دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ناشناخته ترین شهر اسپانیا جواهری بدون توریست

ناشناخته ترین شهر اسپانیا جواهری بدون توریست

ناشناخته ترین شهر اسپانیا جواهری بدون توریست که در سال 2022 باید از آن بازدید کرد

سانتاندر با وجود داشتن موقعیت رشک‌انگیز در خلیج بیسکای، برخی از بهترین سواحل موج‌سواری اسپانیا و صحنه‌های پر رونق آشپزی، هنوز در رادار گردشگران قرار گرفته است.

به عنوان پایتخت منطقه خودمختار کانتابریا، در ساحل شمالی اسپانیا، این شهر 200000 نفری دارای یک شهر قدیمی جوی است - اگرچه بسیاری از ساختمان های قرون وسطایی آن در آتش سوزی گسترده در سال 1941 نابود شدند.

خلیجی زیبا با چشم‌اندازی از تپه‌های سرسبز و کوه‌ها در طرف مقابل ساحل قرار دارد. برخلاف هانی‌پات‌های مادرید و بارسلونا، مرکز شهر به اندازه‌ای فشرده است که می‌توان در اطراف آن قدم زد، و در ماه‌های تابستان نسیم خنک‌کننده‌ای در باهیا د سانتاندر می‌وزد.


در یک بازدید آرام در اوایل ماه مارس، به نظر می‌رسید که من و یکی از دوستان تنها گردشگران شهر بودیم و در تمام هفته صدای غیراسپانیایی دیگری را نشنیدیم.

کانواشهر سانتاندر، اسپانیا. کانوا

از کجا می توان تاپاس تهیه کرد

سانتاندر به‌خاطر تاپاها یا پینچوس‌های محلی‌اش معروف است (گاهی اوقات به صورت پینچو یا پینچو نوشته می‌شود) - گوشت، ماهی، پنیر بز و سایر موادی که با سیخ روی یک تکه نان خرد شده می‌ریزند.

بارهای پینچو و بودگا را در سراسر شهر خواهید دید. یک ایستگاه خوب برای ناهار، کاسا لیتا است، یک کافه بار ساده و بی ادعا که مشرف به خلیج است، با غرفه های سرپوشیده و تراس در فضای باز. مجموعه‌ای دل‌انگیز از میان‌وعده‌های مبتنی بر نان، راسیون‌ها (بشقاب‌های مشترک) و نوشیدنی های خانگی خوش‌خوراک را با قیمتی حدود 2.5 یورو در هر لیوان سرو می‌کند.

Plaza Cañadio مکانی است که می‌توانید شب خود را شروع کنید، با توجه به اینکه زندگی شبانه در اسپانیا تا حدود ساعت 9 شب ادامه ندارد. میدان عمومی مرکزی با بارها و رستوران‌ها، از جمله کانادیو، یک مؤسسه محلی پینچو، که در بیشتر راهنمایان توریستی همواره نظرات خوبی دریافت می‌کند، احاطه شده است.

یک پیش غذای ماهی تن تاتاکی که روی زبان آب می شد و گوشت خوک ایبریایی با چیمیچوری خانگی و بادمجان برشته مانند گل ختمی نرم و کرکی بود.

کانواماهی تن تاتاکی کانوا

با این حال، غذای ما در اینجا کمی ناچیز بود و اگر فقط به زبان اسپانیایی مبتدی صحبت کنید، با وجود تلاش‌های شجاعانه پیشخدمت‌ها برای ترجمه آن، با منوی تک‌زبانه مشکل خواهید داشت. وقتی معلوم شد که گامابای آبدار ما میگوهای ریز دفن شده در یک املت اندکی ناامید شدیم.

بهترین گزینه برای خارج از شهر، La Bodega Riojano است، یک میخانه اتمسفری با کف‌های سنگی پرچم، سفره‌های سفید شفاف و بشکه‌های شراب چوب ماهون که روی دیوارها آویزان شده است.

انتخاب جامعی از گوشت، غذاهای دریایی و پنیرهای کانتابریایی وجود دارد: یک پیش غذای ماهی تن تاتاکی لطیف و گوشت خوک ایبریایی با چیمی‌چوری خانگی و بادمجان برشته به نرمی و پف‌دار بودن مارشمالو بود. قیمت اصلی از حدود 14 یورو شروع می شود، شراب ها از 3 یورو.

بهترین موزه ها برای بازدید کدامند؟

Centro Botin که در سال 2014 با سر و صدای زیادی افتتاح شد، توسط معمار ایتالیایی برنده جایزه رنزو پیانو طراحی شد و قطب برتر هنری و فرهنگی سانتاندر است.

این مکان با فناوری پیشرفته، مشرف به خلیج، میزبان نمایشگاه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌های هنرمندانی از اسپانیا و سراسر جهان است. همچنین در خط ساحلی، Museo Marítimo del Cantábrico مکانی عالی برای چند ساعت دوری است.

این موزه که تاریخچه دریانوردی منطقه را در چهار طبقه ترسیم می‌کند، شامل مدل‌های پیچیده کشتی‌ها و بازسازی اتاق‌های کابین، و همچنین آکواریومی با ماهی‌های خار، کوسه‌های کوچک و مارماهی‌های موری است. اسکلت یک نهنگ باله ای 24 متری و 60 تنی که از سقف آویزان شده است، جاذبه ستاره ای است.

مکانی دور از خانه پیدا کنید

اگر می‌خواهید بارها، رستوران‌ها و مغازه‌ها در آستانه خانه‌تان باشند، به جای ساحل ال ساردینرو، هتلی را در وسط شهر انتخاب کنید که 30 دقیقه پیاده‌روی به سمت شرق دارد.

NH Cuidad در Menéndez Pelayo دارای اتاق‌های هوشمند و مدرن است (اتاق‌های طبقه چهارم دارای بالکن هستند)، با دو تخته از 60 یورو.

Jardín Secreto که در یکی از خیابان‌های فرعی باریک سانتاندر قرار دارد، یک خانه شهری با شخصیت متعلق به قرن نوزدهمی است که به‌عنوان یک هتل بوتیک بازسازی شده است. همانطور که از نامش پیداست باغی نیز دارد. دو نفره از 70 یورو.

برای لذت در کنار ساحل، هتل Gran Sardinero مشرف به شن‌های طلایی Primera Playa del Sardinero است.

کانتورBodega del Riojano Cantur

برای لذت بردن در کنار ساحل، هتل Gran Sardinero با مشرف به شن‌های طلایی Primera Playa del Sardinero، پنج دقیقه با اتوبوس از مرکز فاصله دارد. نمای بیرونی کاخ اوایل دهه 1900 جای خود را به فضای داخلی شیک و امروزی و اتاق‌هایی با تزئینات خنثی داده است.

از 85 یورو قیمت بیشتر هتل ها در فصل های بالا به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

  • گزارش جدید حاکی از آن است که مهاجرت به اسپانیا می تواند برای سلامت روان شما مفید باشد

کانتورمناظر غروب خورشید در سانتاندر - Amanecer en la Playa del Sardinero.jpg Cantur

یک روز بیرون از طبیعت

علاقه مندان به طبیعت و حیوانات، پارک د لا ناتورالزا د کابارسنو را دوست خواهند داشت.

تنها پارک در نوع خود در اسپانیا، ذخیره‌گاه طبیعی ۷۵۰ هکتاری که توسط دولت اداره می‌شود، در ۱۷ کیلومتری جنوب سانتاندر، واقع در یک معدن آهن قدیمی در فضای باز قرار دارد که برای سکونت ۱۰۰ گونه حیوانی تغییر کاربری داده شده است.

می توانید همه چیز را از کرگدن ها، والابی ها و گوریل ها گرفته تا خرس قهوه ای کانتابریایی در حال انقراض - و همچنین دره ها، دریاچه ها و صخره ها را ببینید.

کانتورParque de la Naturaleza de Cabárceno Cantur

همچنین یک تله‌کابین به طول 6 کیلومتر، مناطق آموزشی، باغ‌های محوطه‌سازی‌شده و مکان‌های زیبا و کوچک برای پیک‌نیک و استراحت وجود دارد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده