دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» الهه نمک جزیره هرمز

الهه نمک جزیره هرمز


الهه نمک جزیره هرمز


امروز می‌خوام یک جای گردشگری بسیار زیبا رو معرفی کنم . جاییکه سرشار از انرژی مثبت هست و به همین دلیل معروف شده به دره انرژی


یک سمت الهه نمک و در سمت دیگر دره سکوت…. یکی دیگه از شگفتی های هرمز که هر آدمی اینجا میاد مبهوت میشه. الهه نمک یک کوهه که از بلور نمک درست شده و همین بلور نمک و انرژی مثبت اون باعث میشه که اونجا یه حس خوبی داشته باشی و به آرامش برسی .


بخاطر همین بلورهای نمک امواج صدا از اطراف گرفته میشه و برای همین همیشه ساکته و بهش دره سکوت میگن.


از زمون های قدیم هر کی میخواسته با خدای خودش خلوت کنه یا برای مراقبه به الهه نمک میرفته. یکی از دلایل اصلی که توریست ها عاشق هرمز میشن و برای بار چندم به هرمز میرن وجود کوههای نمکی اونه که انرژی مثبت داره و توریست ها رو به سمت خودش جذب میکنه.


امکان نداره چند ساعت تو دره سکوت بشینی ولی حالت عوض نشه. صد درصد نگاهت به دنیا قشنگ تر میشه

رود طلا در کجای الهه نمک قرار گرفته؟

کف دره، رودخانه فصلی نمکی با رنگ‌های طلایی و نارنجی جریان داره که اگر دست خود را در آن قرار دهید، به سبب اشباع بالای نمک، لایه ظریفی از بلور نمکی روی دست تان شکل میگیره. یکی از دیدنی ترین بخش های این دره، یک گنبد نمکی است که با آب باران صیقل خورده و به زیبایی سر برافراشته؛ این گنبد را با نام الهه فیروزه ای می شناسند.


دشت زعفرانی که در پایین الهه نمک در جزیره هرمز قرار گرفته ، مثل رود زرد در بین کوه ها جریان داره و شما رو با خودش به تخیلاتی از رنگ ها و نقش ها میبره. این نمک های زعفرانی جزیره هرمز به رودخانه طلا معروفند


مجید پوستچی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده