بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای سفر به دبی

راهنمای سفر به دبی

راهنمای سفر به دبی

دبی پر از تضاد است. افق پر زرق و برقی وجود دارد که از آسمان خراش هایی به قدری بلند تشکیل شده است که تخیل را به چالش می کشند.

مجموعه مدرن فروشگاه‌ها و غذاخوری‌ها که هر نوع گزینه‌ای را که یک مسافر می‌خواهد ارائه می‌کند. و هتل های مجلل، آماده پذیرایی از مسافران نیز به سبک و سیاق متفاوت.

سپس صحرا با تپه‌های شن و ماسه‌ای که با ردپای اوریکس و غزال عربی نقش بسته است. 

بازارها با هزارتوی غرفه هایشان، سطل های مملو از رنگین کمانی از ادویه ها، بویی که فضا را پر کرده است. و قایق‌های سنتی ابرا که سواران را در سراسر نهر دبی حمل می‌کنند. 

این شهر در چند دهه گذشته از ابتدای بندر بیابانی خود رشد کرده و به یک کلان شهر پر از محله‌های پر جنب و جوش، ساختمان‌های رکورددار و مراکز خرید فوق‌العاده تبدیل شده است .


امروزه، دبی می‌تواند همزمان هیجان انگیز و یا آرامش بخش باشد - مکانی برای خوردن نان تست آووکادو و استراحت در ساحل، مکانی برای قدردانی از ذخیره‌گاه حفاظت از صحرا، و مکانی برای خرید تا زمانی که در تمام طول شب بگذرانید .

همین تضادها است که شهر را به همان اندازه که هست پویا و جالب می کند و کاوش را بسیار سرگرم کننده می کند.


بهترین زمان برای رفتن به دبی

دبی در تمام طول سال گرم است، اما زمستان یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به دبی و بازدید است کسانی که عاشق بستن ژاکت هستند، خوش شانس هستند، زیرا صبح‌ها و عصرها در صحرا بسیار خنک‌تر است و تهویه هوا در سراسر دبی فراوان است. 

یکی دیگر از دلایل سفر در فصل زمستان، فستیوال خرید دبی است که در ژانویه هر سال برگزار می شود و با معاملات عالی، سرگرمی های زنده و قرعه کشی کامل می شود. 


چیزهایی که باید بدانید

دبی از بسیاری جهات شهری مدرن است، اما قوانین خاصی وجود دارد که همه - از جمله گردشگران - باید از آنها پیروی کنند. وقتی صحبت از لباس پوشیدن به میان می آید، میانه روی بهترین است و در حالی که ممکن است افرادی را ببینید که تقریباً همه چیز می پوشند، بهتر است برای احترام گذاشتن شانه ها و زانوهای خود را بپوشانید (به یک تی شرت و یک دامن میدی یا شلوار جین برای زنان فکر کنید). مسافرانی که برای بازدید از یک مسجد از شهر خارج می‌شوند، مانند مسجد جامع شیخ زاید در نزدیکی ابوظبی، باید حتی لباس‌های مناسب تری بپوشند. 


رفتارهای خاصی که در ایالات متحده رایج است در دبی مورد بی مهری یا حتی غیرقانونی قرار می گیرند، مانند نمایش عمومی محبت و مست بودن در ملاء عام (شما می توانید در مکان های خاصی مانند بارهای هتل، رستوران ها و کلوب های دارای مجوز نوشیدنی بنوشید).

دبی یک شهر بسیار امن است، حتی برای مسافران زن انفرادی، و یک اداره پلیس کامل برای گردشگران وجود دارد. با این حال، دبی یک شهر بزرگ است و همه مسافران باید اقدامات احتیاطی معمولی را رعایت کنند. 

اگر در حین خرید، مانند بازار امارات ، شارژ تلفنتان از بین رفت، می‌توانید شارژر قابل حمل را به رایگان قرض بگیرید.

واحد پول : درهم امارات متحده عربی

نرخ ارز فعلی را بررسی کنید )

زبان : عربی; با این حال، بسیاری از مردم انگلیسی نیز صحبت می کنند

کد تماس : +971

پایتخت : ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی است



تهیه و ترجمه : مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده