بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بندر زیبای پورتوفینو در ایتالیا

بندر زیبای پورتوفینو در ایتالیا


بندر زیبای پورتوفینو در ایتالیا

صبح بخیر بچه ها، چیزی که می بینید پورتوفینو است: تجسمی از رویایی بودن. زیرا اگر این حقیقت داشته باشد که بسیاری از واقعیت‌های دریایی به افتخارات اخبار شایعات رسیده و رکوردهای حضور VIP را در اختیار دارند، با این وجود هیچ مکانی مانند پورتوفینو در تصور جمعی به عنوان تنها، واقعی، محلی که حداکثر انحصار را نشان می‌دهد باقی نمی‌ماند.


در سطح بین المللی و نه تنها به خاطر بندر کوچکش، اسطوره ای و مسحورکننده، که میدانی به همان اندازه افسانه ای را قاب می کند.


پورتوفینو به ویژه مورد علاقه ستارگان هالیوود یا ستارگان موسیقی است، که از دهه 1950 به تعداد زیادی برای بازدید از این دهکده معروف آمده بودند.


کوه مشرف به شهر با شیب‌های صخره‌ای مشخص مشخص می‌شود که مستقیماً روی دریا می‌افتند و مناظر خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند و شبکه‌ای متراکم از مسیرها از آن عبور می‌کنند .


در خلیج پورتوفینو افسانه ها یا حقایق مرموز مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، افسانه ها می گویند که در شب سن جیووانی باتیستا (24 ژوئن)، در مونت دی پورتوفینو، در نقطه ای که چهار راه از هم عبور می کنند، ارواح همه عاشقان جمع می شوند که سرنوشت نمی خواست اجازه دهد به هم بپیوندند. این تنها شبی است که در آن می‌توانید «روغن بلوط» معجزه آسا را ​​جمع آوری کنید، مرهم خاصی که برای تأثیرگذاری باید نیمه شب جمع آوری شود.

عکس1


عکس2


عکس3


ویدیو 1 - پورتوفینو در ایتالیا


ویدیو 2 - پورتوفینو در ایتالیا



مجله ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده