خرید از سراسر دنیا


» پوگلیا - ایتالیا

پوگلیا - ایتالیا

پوگلیا - ایتالیا

صبح بخیر بچه ها، بیایید به پولیا با میراث عظیم هنری، فرهنگی و طبیعی آن اشاره کنیم. جواهرات زیادی وجود دارد که این منطقه ایتالیایی را که با دو دریا هم مرز است، زینت بخشیده است، که برخی از آنها جزو میراث جهانی یونسکو هستند.

پایتخت آن باری است و استان های دیگر بریندیزی، فوجیا، لچه، تارانتو و بارلتا-آندریا-ترانی، این یکی آخرین مورد در سال 2008 تأسیس شد.


ترکیبی از جاذبه‌های این سرزمین، از 860 کیلومتر خط ساحلی با صخره‌های محض و سواحل کارائیب، تا غذا و نوشیدنی باکیفیت: نان آلتامورا دوپ، کاپوکولو مارتینا فرانکا، کلاه‌های بولر سیسترنینو، روغن های زیتون فوق بکر ، تنها برخی از برتری های منطقه هستند.


کلیساهای صخره‌ای، کلیساهای رومی، قلعه‌های فردریک دوم و گنجینه‌های باروک نمایه هنری را غنی می‌کنند.

Puglia ترولی ها، دره ها، پولی ها و دولین ها، پارک های ملی گارگانو و مورگه، ذخایر دریایی جزایر ترمیتی و توره گواستو هستند. Puglia بازیلیکاها، کلیساها و پناهگاه ها هستند، بیان های هنری مختلف با ایمان متحد شده اند، سوت های سفالی معروف Rutigliano، توری های Gargano، محصولات سرامیکی Grottaglie و مصنوعات ساخته شده در Salento.


پولیا ریتم ها و رنگ های تارانتا و پیتزای سالنتو هستند که ادای احترام خود را در جشن معروف Notte della Taranta دریافت می کنند، که اکنون به بزرگترین جشنواره ایتالیا تبدیل شده است که به این رقص سنتی با تفاوت های ظریف انسان شناسی اجدادی و یکی از مهم ترین فرهنگ های فرهنگی اختصاص یافته است.





فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده