دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» گردشگری ایتالیا - تروپیا

گردشگری ایتالیا - تروپیا

گردشگری ایتالیا - تروپیا


تروپیا Tropea یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی برای گردشگران در تعطیلات در کالابریا است که نه تنها توسط سواحل، خلیج ها و صخره های دلربا، بلکه توسط مرکز تاریخی و بناهای تاریخی باشکوه آن جذب می شود.


و اگر سواحل دلربا و بناهای تاریخی باشکوه آن کافی نباشد، مطمئناً تاریخ Tropea شما را مجذوب و مجذوب خود خواهد کرد.

اگرچه ردیابی منشأ این شهر دشوار به نظر می رسد، اما به نظر می رسد که تاریخ تولد آن به حدود 500 سال قبل از تأسیس شهر رم برمی گردد. نام آن همیشه Tropea نبوده است. به نظر می رسد که قبلاً نام شهر پورترکول بوده است. منشأ اساطیری با این فرقه مرتبط است که دقیقاً در متون باستانی تاریخ تروپیا روایت شده است.

طبق افسانه ها، در واقع، این هرکول بزرگ بود که شهر تروپیا را تأسیس کرد، احتمالاً در طول سفرهای خود در جستجوی پشم طلایی با آرگونات ها یا زمانی که به طور خاص وارد منطقه شد تا منطقه را از تهاجم غول ها آزاد کند.

سپس از اساطیر به نظریه های مورخان در مورد تاریخ تروپیا می رویم. به گفته محققان، در واقع، شهر تروپیا توسط اسکیپیون آفریقایی که در راه بازگشت به رم، در بازگشت از فتح کارتاژ، در سال 209 قبل از میلاد به آنجا رسید، تأسیس شد. . به نظر می رسد در این سفر دستور ساخت شهری به نام تروپیا را داده که از نام لاتین Trophy گرفته شده است. قصد ادای احترام به خدایان برای محافظت از او در فتح کارتاژ بود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده