خرید از سراسر دنیا


» قلعه سامزانو - ایتالیا

قلعه سامزانو - ایتالیا

قلعه سامزانو (Sammezzano) - ایتالیا

قلعه سامزانو بین فلورانس و آریزو قرار دارد و نمای دوگانه آن نمایانگر خورشید و ماه است.

این قلعه یک سفر مجازی در سراسر شرق ، از چین تا عربستان تا اسپانیا است.

سامزانو از زمان روم وجود داشت ، سپس متعلق به آلتوویتی بود ، سپس به دستور دوک کوزیمو ، به جیووانی ژاکوپو مدیچی رسید ، که به نوبه خود آن را به سباستینو زیمنس فروخت. یک نقاشی وجود دارد که آن را از سال 1818 نشان می دهد: این یک ساختار مستطیلی با حیاط داخلی بزرگ بود. در قرن نوزدهم این مزرعه توسط فردیناندو پانچیاتیچی زیمنس از آراگون به ارث رسید.


از طریق قلعه می توانید تاریخچه ای را که در آن سالها در کشور گذشت ، بدانید. ما یک معماری را پیدا می کنیم که در آن تمام جلوه ها با دقت تنظیم شده و با نیروی کار محلی ساخته می شوند. هر اتاق یک سفر است ، یک داستان.

وضعیت حفاظتی چشمگیر است: سقف های شکسته ، قالب ، رنگهای محو شده ، قطعات گمشده در قرنیزها ، شیشه های تخریب شده ، هیولاهای سازگار با محیط زیست در پارک. بسته شده و تقریباً سی سال است که نیمه کاربری دارد ، باید نگهداری شود تا موزه ای برای همه در دسترس باشد. واگذاری قلعه مانند این است که ما بخشی از تاریخ خود را رها کرده ایم. قلعه فقط چیزهایی را نشان نمی دهد ، بلکه ما را در مورد خودمان ، در مورد جامعه گذشته و حال ، در مورد آنچه بودیم و آنچه می خواهیم باشیم ، آگاه می سازد. در مورد موسیقی ، ادبیات ، سیاست ، ادغام سبک های مختلف معماری ، فرهنگ ها ، ادیان و فلسفه ها همپوشانی دارد.

علت کاهش آن عدم تحکیم پروژه ای است که آن را برای همه در دسترس قرار می دهد.

با وجود همه چیز ، همچنان به جذابیت و گرم شدن قلب ادامه می دهد. درخواست های بازدید از آن به اعداد نجومی می رسد. این امر در دو روز سازماندهی شده توسط FAI در 15 و 16 مه گذشته نشان داده شد ، زمانی که رزروهای بازدید از آن فوراً به پایان رسید.

در والدارنو فوقانی بین فلورانس و آریزو قلعه سامزانو قرار دارد. این قلعه با نمای دوگانه اش که نشان دهنده خورشید و ماه است ، سفری مجازی در سراسر شرق ، از چین تا عربستان ، تا اسپانیا است.


دیگر تصاویر قلعه سامزانو :

۱

۲

۳

۴




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده