دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» جزیره پوگلیا - ایتالیا

جزیره پوگلیا - ایتالیا

جزیره پوگلیا - ایتالیا

روز بخیر بچه ها، پوگلیا سرزمینی شگفت انگیز با میراث هنری، فرهنگی و طبیعی عالی است. جواهرات زیادی وجود دارد که این منطقه ایتالیایی را که با دو دریا هم مرز است، تزئین می کند، که برخی از آنها جزو میراث جهانی یونسکو هستند.

ترکیبی از جاذبه‌های این سرزمین واقعاً خوشحال کننده است، از 860 کیلومتر خط ساحلی با صخره‌های محض و سواحل کارائیب، تا غذا و نوشیدنی با کیفیت: نان آلتامورا دوپ، کاپوکولو مارتینا فرانکا، سیسترنینو، روغن های زیتون فوق بکر و نوشیدنی های Primitivo، Negroamaro و Nero di Troia تنها برخی از برتری های منطقه هستند.

کلیساهای صخره‌ای، کلیساهای رومی، قلعه‌های فردریک دوم و گنجینه‌های باروک نمایه هنری را غنی می‌کنند. Puglia ترولی ها، دره ها، پولی ها و دولین ها، پارک های ملی گارگانو و مورژ، ذخایر دریایی جزایر ترمیتی و توره گواستو هستند. Puglia بازیلیکاها، کلیساها و پناهگاه ها، بیان های هنری متفاوتی هستند که با ایمان متحد شده اند، سوت های سفالی معروف روتیگلیانو، توری های گارگانو، محصولات سرامیکی Grottaglie و مصنوعات ساخته شده در Salento با سنگ نرم لچه، با آهن کوبیده شده است. و با کاغذ پاپیه ماشه. پولیا ریتم ها و رنگ های تارانتا و پیتزای سالنتو هستند که ادای احترام خود را در جشن معروف Notte della Taranta دریافت می کنند، که اکنون به بزرگترین جشنواره ایتالیا تبدیل شده است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده