دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اقامتگاه بومگردی صالحی - اصفهان

اقامتگاه بومگردی صالحی - اصفهان

اقامتگاه بومگردی صالحی - اصفهان

‎اینجا اصفهان است، یا به قول خودشون نصفی جهووون.

‎واقعا نصف جهان لقب زیبایی است که برای این استان و شهر زیبا انتخاب شده، شهری که همیشه و هر چند بار که سفر کنید باز هم زمان کم می آورید برای دیدن جاذبه های متنوعش. ‎اصفهان هتل ها و اقامتگاه های فراوانی دارد که مجله گردشگری به دعوت و پیشنهاد یکی از اقامتگاه های بومگردی این شهر زیبا، شب را میهمانشان شد.

‎اقامتگاه بوم گردی صالحی، اقامتگاهی کوچک ولی با صفا و گرم. این اقامتگاه که در پس کوچه های مرکز شهر اصفهان قرار دارد از خانه های قدیمی آن منطقه بوده که به همت خانواده صالحی پس از بازسازی و ترمیم در فهرست اقامتگاه های بوم گردی اصفهان از اوایل سال گذشته بهره برداری و شروع به فعالیت نموده.

‎این خانه در دو طبقه و معماری سنتی زیبای خودش میهمان گردشگران علاقمند به شهر اصفهان است. شاه نشین آن که بنای اولیه خانه بوده بیش از سیصد سال قدمت دارد.

‎پنج اتاق با ابعاد و چیدمان متنوع برای برای پذیرایی از گردشگران علاقمند به سفرهای خودمانی و اقامت به سبک سنتی در آن وجود دارد که در کنار حیاط و حوض زیبای آن می توانند شب آرامی را برای شما بدون شنیدن صدای همهمه شهری و بوق ماشین تدارک ببینند.

‎اگر اهل زرق و برق و تجملات روزمره نیستید و مایل به استراحتی آرام، بی سر و صدا و آرامش مطلق بعد از اصفهان گردی هستید، این اقامتگاه می تواند میزبانی خوبی برای شما باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده