دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» آینده گردشگری: سفر با بالن های فضایی

آینده گردشگری: سفر با بالن های فضایی

مرز بعدی در گردشگری: بالن های فضایی؟


طرح‌هایی برای ایجاد بالون‌های فضایی که در استراتوسفر زمین حرکت می‌کنند در سال‌های اخیر محبوبیت پیدا کرده است - و یک شرکت در حال حاضر رزرواسیون را شروع کرده است.


ما در عصری زندگی می کنیم که چسبیدن به سفر در سیاره خودمان به نوعی خسته کننده می شود . از اکتشاف آژانس فضایی اروپا در قمرهای یخی مشتری و ماموریت ناسا و اسپیس ایکس برای بازدید از مریخ، به نظر می رسد برای اولین بار در تاریخ، سفرهای فضایی آرام ممکن است در دسترس باشد.


زفالتو قطعا اینطور فکر می کند. شرکت فضایی فرانسوی در نظر دارد تا سال 2025 مسافران را با بالن های فضایی به استراتوسفر بفرستد. با پرواز در 15 مایلی بالای زمین، سفرهای شش ساعته برای هر نفر حدود 132000 دلار (106000 پوند) هزینه خواهد داشت و همراه با غذا و شراب ستاره دار میشلن خواهد بود. . لینک پیش فروش برای پیشنهاد ذهنی در حال حاضر در وب سایت زفالتو منتشر شده است.


نام شرکت اشاره ای به این پروژه آینده است. زفالتو از زفیر، مظهر باد غرب در اساطیر یونانی، و آلتو، که در لاتین به معنای "بالا بردن" یا "بلند کردن" است، گرفته شده است.


بنیانگذار زفالتو، وینسنت فارت داستیس به بلومبرگ گفت : «از اینکه پلی بین رویای سفر فضایی و واقعیت ایجاد کردم، هیجان زده هستم. کسانی که در آرزوی من برای سفر در هماهنگی با عناصر و باد شریک هستند، در نهایت می توانند این کار را در سلسته انجام دهند.


وی افزود: پس از سال‌ها کار بر روی رویکرد، طراحی و راه‌حل‌های فنی، این مفهوم اکنون قابل لمس است و تجربه‌ای فوق‌العاده همه جانبه را ارائه می‌دهد که زمین و فضای ما را برای مرفه‌ترین مسافران به نمایش می‌گذارد.


اما، آنها تنها شرکت فضایی نیستند که از بالن ها برای بالا بردن گردشگران به آسمان ها استفاده می کنند. ورلد ویو قصد دارد 30000 نفر را با استفاده از بالون های استراتوسفر با فشار صفر که روی هلیوم حرکت می کنند به لبه جو زمین شناور کند . قیمت بلیط نیز بسیار ارزانتر است و به ازای هر نفر 50000 دلار (38000 پوند) می باشد. آنها در حال حاضر برای کسانی که می خواهند پروازی را از یکی از هفت مکان در سراسر جهان که انتخاب کرده اند رزرو کنند، پیش پرداخت می گیرند.


به طور مشابه، استارت‌آپ آمریکایی Space Perspective قبلاً فاش کرده بود که امیدوار است در سال 2024 با سفینه فضایی نپتون خود، گردشگران را به سفر دریایی در اطراف استراتوسفر ببرد . غلاف بالون مانند هوای گرم دارای پنجره هایی از کف تا سقف است. در سال 2020، این شرکت گفته بود که هزینه یک سفر به احتمال زیاد کمتر از نصف قیمت بلیط یک پرواز Virgin Galactic است، اما این هزینه همچنان به ازای هر نفر 125000 دلار (100000 پوند) خواهد بود.




مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده