دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» جزیره موز: تکه ای از بهشت ​​در سواحل دوحه

جزیره موز: تکه ای از بهشت ​​در سواحل دوحه

جزیره موز: تفرجگاه مجلل قطر ، جزیره ای در سواحل دوحه.

مقصد قطر

جزیره موز: تکه ای از بهشت ​​در سواحل دوحه


ویلاهای روی آب، ماسه های طلایی و آب فیروزه ای زیبا لزوماً هنگام تصور تعطیلات در دوحه به ذهن نمی آیند.

اما درست در سواحل پایتخت قطر یک مقصد برتر وجود دارد که همه اینها و بیشتر را ارائه می دهد.


جزیره موز هلالی شکل از زمان افتتاح در سال 2015 به یک مقصد برتر برای گردشگران لوکس تبدیل شده است.


این جزیره تفریحی مجلل که توسط Anantara مستقر در تایلند اداره می شود، ادعای تنها خانه های ییلاقی (بوم گردی) قطر را دارد که برخی از آنها کاملاً مجهز به عرشه های استراحت و استخرهای بی نهایت خصوصی هستند، و همچنین یکی از تنها دو استراحتگاه خانه های بوم گردی روی آب در منطقه خلیج فارس - دومین استراحتگاه پالم در دبی است.


دنیای آرامش

جزیره موز با داشتن سقف‌های پوشیده از نخل و اتاق‌های مجلل و مشرف به دریا، که از لحاظ راحتی و تجملات بزرگ است، تأثیر اولیه‌ای مانند مالدیو را بر جای می‌گذارد.


از طریق کاتاماران از بندر دوو (که در نزدیکی موزه هنرهای اسلامی قرار دارد) یا با قایق تفریحی خصوصی می‌توان به این اقامتگاه لوکس رسید.

کسانی که مورد اول را انتخاب می کنند، هنگام سوار شدن به کشتی با لبخندهای گرم استقبال می شوند، جایی که می توانند قهوه، خرما و آب عربی را در طول سفر امتحان کنند.

حدود 20 دقیقه بعد، مهمانان در جزیره 13 جریبی با صدای کوبیدن طبل پذیرایی می شوند و به دنیایی از آرامش کامل وارد می شوند.

141 اتاق مهمان، ویلا و خانه‌های بوم‌گردی اینجا با طرح‌های عربی تزئین شده‌اند و دارای حمام‌های لوکس تزئین شده با موزاییک هستند که همگی با پرده‌های کنترل‌شده خودکار، تلویزیون‌های صفحه‌تخت، مینی‌بار و دستگاه‌های قهوه‌ساز مجهز شده‌اند.


الکساندر کوهلر، ساکن دوحه 26 ساله اهل آفریقای جنوبی که هر چند ماه یک بار سفر کوتاهی با کشتی به جزیره موز انجام می دهد، در سال 2019 گفت: «چیزی که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد این بود که یک اتاق ساده چقدر بزرگ بود.

وی افزود: من یک تکیه راحت در ایوان خود داشتم که منظره زیبایی از اقیانوس داشت. حمام ها بسیار چشمگیر بودند، همانطور که رستوران روی اقیانوس - می توانستید ماهی هایی را ببینید که درست زیر شما شنا می کنند.


هنگامی که میهمانان در ساحل خصوصی 800 متری فقط استراحت نمی کنند، بلکه لیست بلندبالایی از فعالیت های خارج از منزل برای مشغول نگه داشتن آنها وجود دارد.

به غواصی، کایاک سواری، پارو سواری ایستاده یا تسخیر امواج در یک شبیه ساز موج سواری فکر کنید.


کسانی که به دنبال چیزی آرامش بخش تر هستند ممکن است تاب دریایی مناسب را ترجیح دهند ، که در بالای سطح اقیانوس می چرخد.


استراحتگاه همچنین تعدادی از تجربیات و سفرهای یک روزه از جمله یک تور چای بعد از ظهر، یک تجربه خصوصی "ناهارخوری با طراحی" برای مناسبت های خاص و درمان های مختلف آبگرم را فراهم می کند.


بازدیدکنندگان از خارج از کشور باید به خاطر داشته باشند که قطر یک کشور اسلامی است و مطابق با عرف محلی، جزیره موز یک استراحتگاه خشک است. مهمانان نمی توانند الکل خود را برای لذت بردن در خلوت بیاورند.

اما آنها می توانند در کنار استخر تالاب، ماکتل بنوشند، ورزش های ساحلی انجام دهند و به زمین گلف بروند یا به سادگی در یکی از رستوران های متعدد جزیره که هر چیزی از غذاهای سنتی خاورمیانه و آسیایی گرفته تا غذاهای کلاسیک آمریکایی و غذاهای عالی ایتالیایی را سرو می کنند، مصرف کنند.

وسایل حمل و نقل برقی همیشه در دسترس شما هستند تا شما را به اطراف ببرد.


موارد مورد علاقه خانواده

جزیره موز قطر

 شیرجه رفتن در استخر.عکاسی دیمیتریس سیدریدیس


اگر آفتاب داغ خلیج فارس بیش از حد زیاد شود، چندین فعالیت داخلی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

مهمانان می‌توانند در مرکز آبگرم و تندرستی جزیره استراحت کنند، مهارت‌های بولینگ خود را در یک قسمت چند لاین آزمایش کنند، استخر و فوتبال بازی کنند یا در حین تماشای فیلم‌های پرفروش در یک سینمای 20 نفره منحصربفرد در میان بالش‌ها و پتوها جمع شوند.

سینمای کودکان و همچنین کلوپ‌های کودکان، از جمله استخر با سرسره، که در بین خانواده‌ها بسیار محبوب است.


به غیر از مهمانان شبانه، به ویژه از خود قطر و همچنین آلمان، روسیه و بریتانیا، این استراحتگاه بین مسافران یک روزه نیز محبوب است که به دنبال تفریح ​​و آرامش دور از خیابان‌های پر ترافیک دوحه قبل از بازگشت با کشتی به کلان شهر پرجنب‌وجوش خلیج هستند.


عکاسی دیمیتریس سیدریدیس

جستجو کنید و خواهید یافت: این شهر که توسط Anantara مستقر در تایلند اداره می شود، به سرعت تبدیل به یک مقصد برتر برای گردشگران لوکس می شود.


عکاسی دیمیتریس سیدریدیس

رسیدن به آنجا: از طریق کاتامارانی که از بندر دوو، با قایق تفریحی خصوصی یا با هلیکوپتر ، می توان به استراحتگاه رسید.


عکاسی دیمیتریس سیدریدیس

ماسه‌های طلایی: این اقامتگاه اولین برداشت عالی و شبیه به مالدیو را بر جای می‌گذارد - ماسه‌های طلایی، سقف‌های کاه خرما و اتاق‌هایی مشرف به آب‌های فیروزه‌ای را در نظر بگیرید.


عکاسی دیمیتریس سیدریدیس

از همه چیز دور شوید: این جزیره 13 جریبی، بزرگ از نظر راحتی و تجملات، دنیایی از آرامش کامل است.


عکاسی دیمیتریس سیدریدیس

اتاق ها: گزینه های اقامت از اتاق های 55 متر مربعی با دید دریا تا خانه های ییلاقی 360 متر مربعی روی آب با استخرهای بی نهایت خصوصی متغیر است.


عکاسی دیمیتریس سیدریدیس

حمام: 141 اتاق مهمان، ویلا و خانه های بوم گردی با طرح های عربی تزئین شده اند و دارای حمام های لوکس به سبک موزاییکی هستند


مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده