خرید از سراسر دنیا


» گردشگری ایتالیا - دریاچه کومو

گردشگری ایتالیا - دریاچه کومو

گردشگری ایتالیا - دریاچه لاگو دی کومو 

وقتی در مدرسه مطالعه می کنید که عمیق ترین دریاچه ایتالیا با 410 متر است، به لطف مخترع Malgrate، Pietro Vassena، فکر می کنید و به خود می گویید - "وای، اما پس این دریاچه کومو نه تنها معروف است بلکه با نام Lario از لاتین Larius که رومی ها آن را (Lacus Larius) می نامیدند نیز شناخته می شود. امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، اما ما آن را به نام برخی از مکان های ساحلی (آبادیا لاریانا، ماندلو دل لاریو، گرا لاریو و دیگران) می یابیم و برای شناسایی آن قطعه از قلمرو بین دو شاخه دریاچه استفاده می شود که یک مثلث را تشکیل می دهد. رئوس به ترتیب در بلاجیو، کومو و لکو: مثلث لاریان.

دریاچه کومو مجموعه ای از نماها را به ما ارائه می دهد که ما را به یاد آبدره های نروژی می اندازد: حفر شده در میان Orobie Prealps، که آن را جذاب و خاص می کند، به خصوص در سمت شرقی.

ضلع غربی در عوض ویلاهای دیدنی را به ما ارائه می دهد که به خاطر باغ ها و تاریخ و هنرشان مشهور هستند.

دریاچه کومو همچنین شخصیت های مهم ملی و بین المللی را منعکس کرده است: اوگو فوسکولو، استاندال، بایرون، جوزپه وردی، وینچنزو بلینی، جواکینو روسینی، حتی ناپلئون و وینستون چرچیل. بدیهی است که ما نمی توانیم الساندرو مانزونی را فراموش کنیم که او را قهرمان اولین رمان ایتالیایی کرد:I Promessi Sposi⠀

وقتی در مدرسه مطالعه می‌کنید که عمیق‌ترین دریاچه ایتالیا با 410 متر طول آن است، به لطف غوطه‌ور شدن مخترع Malgrate، پیترو واسنا، فکر می‌کنید و به خود می‌گویید - "اوه، اما پس این دریاچه کومو فقط برای جورج کلونی معروف نیست! ؟"


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده