خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سئو SEO

سئو  SEO

سئو SEO 

داشتن یک وب سایت تجاری حرفه ای می تواند یک ابزار عالی برای تولید یا فروش باشد. با این حال ، نکته اصلی در اینجا انتقال پیام مناسب است ، پیامی که به شما کمک می کند در سطح بالاتری با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. به همین دلیل سرمایه گذاری در محتوایی با کیفیت بالا ضروری است.

هدف از ایجاد محتوای با کیفیت بالا فقط خوب جلوه دادن سایت کسب و کار شما نیست. شما می خواهید افراد مناسب، آنچه را که می نویسید بخوانند و این بدان معنی است که محتوای شما نیز باید در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشد. زیرا این یک روش اثبات شده برای دستیابی به بخش بیشتری از مخاطبان شما است.

از آنجا که افراد به طور منظم در حال جستجو برای موضوعات مرتبط با تجارت شما هستند (صرف نظر از صنعتی که در آن فعالیت می کنید) ، شما فقط به محتوا احتیاج ندارید ، بلکه به نوع محتوای عمیق و دوستانه SEO نیاز دارید که در ده نتیجه برتر جستجو قرار گیرد.


ایجاد محتوای با کیفیت درافزایش خوانندگان مهم است. اما بدون تمرکز بر جنبه سئوی آن ، این فرصت را دارید که مطالب خود را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید.


به خاطر داشته باشید که محتوای خوب همراه با استراتژی های سئو SEO است ، بنابراین این چیزی است که

هر کدام از مشاغل باید روی آن کار کنند.

آیا تولید محتوای دوستانه سئو سخت است؟ البته که نه. اگر در حال تولید محتوا هستید ، اگر می خواهید از مزایای سئو استفاده کنید ، فقط باید آن را در جهت صحیح قرار دهید .

هنگامی که شما شروع به کار در تولید محتوای عالی و دوستانه SEO می کنید ، نه تنها دستیابی به رتبه های بالاتر موتور جستجو آسان تر می شود ، بلکه حفظ موقعیت خود در صفحات نتیجه موتور جستجو نیز ساده تر می شود.

بنابراین این سوال وجود دارد که شما واقعاً چگونه می توانید محتوای دوستانه سئو را که در واقع نتایج واقعی دارد بدست آورید؟ برای اطمینان از اینکه از نظر تولید محتوایی که مورد علاقه گوگل و کاربران آن است بهتر از رقبا عمل می کنید به چه مواردی نیاز دارید؟

در مقاله زیر ما 5 قانون اساسی را جستجو می کنیم که می توانید بدون داشتن نقض قوانین سئو کلاه سفید ، محتوای خود را به سئو دوستانه تر دنبال کنید .

5 قانون اساسی در مورد نحوه ایجاد محتوای دوستانه برای سئو

قانون شماره 1: یک رویکرد اصلی را در پیش بگیرید

ایجاد محتوای دوستانه سئو به خودی خود کار سخت و ترسناکی نیست. اما اگر سعی می کنید از دیگران کپی کنید ، مشکل می شود. وقتی تمرکز خود را روی اصیل بودن و متفاوت بودن مطلب خود بگذارید ، بدون اینکه زیاد به رقبا بپردازید ، شانس ایجاد محتوای جدیدی که واقعاً مهم است بسیار بیشتر است.

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از منابع صنعت خود الهام بگیرید. شما همیشه می توانید قبل از ارائه بینش منحصر به فرد خود ، از دیگران یاد بگیرید.


بنابراین ، اگر چنین است ، چرا بیش از نیمی از مارک های موجود در تولید محتوای معتبر شکست می خورند؟ پاسخ ممکن است خیلی ساده نباشد.. اصیل بودن چیزی است که واقعاً مهم است و این تنها زمانی می تواند اتفاق بیفتد که اصالت را در مفاهیم یا ایده هایی که به اشتراک می گذارید بیان کنید. تنبلی را کنار بگذارید درعوض ، محتوایی بسازید که ارزش مصرف و به اشتراک گذاری را دارد. 

یکی از جنبه های اصلی برای بهبود نتایج بهینه سازی موتور جستجو این است که سایر وب سایت های معتبر را در وب سایت خود لینک دهید. وقتی تلاش واقعی می کنید تا محتوای جدید تولید کنید، به طور خودکار درهای ساخت بک لینک بیشتر را باز می کنید . زیرا وب سایت های با کیفیت دوست دارند به منابع مفیدی که چیز جدید و معتبری را ارائه می دهند لینک دهند.

می توانید با استفاده از محتوای خود اصیل تر سئو کنید.

الف) تحریک کردن احساسات خواننده

یک روش ساده و در عین حال اثبات شده برای ایجاد محتوای اصلی که به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید تمرکز بر لمس احساسات آنها است.

در حقیقت ، مشخص شده است که یک پیام بازاریابی هنگامی که احساسات خواننده را تحت تأثیر قرار داده و به آنها دلیلی برای اشتراک می دهد ، 2 برابر موثرتر می شود. این که محتوای شما طنز باشد یا بحث برانگیز ، اگر بتواند احساسات مناسبی را برانگیزد ، بیشتر از دیگران در بین دیگران برجسته می شود.

در اینجا سه ​​روش وجود دارد که می توانید احساسات خوانندگان خود را برانگیخته و از هر محتوایی که تولید می کنید ، شانس جلب توجه / درگیری را افزایش دهید.

  1. از واژگان مناسب استفاده کنید که تأثیر مثبت و نشاط بخشی را بر خوانندگان بگذارد. ایده این است که با صحبت های خود به آنها احساس اعتماد به نفس ، الهام و حتی هوشمندی بیشتری دهید.
  2. با اشتراک گذاری مطالب خود با دیگران ، به خوانندگان خود الهام دهید تا اقدامی انجام دهند. از داستان سرایی به عنوان ابزاری برای ایجاد محتوای الهام بخش استفاده کنید که ارزش دارد با دیگران به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، شما می توانید یکی از داستان های موفقیت مشتری خود را به اشتراک بگذارید و محتوای خود را معتبر و الهام بخش کنید ، در نهایت باعث می شود سئو دوستانه تری داشته باشید.
  3. خوانندگان خود را با شگفتی دادن به آنها با پیچ و خم های غیرمنتظره ، بدون از دست دادن تمرکز روی موضوع اصلی ، علاقه مند کنید.

ب) افزودن دیدگاه خود

چه چیزی باعث می شود مردم محتوای شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند؟ این به دلیل ارزشی است که شما به ارمغان می آورید و اینکه چگونه محتوای خود را جذاب کنید. دیدگاه منحصر به فرد شما می تواند محتوای شما را قابل توجه کند.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار ، به اشتراک گذاشتن تجربه شخصی خود با آنچه در مورد آن بحث می کنید است. آیا داستان شخصی یا حکایتی دارید که بتواند موضوع را روشن کند؟ آیا شما یک راه حل منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن برای یک مشکل مشترک دارید؟


به اشتراک گذاشتن یک داستان شخصی با خوانندگان خود اصالت را به محتوای شما اضافه می کند. این امر به ایجاد یک تغییر مثبت در هر خواننده کمک می کند. این باعث می شود تلاش های شما برای بازاریابی محتوا واقعاً نتیجه بدهد.


قانون شماره 2: کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

انتخاب کلمه کلیدی مناسب را می توان یکی از مهمترین مراحل ایجاد محتوای دوستانه با کیفیت SEO دانست. ایده این است که یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید که ارزش هدف گیری را داشته باشد و آن را به یک محتوای قوی اضافه کنید. با این حال ، اگر به درستی اجرا نشود ، استفاده از کلمه کلیدی شما می تواند نتیجه معکوس دهد. به همین دلیل نیاز به بررسی دقیق دارد تا در نهایت از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری شود.


کلمه کلیدی هدف شما می تواند از یک کلمه کلیدی دو کلمه ای تا یک عبارت پنج کلمه ای باشد که نمایانگر موضوع اصلی مقاله شما باشد. حتی اگر مقاله شما برای چندین عبارت کلیدی در رتبه بندی قرار بگیرد ، ارزش دارد که یک کلمه کلیدی خاص را هدف خود قرار دهید که به طور واضح موضوع شما را منتقل کند. این معمولاً کلمه کلیدی است که می خواهید مقاله شما برای آن رتبه بالایی داشته باشد.

قانون شماره 3: عناوین خود را به طور صحیح بهینه کنید

هنگامی که افراد برای جستجوی چیزی به Google مراجعه میکنند ، اغلب در صفحه اول با تعدادی گزینه روبرو می شوند. با نگاهی گذرا به ده نتیجه برتر ، آنها تصمیم می گیرند از وب سایت هایی با جذاب ترین عناوین بازدید کنند.


درست است ، تایتل یا عنوان صفحه اولین چیزی است که کاربر جستجو متوجه خواهد شد. اگر مورد علاقه آنها باشد ، آنها کلیک کرده و از سایت بازدید می کنند.

ایجاد محتوای دوستانه سئو (سئو فرندلی) SEO فقط مربوط به اطلاعاتی نیست که شما به اشتراک می گذارید. نه ، این امر همچنین ایجاد یک برچسب عنوان عالی برای صفحه شما است که به مردم دلیل بازدید از سایت شما را می دهد.


دو کار وجود دارد که می توانید فوراً انجام دهید تا عنوان شما ارزش کلیک کردن را داشته باشد و در نتیجه بازدیدهای ارگانیک شما افزایش یابد:

1. تغییرات طوفان فکری: اگر در اولین تلاش بخواهید آن را درست کنید ، ارائه یک عنوان عالی ممکن است دشوار باشد. به ندرت از این طریق عنوان شایسته ای پیدا می کنید. در عوض ، آنچه شما باید انجام دهید این است که طوفان فکری با همکاران یا شرکای خود را با تعدادی از تغییرات عنوان برای صفحه انجام دهید.

هدف شما یافتن موردی است که واقعاً مورد توجه مخاطبان هدف شما قرار گیرد. قبل از یافتن بهترین مورد، غیر معمول نیست که از 20 یا حتی 30 عنوان اصلی استفاده کنید.


2. به طور طبیعی از کلمات کلیدی استفاده کنید  تمرکز بر کلمه کلیدی در عنوان خود ، به ویژه در ابتدای آن ، برای بهینه سازی صفحه بسیار مناسب است و مطمئن شوید که کلمه کلیدی نزدیک به عنوان صفحه است و تعداد مناسب کلید واژه مهم است. .


می توانید کلمه کلیدی خود را با کلمات قدرتمند - بزرگ ، بهترین ، بهبود یافته و غیره مرتبط کنید تا طبیعی تر و جذاب تر شود. 

قانون شماره 4: برای خوانایی بهتر مطالب هدف داشته باشید

ایجاد محتوای دوستانه سئو ، مهم است که فاکتور خوانایی را از دست ندهید. در حالی که شما مشغول بهینه سازی محتوای خود برای کلمات کلیدی مناسب هستید.

حتی اگر میزان خوانایی محتوا به عنوان یک عامل رتبه بندی مستقیم گوگل مشاهده نشود ، قطعاً یک عامل غیرمستقیم است و می تواند بر ابتکار عمل شما در زمینه SEO تأثیر بگذارد.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که الگوریتم های مختلف بسیاری وجود دارد که به طور خاص برای درک میزان خوانایی یک قطعه از محتوا ایجاد شده است ، موتورهای جستجو ممکن است از آنها استفاده کنند. 

از واژگان ساده استفاده کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای بالا بردن نمره خوانایی مطالب و دوستانه سازی آن برای SEO ، استفاده از کلمات ساده ای است که خوانندگان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند، با هر نوع اصطلاحات مختلف خداحافظی کنید. از کلمات کوتاه تری استفاده کنید که به محتوای شما معنی می دهد اما خوانندگان را گیج نمی کند. 

جملات خود را کوتاه کنید

درک جملات طولانی تر نه تنها سخت و گیج کننده است ، بلکه نوشتن آن در عین معنا نیز دشوار است. جملات خود را هر جا که می توانید کوتاه کنید. یک جمله طولانی را به چندین جمله کوتاه تر و قابل هضم تقسیم کنید. کاربران ، به ویژه کسانی که از دستگاه های تلفن همراه خود برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کنند ، اغلب با استقبال از متن های بزرگ ، تعامل خود را از دست می دهند. اگر آنها دکمه برگشت را بزنند ، نرخ گزاف گویی شما نیز افزایش می یابد. جای تعجب نیست که ارنست همینگوی نویسنده معروف طرفدار جملات کوتاه تری بود.

مثل حرف زدن بنویس

وقتی صحبت از ایجاد محتوای آسان برای درک و سئو دوستانه می شود ، لحن شما بسیار مهم است. اگر بتوانید با لحنی مکالمه ای بنویسید ، به طور خودکار محتوای کلی خود را ساده و دقیق می کنید. 

قالب بندی مناسب

وقتی نوبت به قالب بندی صحیح می رسد ، استفاده بیشتر و بیشتر از فضای سفید فقط باعث جذابیت و سئو سایت شما می شود. چند وقت یک بار باید جملات خود را به پاراگراف تفکیک کنید؟ پاسخ این است که هر زمان می توانید.


همچنین ، متن خود را با استفاده از زیرعنوان ها به همراه نقاط و جداول تجزیه کنید. ایده این است که مطالب خود را به روشی خواندنی یا قابل هضم تر ارائه دهید. 

تصاویر مربوطه را اضافه کنید

خوانایی محتوای خوب و انتخاب مناسب تصاویر ، هر دو دست به دست هم می دهند. زیرا اساساً تصاویر به شما کمک می کنند تا "فقط متن" را که می تواند خسته کننده و یکنواخت به نظر برسد هیجان انگیز کنید. سعی کنید از تصاویر مرتبط در هر کجای محتوای خود استفاده کنید. تحقیقات می گوید بهترین نسبت تصویر به متن یک تصویر برای هر صد کلمه است. 

 هرچه تصویر ارتباط بیشتری به محتوا داشته باشد ، مخاطبان شما می توانند ارتباط بهتری داشته باشند.

قانون شماره 5: تمرکز بر بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری یا UX یکی از عوامل کلیدی در مورد موفقیت یک وب سایت و بهبود بازدید جستجو است. به همین دلیل بازاریابی متمرکز بر UX مهم است و فقط به طراحی کلی وب سایت محدود نمی شود و به نحوه استفاده از محتوا در سایت شما و نحوه تأثیر آن گسترش می یابد.


ایجاد محتوایی که فقط فضای وب سایت شما را پر کند کمکی به شما نخواهد کرد. هر محتوایی که ایجاد می کنید باید در صف مقدم کاربر هدف خود باشد.


قبل از شروع به کارهای "تولید محتوا" ، از خود بپرسید ...

خوانندگان من از من چه می خواهند؟ انتظار مخاطب من چیست؟

چگونه می توانم محتوایی ایجاد کنم که به تجربه کاربر کلی وب سایت اضافه کند و آن را بهبود بخشد؟

آیا ارزش های اصلی وب سایت من به استراتژی بازاریابی محتوای من کمک می کند یا به آن آسیب می رساند؟


ارم بلاگ

(ساخت وبلاگ - مقالات وبلاگ نویسی و سئو)



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده