بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 11 مورد از بهترین قطارهای لوکس در سراسر جهان

11 مورد از بهترین قطارهای لوکس در سراسر جهان

عکس: Africanstar / Shutterstock.com

11 مورد از بهترین قطارهای لوکس در سراسر جهان

در این قطارهای لوکس در سراسر جهان منتظر طراحی نمادین، خدمات سطح بالا و مجلل باشید


هر کسی که زمان مناسبی را برای رفت و آمد در بریتانیا سپری کرده باشد، می‌داند که قطارها گاهی اوقات به سختی می‌توانند به سبک سفر در نظر گرفته شوند. اما همیشه این مورد از تاخیرهای بی وقفه و شلوغی های تنگ ساردین نبوده است. زمانی بود که سفر با راه آهن به معنای سفر به سبک لوکس بود. لوکس؟ سفر با قطار؟ هرگز! خب، این مورد بود، و فرصت‌های متعددی در سرتاسر جهان برای سوار شدن بر قطار های مجلل گذشته وجود دارد.


بسیاری از این قطارهای توریستی، پکیج های کامل مسافرتی را با سفرهای یک روزه و توقف در هر گوشه ای ارائه می دهند، به طور غیرقابل انکاری لذت بخش است که مجلل ترین قطارهای جهان نیز برخی از زیباترین مسیرهای روی کره زمین را دنبال می کنند، البته برخی از طولانی ترین آنها را نیز در نظر نمی گیریم. سفر با قطار همانطور که قبلا بود؟ پس انداز را شروع کنید، زیرا ارزش آن را دارد.


بهترین قطارهای لوکس دنیا


عکاس: فیلیپو. P / Shutterstock

1. اورینت اکسپرس Venice Simplon-Orient-Express

وقتی کسی به قطارهای مجلل فکر می‌کند، اورینت اکسپرس بلافاصله وارد بحث می‌شود. چطور ممکن است نباشد؟ این قطار نمادین از زمانی که برای اولین بار در سال 1883 حرکت کرد، در ادبیات، سینما و هر چیز دیگری جاودانه شد و مسافت بین پاریس و استانبول (آن زمان قسطنطنیه) را در کمتر از 76 ساعت طی کرد. این قطار به دلیلی به عنوان مجلل ترین قطار جهان شناخته می شد، تمام پانل های شیشه ای، صندلی های چرمی و تخت خواب هایی را ارائه می دادند که، بله، مسافران فقط می توانند رویای آن را داشته باشند. هفت واگن تاریخی بازسازی شده‌اند و زرق و برق دهه 1800 را به قرن بیست و یکم آورده‌اند. 


عکس: Altrendo Images / Shutterstock.com

2. اکسپرس شرقی و شرقی - The Eastern & Oriental Express

اورینت اکسپرس که شهرت جهانی دارد، عنوان نادرستی دارد، زیرا به تنهایی در اروپا سفر می کند. اما در این مسیر از بانکوک به سنگاپور ،شرایط بهتری وجود دارد. همچنین از میان مناظری عبور می‌کند که نفس شما را بند می‌آورد، اگر این نفس قبلاً توسط دکور و خدمات فوق‌العاده کشتی قاپیده نشده باشد. بلیط ها می توانند تا 3000 دلار (2300 پوند) افزایش پیدا کنند، اما شما برای آنچه دریافت می کنید پرداخت می کنید. 


3. قصر روی چرخ - The Palace on Wheels

Palace on Wheels دارای 14 کابین مجلل با تمام تسهیلات و لوازم خانگی است، اما این بخش ناهار خوری در این زیبایی است که واقعاً نفس را بند می آورد. غذا به خودی خود دیدنی است، اما دکور و طراحی آن، ناهار خوری در کاخ روی چرخ ها را به یکی از تجربه های عاشقانه عالی هند تبدیل کرده است. اگرچه ناامنی دوران همه گیری، آینده قطار را تا حدودی نامشخص کرده است.


عکاسی: CRS PHOTO / Shutterstock.com

4. دکن اودیسه - he Deccan Odyssey

هند دقیقاً می داند که چگونه یک قطار توریستی لوکس را بسازد. Deccan Odyssey که حالت کاخ مشهور روی چرخ است، شش مسیر مختلف از شکوه پنهان گجرات تا جادوی طبیعی ماهاراشترا را ارائه می‌کند، اما شما واقعاً نمی‌توانید با هیچ یک از آنها مشکلی داشته باشید. بسیار گران است (بلیت‌ها از 7320 دلار یا 5550 پوند شروع می‌شوند)، اما چه کسی انتظار دارد قیمت‌های پایین از کلمه "لوکس" را در بر گیرد؟ شما اساساً با یک لیموزین روی چرخ در یکی از بزرگترین کشورهای جهان سفر می کنید. 


عکس: Ric Jayno / Shutterstock

5.راکی کوهنورد- Rocky Mountaineer

خدمات بی عیب، غذاهای خوشمزه و صندلی‌های راحت، همه بخش جدایی‌ناپذیر تجربه قطار لوکس هستند، اما شما نمی‌توانید شکوه و عظمت طبیعت را نادیده بگیرید. قطار کوه‌نورد راکی ​​کانادا این را نشان می دهد، از این رو مناظر پانوراما، شگفتی مسیر بین ونکوور و بنف را برای لذت بردن همه باز می‌کند. مطمئناً، صندلی‌های اقتصادی در دسترس هستند، اما با مناظر همراه نیستند، بنابراین تمام تلاش خود را بکنید و به خودتان اجازه دهید این تجربه دو شبه درجه یک را داشته باشید.


تصور کنید با این قطار جادویی از آلاسکا عبور کنید!


عکس: Kitinut Jinapuck / Shutterstock

6. هفت ستاره در کیوشو - Seven Stars in Kyushu

بهترین تجربه قطار لوکس ژاپن بدون شک هفت ستاره در کیوشو است، یک تور از هاکاتا که طی دو روز از ناکازاکی و یوفوین می گذرد. یک گزینه چهار روزه نیز در دسترس است، مناسب برای کسانی که پول اضافی دارند و به دنبال (بله) تجربه قطار هفت ستاره هستند. قطارها در ژاپن چیز شگفت انگیزی هستند، اما چیزی در مورد هفت ستاره وجود دارد که آن را متمایز می کند. این یک جشن باشکوه از هنر ژاپنی است، از دیوارها گرفته تا کابین ها و دستشویی ها. 


عکس: Africanstar / Shutterstock.com

7. رووس ریل - Rovos Rail

تجربه سفر با قطار ممتاز آفریقا بدون شک Rail Rovos است، با سفرهای متنوعی که همه چیز را از سفرهای 48 ساعته تا سفرهای اکتشافی 15 روزه پوشش می دهد. این قطارهای سفارشی، با صندلی‌های راحتی زیبا و تمام نوشیدنی که می‌توان انتظار داشت، منظره‌ای دیدنی است. یک واگن ناهار خوری هیجان انگیز، سکوهای دیدبانی و تجربه ای نوستالژیک برای به خاطر سپردن دارید.


8. Belmond Andean Explorer

اولین قطار خواب لوکس آمریکای جنوبی برای اولین بار در ماه مه 2017 حرکت کرد و عاشقانه ریل ها را به رمانتیک ترین قاره ها رساند. این قطار از کوسکو (پایتخت امپراتوری اینکاها، نه کمتر) تا شهر سفید آرکیپا حرکت می کند و بهترین های آند پرو را در طول مسیر به نمایش می گذارد. قیمت بلیط برای افراد در یک کابین دو تخته از 4025 دلار (3050 پوند) شروع می شود.


عکس: بلموند

9. رویال اسکاتمن - The Royal Scotsman

مشهورترین قطار بریتانیا اکنون به عنوان یادآوری مجلل از زمان بسیار متفاوت وجود دارد. این نام همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا قطارهای مدرن بین ادینبورگ و لندن در حال حرکت هستند، اما کسانی که به دنبال بالا رفتن از لوکوموتیو نمادین سال گذشته هستند، باید در جیب‌های خود فرو بروند و مانند آن‌ها لباس‌های نه‌گانه را بپوشند. با این حال، ارزشش را دارد، درست است؟ اسکاتلندی پرنده تمرینی در تجمل بریتانیایی است، ماشین زمان قرن نوزدهم از نگاه یک مسافر بسیار ثروتمند. 


عکس: Fritz16 / Shutterstock.com

10. غان - The Ghan

این شما را فقط از 5000 دلار (3800 پوند) عقب می اندازد، اما شما برای آنچه به دست می آورید می پردازید. استرالیا سرزمینی با تجربیات نمادین سفر است و سفر در غان درست همان بالا است، یک قطار سرگردان که از داروین تا آدلاید در ساحل است. جغرافیدانان مشتاق متوجه خواهند شد که قطار از سمت شمالی استرالیا به سمت پایین حرکت می کند و غن را راهی منحصر به فرد برای دیدن قلب این کشور خارق العاده می کند. در مرکز استرالیا تعداد زیادی شتر وجود ندارد (به هر حال، تعداد زیادی شتر)، اما بی‌نهایت بسیار زیاد آن‌ها باورنکردنی است. این نام برداشتی کوتاه شده از نام اصلی مسیر، افغان اکسپرس است. 


11. قطار آبی - The Blue Train

پیمودن مسافت 1600 کیلومتری بین پرتوریا و کیپ تاون با قطار یکی از شگفت‌انگیزترین تجربه‌های سفر آفریقای جنوبی است، پس چرا تمام تلاش خود را نکنید و از تجملات آن استقبال نکنید؟ یکی از جذاب‌ترین قطارهای روی کره زمین، قطار آبی است که خود را پنجره‌ای به روح آفریقا می‌داند و ما آن را قبول داریم. 



مجله ارم بلاگ




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده