خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» میزوری، ایالت رویایی آمریکا

میزوری، ایالت رویایی آمریکا

میزوری، ایالت رویایی آمریکا


ایالت میزوری جزو ایالتهای غرب‌میانه کشور آمریکا به حساب می‌آید. این ایالت در ابتدا متعلق به فرانسه بود اما بعدها توسط آمریکا خریداری شد و به این کشور پیوست. مساحت تقریبی ایالت میزوری در حدود یکصد و هشتاد هزار و هفتصد کیلومترمربع و جمعیتی بالغ بر شش میلیون و بیست و دو هزار نفر دارد. 


شهرهای مهم

مرکز این ایالت شهر جفرسون‌سیتی و بزرگترین شهر آن کانزاس‌سیتی می‌باشد.


آب و هوا

آب‌ و هوای ایالت میزوری از نوع قاره‌ای (زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم و شرجی) است.


اقتصاد

از لحاظ اقتصادی محل شرکت‌های بزرگی مانند مک‌دانل داگلاس و ... بوده و از محصولات کشاورزی مهم آن می‌توان به سویا و برنج اشاره کرد.


نرخ بیکاری و فرصت شغلی

نرخ بیکاری در این منطقه معمولا کمتر از 5 درصد است و تنوع شغلی زیادی در آن وجود دارد. مهندسی نرم افزار، الکترونیک و مکانیک به همراه مدیریت پروژه، مدیر اجرای و طراحی گرافیک از مشاغل پرطرفدار در این منطقه به شمار می‌آید.


فرهنگی

در شهرهای بزرگ این ایالت فرهنگ و هنر بسیار پرطرفدار است و رونق خوبی دارد. رستوران‌های خوب و برجسته بسیاری در این منطقه یافت می‌شود و امکانات رفاهی و تفریحی آن در سطح مطلوبی است.


هزینه زندگی

از آنجایی که برخی از شهرهای بزرگ این منطقه مثل کانزاس سیتی ارزان قیمت هستند و زندگی در آن‌ها مقرون به صرفه است برای زندگی مهاجران انتخاب خوبی است و سالانه جوانان بسیاری با هدف کار و زندگی وارد این منطقه می‌شوند.


در آمد

متوسط سطح درآمد خانوارهای این ایالت در گذشته بیش از 37 هزار دلار بود که برخی آن را در سال 2021 بیش از 60 هزار دلار پیش بینی کردند و کمترین حقوق دستمزد کارگران برای یک ساعت کار در نقاط شهر این منطقه 15 دلار محاسبه می‌شود.




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده