بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» عسلویه - بوشهر

عسلویه - بوشهر

نشسته بودم روبروی طلوع خورشید و داشتم عشقبازی ابر و خورشید رو با چشمای خیره ام نگاه میکردم، هوا جون گرفته بود و باد خنکی روی موهام کشیده میشد، تو ﻫمین حال که خیلی از آدمای توی اون چادرها لولیده بودن تو کیسه خواب گرم و نرم با خودم گفتم افشین این زیباترین لحظه ی زندگیت هست چطور میخوای این لحظه رو نگهداری برای خودت، دوربینم و آوردم و با عشق شروع کردم به ثبت زیباترین حال زندگیم، دلم میخواست همه اونایی که دوسشون دارم درست همین بالا، کنارم بودن و این صبح بی نظیرو با چشماشون مینوشیدن و مست میشدن. اونقدر مست بودم که شروع کردم به رقصیدن، روحم هنوز همینجاست، برنگشته خونه، داره طلوع و غروب خورشید رو نگاه میکنه، با وجود تمام ناراحتیایی که یه شخصی برام تو کارم پیش آورده در حدی که یه تیکه از ریشم ریخته، اما نمیتونم بگم حالم خوب نیست، خوبم خیلی خوب.

هیچ میدونیم آدمی مثل من هیچوقت پیر نمیشه!؟ ظاهرم شاید ولی قلب و روحم همراهم نمیاد که میمونه تو شادترین لحظه هام و همون سنی میمونه، میتونم بهتون بگم من یه سی ساله ام که احساس میکنم فردا میخوام پا بذارم تو هجده سالگی..

افشین نظری


عسلویه - بوشهر

عسلویه یکی از شهرستان‌های زیبای بوشهر است. در خصوص وجه تسمیه این شهر، حدس و گمان‌های بسیاری در جریان است: برخی آن را مرکب از عسل و (آب) به معنای آب عسلی می‌دانند، برخی آن را برگرفته از اسلو در زبان ایلامی می‌دانند که به معنای آبگیر، استخر و محل توقف کشتی‎هاست. دریای خروشان و سرزمین دریانوردان چالاک از دیگر معانی است که از عسلویه استنباط کرده‌اند. 

این شهرستان در مجاورت استان های فارس و هرمزگان واقع شده و به همین دلیل در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است. دو شهر عسلویه و نخل تقی جزئی از شهرستان عسلویه هستند. دو روستای بنود و بندو از زیباترین روستاهای عسلویه هستند که در جنوبی ترین بخش بوشهر قرار گرفته اند. ساحل دل انگیز این دو روستا برای انجام ورزش‌های ساحلی و صید ماهی مناسب است. 

در روستای بنود واقع شده و آسیاب های آبی بندو نیز که از سنگ و ساروج ساخته شده نمایانگر پیشینه کهن این روستا است.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده