ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ونیز ، از نمادین ترین شهرهای جهان

ونیز ، از نمادین ترین شهرهای جهان

ونیز ، از نمادین ترین شهرهای جهان

صبح بخیر بچه ها، ونیز یکی از نمادین ترین شهرهای جهان است. این جزیره که در 118 جزیره کوچک قرار دارد، همیشه طعمه آسانی برای هر گونه تغییر در سطح دریا بوده است، اما امروزه به دلیل تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین با خشم ناشی از سیلاب‌های تهدیدکننده و مکرر مواجه است. ارتفاع آب در نوامبر 2019 به معنای واقعی کلمه شهر را به زانو درآورد "رابطه ای که همیشه ونیز را به تالاب آن مرتبط می کند، اکوسیستم ظریفی است که توسط انسان در معرض خطر قرار گرفته است.


شهر بر بستری از زباله های رودخانه ای استوار است که هنوز تثبیت نشده است، که باعث غرق شدن تدریجی زمین می شود. پدیده ای به نام فرونشست که در طول قرن ها همچنان سکونتگاه ها، روستاها و کل جزایر را بلعیده است، همچنین مداخله انسانی که سعی در سازگاری تالاب با نیازهای خود برای عبور از آب های کم عمق داشته است، غرق شدن تالاب را تسریع کرده است. " اما تأثیر یک پدیده محلی مانند این "به اثرات افزایش سطح آب دریاها ناشی از گرم شدن کره زمین می افزاید و یک پدیده آشنا مانند آب زیاد را به سیلاب هایی با ابعاد عظیم تبدیل می کند که فریاد هشدار را در سراسر جهان برمی انگیزد".


در مواجهه با این سناریوها، نشنال جئوگرافیک یادآور می شود که دانشمندان شهر ونیز را به یک آزمایشگاه بزرگ در فضای باز تبدیل کرده اند که در آن می توان تأثیر تغییرات آب و هوایی را بر روی کره زمین درک و اندازه گیری کرد و راه حل هایی را توسعه داد که قادر به نجات «شهر دوژها» باشد و با آن، دیگر شهرهای ساحلی جهان در معرض تهدید افزایش سطح اقیانوس ها هستند.


تصاویری زیبا از شهر ونیز در ایتالیا :

عکس1

عکس2

عکس3

عکس4

عکس5

عکس6

عکس7

عکس8

عکس9



همچنین بخوانید :

» سفر به رم

» سفر به ایتالیا - ونیز




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده