خرید از سراسر دنیا


» ساحل آمالفی یک بهشت ​​طبیعی در ایتالیا

ساحل آمالفی یک بهشت ​​طبیعی در ایتالیا

ساحل آمالفی یک بهشت ​​طبیعی در ایتالیا


ساحل آمالفی یک بهشت ​​طبیعی است، هیچ کلمه دیگری برای تعریف این مکان مسحور کننده وجود ندارد، تصادفی نیست که یکی از 50 مکان ایتالیایی است که یونسکو در سال 1997 آن را "میراث جهانی" اعلام کرد.


منظره ساحل آمالفی

ساحل آمالفی را می توان به بالکن مشرف به دریای تیرنی تشبیه کرد. در طول سال‌ها، بسیاری از نقاشان مشهور و غیر مشهور سعی کرده‌اند زیبایی و شکوه ساحل را به تصویر بکشند،اما زیبایی فوق العاده رنگ های این منظره را نمی توان روی بوم آورد و حتی لنز بزرگ ترین عکاسان جهان قادر به درک تمام جنبه ها نیست، به همین دلیل است که ساحل آمالفی در لیست مکان های دیدنی قرار گرفته است.


ساحل آمالفی که به نام دیوینا نیز شناخته می شود، سرزمینی زنده است، حتی اگر به تجربه احساسات بازدیدکنندگان نسبت به واقعی بودن آن شک کنید. ساحل آمالفی یک بهشت ​​طبیعی است و یکی از پنجاه مکان ایتالیایی است که توسط یونسکو به عنوان "میراث جهانی" اعلام شده است.


ساحل آمالفی در جنوب ایتالیا در نزدیکی ناپل و سالرنو قرار دارد. این ساحل از ویتری سول ماره شروع می شود و به پوزیتانو ختم می شود. از ساحل آمالفی می توانید به جزایر معروف کاپری، ایسکیا و دیگر جواهرات کوچک برسید. موقعیت آن در دریای مدیترانه به این معنی است که بهترین زمان برای بازدید از ساحل از مارس تا اکتبر است. گرم ترین ماه جولای و آگوست است، اما به دلیل آب و هوای معتدل می توانید در تمام طول سال از آن بازدید کنید.


تصاویر زیبا از ساحل آمالفی + ویدیو

عکس1

عکس2

عکس3

عکس4

عکس5

عکس6

عکس7

عکس8


عکس 9


عکس 10

عکس 11- ساحل آمالفی زیبا

ویدیو + آمالفی - گردشگری ایتالیا



مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده