دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» 10 نکته درخشان در زمینه وبلاگ نویسی

10 نکته درخشان در زمینه وبلاگ نویسی

10 نکته درخشان در زمینه وبلاگ نویسی برای وبلاگ نویسان تازه کار


با اینکه برای خواندن این مطلب زمان زیادی لازم است، اما مفیدترین راهنمای وبلاگ نویسی است که تا به حال دیده اید.

پس یک فنجان گرم قهوه بگیرید ... ، و در ادامه بخوانید

هر روز صدها وبلاگ جدید با مأموریت کسب درآمد آنلاین ظاهر می شوند ، اما بسیاری از وبلاگ نویسان تازه وارد نمی دانند که چگونه می توانند یک وبلاگ نویس موفق باشند !.

بنابراین ما تصمیم گرفتیم 10 نکته و ترفند مهم در زمینه وبلاگ نویسی را به شما بگوییم.

به خصوص ، وقتی وبلاگ نویسی را تازه شروع می کنید ، مرتکب اشتباهات زیادی در وبلاگ نویسی می شوید و به همین دلیل من به همه وبلاگ نویسان تازه کار توصیه می کنم نکاتی در مورد بلاگ نویسی را بخوانند و اشتباهات را تکرار نکنند. وبلاگ نویسی کار ساده ای است اما حفظ وبلاگ خود سخت است. به خصوص ، هنگامی که می خواهید یک وبلاگ در ارم بلاگ eramblog.com بسازید و از طریق وبلاگ نویسی امرار معاش کنید ، باید به موارد زیادی از جمله:

•   نوشتن

•   سئو

•   سیگنال های اجتماعی

•   توسعه

•   بازاریابی

•   درآمدزایی

دقت کنید. همیشه به یاد داشته باشید ، یک وبلاگ محدودیتی ندارد ، یک وبلاگ عادی می تواند یکی از بزرگترین برندها در روزهای آینده باشد.

10 نکته و ترفند مهم در زمینه وبلاگ نویسی

1.به پایه و اساس کار خود توجه کنید

همه افراد ترافیک می خواهند ، اما آنها نمی خواهند وقت خود را صرف یادگیری سئو SEO ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، نحوه نوشتن مقالات خوب و غیره کنند.

همه می خواهند یک وبلاگ نویس موفق باشند ، اما نمی دانند که وبلاگ نویس بودن چیست ، چگونه می توانند این کار را انجام دهند؟ اگر چند ماه ابتدایی وبلاگ نویسی خود را صرف مهارت های اصلی نوشتن ، جستجوگرها و بازاریابی در شبکه های اجتماعی کنید، این مهارت ها به عنوان پایه موفقیت شما رشد می کنند.

برای سئو و بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، این دسته ها را در بلاگسازان مطالعه کنید.

2. صادق باشید

"همان تغییری باشید که می خواهید در جهان مشاهده کنید." - مهاتما گاندی

وبلاگ نویسی ابزاری است که شما به وسیله آن خود را به جهانیان ابراز می کنید. این می تواند به صورت متن ، فیلم ، صوت یا هر رسانه دیگری باشد.

مسئله این است که وقتی صادق باشید ، دامنه اعتبار شما افزایش می یابد. مردم افراد صادق را دوست دارند و به خاطر صداقت بیشتر به شما احترام می گذارند.

صادق بودن کیفیت اشتراک شما را نیز بهبود می بخشد زیرا وبلاگ نویسی برای خانواده ، دوستان یا دیگران نیست. همه چیز برای ماست

ما وبلاگ می نویسیم تا با همفکران خود از هر نقطه دنیا تماس برقرار کنیم.

بار دیگر که محتوای جدیدی ایجاد کردید ، صادق باشید. صادق ماندن باعث خسته کننده شدن مقاله شما نمی شود ، بلکه باعث جذابیت بیشتر و مهمتر از همه معتبر بودن مقاله می شود.

صادق ماندن با دروغ نگفتن به خود شروع می شود.

به عنوان مثال اگر بگویید که کاری را به پایان میرسانید ، باید آن کار را انجام دهید که این به معنای نه گفتن به موارد ناخواسته و صادق بودن با خود است.

این پایه و اساس، شما را به یک فرد بهتر تبدیل می کند.

3. متمرکز و فداکار باشید

فداکاری و تمرکز ، عناصر اصلی موفقیت در هر کاری هستند.

برای 3-4 ماه آینده ، شما باید همه چیزهای دیگر زندگی خود را فراموش کنید.

یک فداکاری شبیه راهب داشته باشید و فقط به وبلاگ خود توجه کنید.

این روند چهار مرحله ای را دنبال کنید:

•   بیاموزید ، تمرین کنید ، اجرا کنید ، بداهه بگویید.

4 ماه از وقت خود را به وبلاگ خود اختصاص دهید و من به شما قول می دهم که به اندازه کافی برای کمک به شما در داشتن یک زندگی خوب، مناسب خواهد بود.

این حتی برای هر کسی که حتی چیزی در مورد وبلاگ نویسی نمی داند صدق می کند.

10 نکته درخشان در زمینه وبلاگ نویسی

4. روزانه بنویسید

نوشتن یک عادت است و هرچه بیشتر بنویسید ، نویسنده بهتری خواهید شد. همچنین گوگل محتوای تازه را دوست دارد. همیشه به روز نگه داشتن وبلاگ خود ایده خوبی است. اگر برنامه شلوغی دارید ، باید از ویژگی زمانبندی پست استفاده کنید یا حداقل به زمان ارسال دقت کنید و می توانید نویسنده محتوا، استخدام کنید یا نویسنده تمام وقت را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

5. ایجاد محتوای مرتبط به وب سایت

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که هنگام شروع وبلاگ نویسی مرتکب می شویم این است که سعی می کنیم مطالب مختلف را در آن پوشش دهیم.

اکنون ، از آنجا که ما مقاله مربوط به نحوه وبلاگ نویسی را پوشش می دهیم ، نرخ پرش کاهش می یابد و بازدید از صفحه در حال افزایش است و اینگونه به جذب مشتری کمک میشود.

6. از اشتباهات گرامری خودداری کنید

اگر قادر به تصحیح اشتباهات دستوری نیستید. این یک تجربه کاربری بد و همچنین برای سئو SEO سایت شما، بد است. موتور جستجوی Eve خوانایی و گرامر را یکی از سیگنال های رتبه بندی موتور جستجو می داند. اگر اهل کشوری هستید که انگلیسی زبان اول شما نیست ، می توانید تمرین را شروع کرده و انگلیسی یاد بگیرید.

7. از پیوند دادن ترس نداشته باشید

هنگامی که من یک وبلاگ نویس تازه کار بودم ، از پیوند دادن به سایر وب سایت هایی که به عنوان مرجع از آن ها استفاده کرده ام، خودداری میکردم. من قبلاً فکر می کردم با این کار میزان جستجوی وبلاگ من افزایش می یابد و خوانندگان به وبلاگ دیگری منتقل نمی شوند، این درست نیست ، زیرا افزودن پیوندها، پست شما را مورد اعتمادتر میکند و علاوه بر این به سئو کمک می کند.

8. محتوا را کپی نکنید

وقتی وبلاگ نویسی را شروع می کنیم ، تمایل داریم سایر وبلاگ ها را دنبال کنیم و گاهی اوقات پست های دیگر وبلاگ ها را کپی یا بازنویسی کنیم. به یاد داشته باشید ، هیچ یک از اقدامات شما مورد توجه قرار نمی گیرد. بنابراین به جای کپی کردن کار دیگری ، از خودتان چیزی بسازید.

9. وبلاگ خود را در مرورگرهای مختلف آزمایش کنید:

فایرفاکس ، کروم ، اپرا ، سافاری آیفون از رایج ترین مرورگرها هستند و چگونه انتظار دارید که هیچ یک از این مرورگرها را از دست ندهید. اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما به درستی روی هر مرورگر بارگیری می شود و CSS طراحی شما با همه مرورگرها سازگار است.

10.وبلاگ نویسی را با شور و شکیبایی انجام دهید

شور و شکیبایی مانند سر و صدای وبلاگ نویسی است.

وبلاگ نویسی یک طرح "سریع ثروتمند شدن" نیست.

باید منتظر پول بمانید ، و این فقط در صورت تدوین استراتژی مناسب حاصل می شود. اگر هدف شما کسب درآمد از وبلاگ نویسی است ، به جنبه دیگر بازاریابی آنلاین نگاه کنید اما نه وبلاگ نویسی.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده