دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جشن ولنتاین - ایتالیا

جشن ولنتاین - ایتالیا

جشن ولنتاین در ایتالیا

صبح بخیر بچه ها، جشن سنت ولنتاین به دوران رومیان و به طور دقیق تر به سال 496 بعد از میلاد برمی گردد. از آنچه می توان با توجه به منابع تاریخی بازسازی کرد، این آیین به نام لوپرکالیا شامل مجموعه ای از جشن ها در امروز است. 15 فوریه ما، با جشن های متعدد با هدف عشق زوجین مصادف است.

روز ولنتاین مرتبط با این روز ،جریان یک اسقف رومی بود که در اینترامنا ناهارس، جایی که امروز ترنی ایستاده است، در سال 176 پس از میلاد به دنیا آمد. او به لطف یک افسانه خاص توسط کلیسا به عنوان حامی عشاق انتخاب شد: این داستان می گوید که چگونه او اولین اسقفی بود که اتحاد بین یک جوان مسیحی و یک لژیونر رومی بت پرست را جشن گرفت. بر اساس باورها، سنت ولنتاین به دختر پول لازم برای همسر گرفتن را می دهد، و شخصیت قدیس را به عنوان قدیس حامی عاشقان مرتبط می کند.


روز ولنتاین مدافع و حامی انتخاب آزادانه شریک زندگی و عشق بی قید و شرط فراتر از اعتقاد مذهبی شد.

سنت ولنتاین، (درگذشته قرن سوم، رم؛ روز جشن 14 فوریه)، نام یک یا دو شهید افسانه‌ای مسیحی که به نظر می‌رسد زندگی آنها مبتنی بر تاریخ است. او حامی عشاق است.

بر اساس برخی گزارش ها، سنت ولنتاین یک کشیش و پزشک رومی بود که در حین آزار و شکنجه مسیحیان توسط امپراتور کلودیوس دوم گوتیکوس در حدود سال 270 به شهادت رسید. او در Via Flaminia به خاک سپرده شد و بنا بر گزارش ها، پاپ ژولیوس اول یک بازیلیکا بر روی قبر او ساخت.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده