خرید از سراسر دنیا


» گردشگری ایتالیا (2)

گردشگری ایتالیا (2)

تصاویر زیبای گردشگری ایتالیا

در ادامه پست قبل با عنوان « گردشگری ایتالیا » که طرفداران بسیاری پیدا کرد ، و امید داریم که پس از طی کردن و رد شدن از این پدیده ضد گردشگری کرونا ،همه عاشقان گردشگری و جهانگردی بتونن به مکان های مورد علاقه خود سفر کنن ،در اینجا باز هم عکس هایی دلربا از گردشگری ایتالیا رو براتون قرار میدم .


Val d’Orcia یکی از زیباترین چشم اندازهای ایتالیا است و برای بسیاری از مردم ، برجسته ترین تورهای توسکانی است. زمین های بی پایان خارق العاده ، خیابان هایی با سرو های زیبا ، جاده های پانورامای زیبا و روستاهای دلربا با ساختمان های رنسانس - در اینجا توسکانی کلاسیک را می بینید که از بین تصاویر معروف شناخته شده است و بازدید کنندگان آن را حیرت زده می کند. علاوه بر مکان ها و جاذبه های چشمگیر بیشمار در Val d'Orcia ،با مکان های دیگری نیز آشنا خواهید شد.


1-گردشگری ایتالیا


2-گردشگری ایتالیا

خوردن و آشامیدن برای ایتالیایی ها فقط سرگرمی نیست ، بلکه در هر قسمت از روز ریشه دوانیده است. با قوانین پیچیده ای درمورد اینکه چگونه ، چه زمانی ، چرا و با چه کسانی از این جاذبه های زیبا و هیجان انگیز استفاده میکنید.


3-گردشگری ایتالیا

گوشه های جذاب بلاجیو. آیا تا به حال از این مکان دلربا بازدید کرده اید؟


4-گردشگری ایتالیا - شهرک گلها

روستای Spello در ایتالیا بهشتی برای دوستداران گل است! این مکان زیبا با گل آرایی زیبا در هر خیابان ، بالکن های رنگارنگ و پنجره هایش ، در سراسر جهان به عنوان "شهر هنر و گل" شناخته می شود. دوست دارید با چه کسی اینجا قدم بزنید؟


5-گردشگری ایتالیا - شهر دوست داشتنی ورنازا "Vernazza"

آیا تا به حال از "ورنازا" بازدید کرده اید؟


6- گردشگری ایتالیا - ساحل امالفی amalfi coast




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده