خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طبق منبع رسمی : اینجا جالبترین خیابان در آسیا است

 طبق منبع رسمی : اینجا جالبترین خیابان در آسیا است

عکس : Shutterstock

طبق منبع رسمی : اینجا جالبترین خیابان در آسیا است


خیابان یونگ کانگ تایپه - تایوان


در اوایل سال جاری، از 20000 شهرنشین از سراسر جهان در مورد هر چیز تازه و هیجان انگیزی در مورد زادگاهشان سوال کردیم. این بخشی از  Time Out Index بود، نظرسنجی سالانه ما که برای یافتن همه چیز و هر چیزی که در شهرهای سراسر جهان اتفاق می افتد طراحی شده است.

این هزاران پاسخ، فهرست کوتاهی از پرهیاهوترین و شیک ترین خیابان های جهان را ایجاد کرد که سپس با مشارکت شبکه جهانی کارشناسان خود ترکیب کردیم. نتیجه: رتبه بندی قطعی جالب ترین خیابان های جهان در حال حاضر . و اینجا یک خیابان است که واقعاً باید درباره آن بدانید:  خیابان یونگ کانگ تایپه .


یونگ کانگ به عنوان چهارمین خیابان جالب جهان ظاهر شد و آن را نه تنها به جالب ترین خیابان تایوان بلکه در کل آسیا تبدیل کرد.


پس چرا یونگ کانگ اینقدر رتبه بالا گرفت؟ اول، غذایش هست. خیابان مملو از غذاخوری هایی است که برای هر وعده غذایی روز و برای هر ذائقه ای مناسب هستند. یونگ‌کانگ از فروشندگان غذاهای خیابانی که سر و صدا و خیره‌کننده هستند گرفته تا مجموعه‌ای از رستوران‌های درجه یک، دارای دسرفروشی‌های معروف شهر است - از جمله اسموتی هاوس ، با تکه های انبه یخ زده.

سپس صحنه نوشیدنی های یونگ کانگ است. این خیابان که در سال‌های اخیر با توسعه صنایع دستی کوچک ، برند ژانگ من، حیات بیشتری یافته است ، این خیابان همچنین مملو از کافی‌شاپ‌های بوتیک و چای‌خانه‌هایی است که چای‌های سنتی و همچنین دم‌نوش‌های مناسب از آنطرف جهان سرو می‌کنند.


و در نهایت صحنه خرید یونگ کانگ است. راه خود را از میان چراغ‌های درخشان و تابلوهای خیابانی طی کنید و با کالاهای دست ساز جایگزین Littdlework و هزارتوی مغازه‌های کوچکی که سوغاتی‌های خوراکی، کالاهای صنایع دستی محلی و سایر صنایع دستی باشکوه می‌فروشند، روبرو خواهید شد. همه چیزهایی وجود دارد که می‌توانید از سفر تایپه به خانه ببرید - و خیلی چیزهای دیگر. بهتر است زمانی که در آنجا هستید. یک چمدان اضافی بخرید

در آخر اگر به زودی به تایپه سفر وی کنید، حتماً به خیابان یونگ‌کانگ سری بزنید.



مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده