خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هدف یک وبلاگ برای مشاغل کوچک چیست ؟

هدف یک وبلاگ برای مشاغل کوچک چیست ؟

هدف یک وبلاگ برای مشاغل کوچک چیست ؟

آیا تا به حال در مورد هدف وبلاگ برای تجارت خود فکر کرده اید "من یک وب سایت تجاری دارم و مشتری های جدید می توانند مرا از طریق تبلیغات فیس بوک پیدا کنند. پس چرا من به یک وبلاگ نیاز دارم؟ " 

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم ، بیایید نگاهی به برخی از حقایق جالب بیندازیم.

طبق گفته های هاب اسپات ، مشاغلی که به طور منظم وبلاگ می گیرند 55٪ بازدید کننده بیشتر و 67٪ لینک ورودی بیشتری نسبت به مشاغلی دارند که به هیچ وجه وبلاگ ندارند.

در چند سال گذشته ، ایجاد محتوا به موثرترین تکنیک SEO بهینه سازی موتور جستجو تبدیل شده است . هرچه محتوای بیشتری درباره موضوعات مرتبط با مشتریان خود منتشر کنید ، احتمال بهبود ترافیک ناشی از جستجو بیشتر است.

بنابراین به این سوال باز می گردیم - هدف وبلاگ برای تجارت شما چیست؟

خوب ، اعداد و ارقام به وضوح می گویند که وقتی مشاغل، محتوای با کیفیت بالا را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند گوگل این عشق را به رتبه بندی جستجوی ارگانیک بالاتر تبدیل می کند.

وقتی می نشینیم و با مشتریانمان در مورد اهداف بازاریابی آنها صحبت می کنیم ، یکی از اولین مواردی که آنها ذکر می کنند ، افزایش رتبه در جستجوی آنها است. آنها می خواهند قابل مشاهده باشند. آنها می خواهند آنلاین پیدا شوند.

یکی از سریعترین راههای افزایش رتبه موتورهای جستجو ، داشتن محتوایی در وب سایت خود است که بتواند آنها را فهرست بندی کند. طبق نظرسنجی انجام شده توسط Hubspot ، شرکت هایی که به طور مرتب پست های وبلاگ را منتشر می کنند ، 434٪ صفحات بازدید بیشتری نسبت به وب سایت هایی دارند که محتوایی منتشر نمی کنند!

و چه راهی بهتر از افزودن پست های وبلاگ با دقت طراحی شده به سایت خود برای افزودن صفحات ایندکس شده بیشتر ؟

علاوه بر صفحات وب سایت، وبلاگ شما باید یکی از عوامل اصلی در استراتژی بازاریابی محتوای شما باشد . ظاهراً بازاریابان دیجیتال و همچنین مشاغل متوجه شده اند که ؛ طبق نظرسنجی انجام شده توسط موسسه بازاریابی محتوا ، 94٪ از بازاریابان و صاحبان مشاغل قصد دارند امسال در استراتژی تولید محتوا سرمایه گذاری کنند.

حال که دانستیم وبلاگ تا چه اندازه می تواند برای تجارت شما مهم باشد ، بیایید در مورد اینکه دقیقاً چگونه می تواند بر برند شما تأثیر بگذارد صحبت کنیم.

هدف یک وبلاگ و آنچه برای تجارت شما انجام می دهد

وبلاگ نویسی برای مشاغل یا پروژه ها یا وبلاگ نویسی تجاری به قول ما نوعی ایجاد و انتشار محتوای کوتاه مدت است تا کسب و کار شما را به صورت آنلاین بیشتر نشان دهد.

برای اینکه وب سایت خود را به یک ماشین lead generating تبدیل کنید ، باید افراد واقعاً آن را ببینند.

مهمترین راهایی که افراد می توانند شما را بصورت آنلاین کشف کنند: 1) آنها در URL سایت شما تایپ می کنند یا 2) شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند.

اکنون ، مگر اینکه شما یک برند بزرگ در صنعت خود باشید ، مثلاً ، باسکین رابینز یا نستله باشید، وگرنه احتمال رخ دادن شماره 1 برای برند شما بعید است.

این شما را با شماره 2 روبرو می کند.

همانطور که قبلاً گفته شد ، وقتی وب سایت شما صفحات بیشتری دارد ، شانس بیشتری برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو دارید.

اکنون این مورد را در نظر داشته باشید: هر بار که یک پست وبلاگ منتشر می کنید و در نتیجه ، یک صفحه وب جدید ایجاد می کنید. با وبلاگ نویسی:

  • یک فرصت دیگر برای نمایش وب سایت شما برای سوالاتی که افراد وارد موتورهای جستجو می کنند ایجاد میشود
  • یک فرصت دیگر برای وب سایت دیگری که بتواند به پست وبلاگ شما لینک دهد و به شما SEO بیشتری بدهد ایجاد میشود
  • یک فرصت دیگر برای کسی که بتواند آن پست جدید را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و LinkedIn به اشتراک بگذارد، است

وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای یافتن کسب و کار شما توسط مخاطبان مربوطه است تا منجر به ایجاد تبلیغات جدید شود.

چگونه می توان از وبلاگ بهترین نتیجه را گرفت

به طور مثال شما یک تجارت جدید هستید که خدمات لوله کشی را ارائه می دهید. شما یک صفحه وب سایت ایجاد می کنید که می گوید "ما بهترین خدمات لوله کشی را ارائه می دهیم". وقتی کسی خدمات لوله کشی را جستجو می کند، احتمال نمایش آن صفحه در صفحه 1 نتایج جستجوی Google صفر است.

به عنوان یک تجارت جدید ، رتبه بندی برای "خدمات لوله کشی" برای شما غیرممکن است. بهینه سازی موتور جستجو یک چیز مشکل است.

نوشتن مطالب و مقالات وبلاگ به شما امکان پیگیری کلمات کلیدی با رقابتی کمتر می دهد. در واقع ، در دنیای بازاریابی دیجیتال ، تمام هدف یک وبلاگ، کمک به شما برای رتبه بندی برای برخی کلمات کلیدی است.روند کار ساده است اما آسان نیست

بنابراین فرآیند ایجاد وبلاگ شما باید به چه صورت می باشد.

  • مخاطبان را شناسایی کنید
  • درباره میزان محتوای خود (تصادفی و مکالمه ای در برابر رسمی) تصمیم بگیرید
  • در مورد موضوعات تصمیم بگیرید
  • برای انتشار پست های وبلاگ جدید (به عنوان مثال ، هر دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه) برنامه تعیین کنید
  • ببینید رقبا در مورد چه چیزی می نویسند (و آنچه را از دست داده اند)


وبلاگ نویسی تجاری با ساخت یک وبلاگ تبلیغاتی در سرویس ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده