دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مشتری برای چه چیزی ارزش قائل است؟

 مشتری برای چه چیزی ارزش قائل است؟

مشتری برای چه چیزی ارزش قائل است؟

خواهش می کنم به حدس و گمان متوسل نشوید. ببینید مشتری برای چه چیزی یا چه چیزهایی ارزش قائل است. حول محور همان ارزش ها به او سرویس ارائه دهید. ممکن است مشتری برای کیفیت ارزش قائل باشد، اما تمرکز شما روی اقتصادی بودن محصول مد نظر متمرکز شده است. در نتیجه محصولی تولید شده که از کیفیت لازم و کافی برخوردار نیست، صرفا قیمت آن به صرفه است.

اگر روی ارزش های مشتری تمرکز نکنید، و محور کسب و کار شما رفع نیازها و خواسته های مردم و مخاطبین تان نباشد، قافیه را باخته اید. تنها در شرایطی می توانید پیروز میدان باشید که بتوانید ارزش های مد نظر مشتریان را همواره برآورده کنید.

اگر برای ارزش های مشتریان تان ارزشی قائل نباشید، رقیب برای ارزش های مشتریان تان ارزش قائل خواهد بود و مشتریان تان را خواهد قاپید. خیلی ها سراغ چیزهایی میروند که خودشان دوست دارند، و نه مشتریان شان. سوال اینجاست آیا آنچه برای آن فوق العاده ارزش قائل هستید، مشتری نیز برایش ارزش قائل است یا چیز دیگری برای مشتری بسیار اهمیت دارد. فرض کنید به خواستگاری فردی رفته اید که فوق العاده اخلاق و ادبیات شما برایش مهم است. اما شما برای ظاهرتان بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل هستید. اگر بخواهید مورد پسند مشتری یا فردی قرار بگیرید که قرار است به شما بله بگوید، می بایستی ارزش های شما با ارزش های ایشان تناسب و سنخیت داشته باشد.



علیرضا رفیعی


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده