دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جاذبه گردشگری فرهنگی و هنری در هنگ کنگ

جاذبه گردشگری فرهنگی و هنری در هنگ کنگ

هنگ کنگ مکان های گردشگری فرهنگی و هنری خود را گسترش می دهد


منطقه هنگ کنگ با افزایش مکان‌های فرهنگی و هنری خود، در تلاش برای غنی‌سازی کیفیت زندگی، کمک به هنرمندان و جذب بازدیدکنندگان، مورد توجه قرار می‌گیرد. 


موزه هنرهای تجسمی ، گل سرسبد منطقه جدید فرهنگی West Kowloon، از اواخر سال گذشته که افتتاح شد بیش از 1 میلیون بازدیدکننده را به خود جلب کرده است. سبک نقاشی های دیواری آن نقطه عطفی جدید در چهره شهر هنگ کنگ است. و موزه جدید کاخ هنگ کنگ آثار تزئینی از جمله صندوقچه یخی قرن هجدهم از سلسله چینگ را به نمایش می گذارد. 


اما هنر گذشته و حال از اهمیت یکسانی برخوردار است و خیابان، به هنرمندان جوان فرصتی برای نمایش آثار جدید و تجربی خود می دهد. لزلی لاو، رئیس دفتر ترویج هنر می گوید:

در اکوسیستم هنر و فرهنگ در هنگ کنگ، که در سال‌های اخیر بسیار توسعه یافته و بسیار متنوع بوده است، فکر می‌کنم Oi! نقش یک انکوباتور برای کارگران جوان هنر در هنگ کنگ را بازی می‌کند.

این پروژه شامل متصدیان مهمان مانند Cheung Yung است که به نوبه خود با هنرمندان محلی ارتباط برقرار می کند تا در Oi نمایش دهد! خیابان چونگ یونگ، کیوریتور، متصدی ترویج هنر، 


ما از شش هنرمند دعوت کرده‌ایم تا ایده‌های خود را امتحان کنند. اوی! فرصت‌هایی را برای هنرمندان محلی فراهم می‌کند تا ایده‌ها و مفاهیم خود را مقیاس‌بندی کنند، زیرا آنها بار فروش آثار هنری را ندارند. بنابراین می‌توانند آزمایش‌های زیادی انجام دهند. "

این فقط یک بخش کوچک، اما مهم از جاذبه هنری رو به رشد هنگ کنگ است، و بیش از هنر، بخشی از بهبود کیفیت زندگی در میان شلوغی و ازدحام این شهر پویا است.


مجله ارم بلاگ



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده