ پاسخ داده باشد ، اما چنانچه باز هم به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتوانید به بخش مقالات وبلاگ نویسی در سرویس ارم بلاگ مراجعه کنید

چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنم؟ می توانید در همین بخش راهنما، ساخت و سفارشی کردن یک وبلاگ زیبا را از ابتدا مشاهده کنید:

سوالات متداول وبلاگ نویسی

هنوز چند سوال بی پاسخ در مورد وبلاگ نویسی دارید؟ در زیر متداول ترین سوالاتی که درباره راه اندازی یک وبلاگ جدید دریافت می کنم آورده شده است. اگر در اینجا پاسخی برای سوال خود پیدا نکردید ، در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با من برای من ایمیل ارسال کنید یا در زیر نظر بدهید.

چه چیزی باعث موفقیت یک وبلاگ می شود؟

اشتیاق ، خلاقیت ، دانش و تخصص شما و آنچه در جامعه ارائه میدهید باعث موفقیت یک وبلاگ می شود. تا زمانی که محتوایی جالب ، آموزنده و جذاب برای خوانندگانی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید ، ارائه دهید ، موفقیت شما فقط به تعداد پست هایی که می توانید تولید کنید محدود می شود.

به نوشتن ادامه دهید ، به تعامل خود ادامه دهید ، لینک شوید و وبلاگ شما مطمئناً موفق خواهد شد. تا وقتی که به موضوع علاقه مند باشید ، آسمان حد مجاز است.

برای راه اندازی وبلاگ به چه مواردی نیاز دارید؟

زمان ، اشتیاق و یک هدف مشخص.

وبلاگ نویسی تقریباً یک کار تمام وقت است. یک وبلاگ نویس موفق متعهد می شود که حداقل هفتگی مقاله های مفصل و مفصل ارسال کند. تبلیغ وبلاگ همچنین باید به طور منظم در سراسر سایت های رسانه های اجتماعی و از طریق تعاملات همسالان انجام شود.

اشتیاق پشت وبلاگ شما نیز به همان اندازه مهم است. برای دستیابی به محتوای عالی به طور منظم ، وبلاگ شما باید حول موضوعی باشد که شما با آن وسواس دارید. لازم نیست شما در زمینه موضوع مرجع اصلی باشید. شما فقط باید اشتیاق ، هیجان ، فداکاری و عقاید ریشه دار داشته باشید.

شما همچنین باید یک هدف مشخص در ذهن داشته باشید. هدف اصلی وبلاگ شما چیست؟ آیا اطلاع رسانی به مردم است؟ پول در آوردن؟ برای حفظ مشترکین پولی؟ با داشتن یک هدف نهایی مشخص می توانید وبلاگی ایجاد کنید که در بلند مدت این اهداف را برآورده کند.

وبلاگ من باید در مورد چه چیزی باشد؟

به این سوالات پاسخ دهید: به چه چیزی علاقه دارید؟ نظر شما در مورد فعالیت روزانه چیست؟ همه دوستان ، خانواده و همکاران خود را با چه موضوعی به طور منظم اذیت می کنید؟ خودتان را در جایگاه چه آرزویی می بینید؟ خودتان را می بینید که مرتباً درباره چه چیزی تحقیق می کنید؟ از چه می خوانید؟

اگر یک نکته مشترک در پاسخ شما به این سوالات وجود دارد - این همان چیزی است که وبلاگ شما باید در مورد آن باشد.

وبلاگ شما باید درمورد آنچه مورد علاقه شماست - آنچه شما علاقه مند به آن هستید باشید. و هنگامی که شروع به ساخت وبلاگ خود کردید ، صرف نظر از اینکه چه ماده ای باشد، گروهی از افراد را پیدا خواهید کرد که به صحبت های شما علاقه مند هستند.

چگونه می توانم یک جایگاه سودآور برای وبلاگ خود پیدا کنم؟

اگر موضوع کلی وبلاگ خود را می دانید ، یک راه عالی برای سودآوری بیشتر خود ، محدود کردن جایگاه برای از بین بردن رقابت است.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم شما علاقه زیادی به غذا دارید و می خواهید یک وبلاگ دستور العمل آشپزی ایجاد کنید. شما با یک میلیون وبلاگ دستور العمل آشپزی رقابت خواهید کرد. بنابراین بیایید این موضوع را به چیزی محدود کنیم که قابل کنترل تر باشد اما هنوز هم برای بسیاری از افراد مهم است. خاص تر کردن موضوع وبلاگ خود مانند "دستورالعمل های ارزان قیمت " به از بین بردن رقابت زیاد و بالابردن نتایج وبلاگ شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

اگر نام دامنه شما گرفته شود چه کاری انجام می دهید؟

اگر نام دامنه مورد نظر شما گرفته شود و نام دامنه کامل نام تجاری شما با برند تجاری باشد ، می توانید حقوق و امتیازات علامت تجاری خود را ادعا کرده تا در نهایت این دامنه را به شما تحویل دهند. این یک فرآیند طولانی است که شامل وکلا و هزینه های سنگین می شود ، اما تا زمانی که این نام توسط شما علامت تجاری شود ، احتمالاً نام دامنه را برنده خواهید شد.

هزینه راه اندازی وبلاگ چقدر است؟

اگر می خواهید وبلاگ شما جدی گرفته شود و اجازه فعالیت تبلیغاتی نیز در وبلاگ داشته باشید ،لازم است که با هزینه اندکی بسته وبلاگ تبلیغاتی را در سرویس ارم بلاگ Eramblog.com خریداری نمایید

این هزینه های اصلی شما در ارتباط با راه اندازی یک وبلاگ موفق است. البته ممکن است با خدمات اضافی مانند بازاریابی از طریق ایمیل هزینه های دیگری را متحمل شوید. مانند هر مشاغلی ، بیشترین هزینه اغلب تبلیغات است .

چرا وبلاگ ها از کار می افتند؟

تقریباً هر وبلاگی توانایی موفقیت را دارد ، با این وجود بیشتر وبلاگ ها شکست می خورند. و دلایل زیادی وجود دارد که چرا. در اینجا متداول ترین دلایل شکست یک وبلاگ وجود دارد:

• خیلی سریع تسلیم شدن - رایج ترین دلیل شکست وبلاگ این است که خالق محتوا قبل از اینکه وبلاگش حتی شانس شناخته شدن داشته باشد دست از کار می کشد. قبل از شروع یک وبلاگ ، باید بدانید که بیشتر وبلاگ ها ماه ها و حتی سالها طول می کشد تا مورد توجه قرار گیرند. این کاملاً سرمایه گذاری است. اگر در طی یک ماه موفق به جلب بازدید کننده یا کسب درآمد نشدید ، متوقف نشوید! همچنان بر ایجاد محتوای با کیفیت و نام بردن از طریق رسانه های اجتماعی و شبکه تمرکز کنید.

• وبلاگ نویسی متناوب - هنگامی که "دوره های سکوت" طولانی بین پست های وبلاگ وجود دارد ، ایجاد یک طرفدار محکم دشوار است. افرادی که به دنبال اطلاعات مربوط به موضوع شما هستند ، معمولاً می خواهند از اطلاعات جدید به طور مداوم برای جلب علاقه آنها استفاده کنند. وقتی وبلاگی نتواند محتوای تازه و به روز ارائه دهد ، افراد خسته می شوند و به جای دیگری نگاه می کنند.

• محتوای ضعیف - برخی از وبلاگ نویسان فکر می کنند که می توانند سیستم را با محتوای تولید شده خودکار یا با محتوای تکراری که مجدداً گفته می شود ، شکست دهند. خوانندگان می دانند چه زمانی مقاله مطلقاً فاقد ارزش است یا به سادگی کلیک می کند. وبلاگی با محتوای ضعیف هرگز موفق نخواهد بود.

• تبلیغات بسیار زیاد است - وبلاگهایی با دهها تبلیغ که اکثر مطالب را مبهم می کند، مانع بازگشت بازدیدکنندگان میشود. مردم به وبلاگ شما نمی آیند تا از طریق تبلیغات بد جا و پلک زدن مورد آزار و اذیت قرار گیرند. آنها برای اطلاع می آیند. در حالی که تبلیغات یک روش عالی برای کسب درآمد است ، در این کار زیاده روی نکنید

منبع : مجله اینترنتی ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده