خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دریاچه گاردا بزرگترین دریاچه ایتالیا

دریاچه گاردا بزرگترین دریاچه ایتالیا

دریاچه گاردا بزرگترین دریاچه ایتالیا


دریاچه گاردا بزرگترین دریاچه ایتالیاست و حداکثر عمق آن به 346 متر می رسد. این دریاچه در قلمرو لمباردی، ونتو و ضلع شمالی دریاچه ترنتینو است.

دریاچه گاردا شکلی کشیده دارد و قسمت شمالی که توسط کوه های گروه بالدو احاطه شده است باریک است. دریاچه گاردا منشأ یخبندان دارد، در واقع از طریق عمل یک یخچال پارینه سنگی ایجاد شده است. دارای 25 شاخه، از جمله رودخانه سارکا و همچنین آریل، کوتاه ترین رودخانه جهان، به طول 175 متر است. از سوی دیگر، تنها مخرج رودخانه Mincio است. همچنین 5 جزیره در دریاچه گاردا وجود دارد که شناخته شده ترین و بزرگترین آنها جزیره گاردا است.


علاوه بر این، دو باد غالباً در دریاچه می وزد: پلر، باد مشخصی که از شمال می آید و حوالی ظهر می وزد و اورا که بعد از ظهر شروع می شود و از جنوب می وزد. آب و هوای معتدل نه تنها به رشد گیاهان مدیترانه ای مانند درختان زیتون، درختان نخل و لیمو کمک می کند، بلکه دریاچه گاردا را به یک مقصد گردشگری بین المللی تبدیل می کند. سواحل به راحتی در دسترس، آب شفاف و دمای ملایم مردم را از سراسر جهان جذب می کند. حتی گوته شاعر بزرگ در سفر خود به ایتالیا در سال 1786 از زیبایی این دریاچه شوکه شد. شهرهای اصلی متعددی نیز در دریاچه گاردا وجود دارد: ریوا دل گاردا، آرکو، تننو، توربوله، مالزینه، دسنزانو، گاردا، سیرمیونه، لزیسه و باردولینو تنها برخی از مقاصد بسیار مشخص در امتداد دریاچه گاردا هستند.


تصاویری زیبا از این دریاچه :

۱-

۲-

۳-

۴-

۵-

۶-




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده