خرید از سراسر دنیا


» گردشگری ایتالیا - بولونیا

گردشگری ایتالیا - بولونیا

گردشگری ایتالیا - بولونیا

بولونیا یکی از آن شهرهایی است که هرگز انتظارات را از بین نمی برد، زیرا نه تنها از نظر تاریخ و جاذبه ها، بلکه در سنت ها و افسانه ها نیز غنی است که آن را منحصر به فرد می کند. اگر نام مستعار بولونیا به دلیل حضور اولین دانشگاه در جهان غرب به نام Alma Mater Studiorum است که در سال 1088 تأسیس شد، به همان اندازه افسانه Torre degli Asinelli معروف است که مربوط به مرد جوانی است که در دوران قرون وسطی زندگی می کرده است و دیوانه وار عاشق یک نجیب زاده شد. پدر داما که پسری متواضع بود و به خاطر الاغهایی که برای کشیدن گاریاش استفاده میکرد آسینلی نامیده میشد، حاضر نشد دست دخترش را به او بدهد مگر به شرطی که بتواند بلندترین برج شهر را برای او تضمین کند.

گفته می شود که آسینلی هنگام کار در کنار رودخانه برای جمع آوری سنگریزه ها با درخشش عجیبی مواجه شد، گنج عظیمی را در سکه های طلا کشف کرد که با آن دستور ساخت برج را داد. نه سال بعد، به لطف Torre degli Asinelli، مرد جوان با محبوب خود ازدواج کرد.

بولونیا همچنین اسرار کوچک زیادی دارد که تقریباً همه می دانند، اما گردشگران کنجکاو را جذب می کند، از جمله در via Piella، در نیمه راه بین Piazza Maggiore و ایستگاه، اولین مورد پنهان است. با نگاه کردن به بیرون از پنجره روی دیوار، خود را در مقابل یک نگاه رمانتیک و غیرمنتظره خواهید دید: کانالی که بسیار یادآور کانال ونیز است.

بولونیا یکی از آن شهرهایی است که هرگز انتظارات را از بین نمی برد، زیرا نه تنها از نظر تاریخ و جاذبه ها، بلکه در سنت ها و افسانه ها نیز غنی است که آن را منحصر به فرد می کند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده