بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» گردشگری ایتالیا - رم

گردشگری ایتالیا - رم

گردشگری ایتالیا

در قلب رم ، در Piazza di Sant'Apollinare ، در فاصله چند متری میدان Piazza Navona ، Palazzo Altemps قرار دارد. یک جواهر پنهان ، دور از مدارهای معمول گردشگری ، که کاملاً در اقامت رومیان کشف می شود. به محض عبور از آستانه ، سفری به گذشته در فضایی مسحور کننده آغاز می شود. در این تابوت رنسانس ، ساخته شده در سال 1477 توسط ملوززو دا فورلی ، می توانید با زیبایی عالی ، در میان سنگ های مرمر گرانبها ، نقاشی های دیواری قرن شانزدهم و گچ بری های باروک قدم بزنید. ما خود را در گذشته ای از افراط و تفریط و تجمل می بینیم ، یک پیروزی هنری که بی نظیر است.


با گذشت زمان ، کاخ بیش از پیش به مکانی برای فرهنگ ، جهان بینی و تجمل تبدیل شد. آکادمی آرکادیا در سال 1690 در اینجا تأسیس شد ، محفل ادبی معروفی که توسط شاعران آکادمی سلطنتی ملکه کریستینا سوئد شکل گرفت.

این مکان که در قرن هجدهم توسط کاردینال Melchior de Polignac به عنوان یک کرسی دیپلماتیک فرانسه اجاره شد ، این مکان جذاب و کمیاب میزبان افراد مشهوری بود: موتزارت در مدت اقامت خود در رم نیز در آنجا بازی می کرد.

این کاخ ، که امروزه یکی از چهار صندلی موزه ملی روم است ، جواهری است که اتاق به اتاق کشف می شود ، از تالار آفرودیت کنیدیا تا سالا دلتا آتنا الگاردی ، از سالا دی سارکوپاگی ، به اصطلاح دو صندوق نقش برجسته ، تا امپراتورها ، در هر محیطی از زیبایی زیبایی ، زیبایی تزئینات ، جزئیات ، سنگ مرمر درخشان ، مجموعه های مهم آثار باستانی و مجموعه نادر آثار مصری می ستایند.


در قلب رم ، در Piazza di Sant'Apollinare ، در فاصله چند متری میدان Piazza Navona ، Palazzo Altemps قرار دارد. یک جواهر پنهان ، دور از مدارهای معمول گردشگری ، که کاملاً در اقامت رومیان کشف می شود. به محض عبور از آستانه ، سفری به گذشته در فضایی مسحور کننده آغاز می شود. در این صندوقچه گنجینه رنسانس ، ساخته شده در سال 1477 توسط Melozzo da Forlì ، می توانید با زیبایی عالی ، در میان سنگ های مرمر گرانبها ، نقاشی های دیواری قرن شانزدهم و گچ بری های باروک قدم بزنید. ما خود را در گذشته ای از افراط و تفریط و تجمل می بینیم ، یک پیروزی هنری که از هیچ مقایسه ای هراس ندارد.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


روی خواسته هات هیپنوتیزم شو! (80% تخفیف+هدیه ویژه) روی خواسته هات هیپنوتیزم شو! (80% تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده