خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» وبلاگ نویسی برای صاحبان مشاغل

وبلاگ نویسی برای صاحبان مشاغل

وبلاگ نویسی برای صاحبان مشاغل

به عنوان یک صاحب مشاغل ، اگر در مورد اینکه بلاگ نویسی دقیقاً چه موضوعی را نشان می دهد کمی بی خبر باشید و چه مزایایی دارد اصلا عجیب نیست.

 43٪ صاحبان مشاغل می گویند که نمی دانند وبلاگ نویسی چیست یا فعالانه برای تجارت خود وبلاگ نمی نویسند. در این عصر بازاریابی آنلاین ، این مشاغل احتمالاً مشتری و فروش بیشتری را از دست می دهند.

وبلاگ مجموعه ای از افکار ، حقایق و نظرات تخصصی مربوط به تجارت ، صنعت یا مخاطبان آن است. این یک اطلاعات مکتوب است که به صورت آنلاین زندگی می کند و هرکسی که به وب سایت آن شرکت مراجعه کند می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

شبکه جهانی وب انقلابی در تفکر صاحبان مشاغل در مورد تبلیغات ایجاد کرده است. با گشودن راه های مختلف برای جمع آوری اطلاعات ، این امر باعث شده تا شرکت ها در مورد تجدید نظر و اغلب در استراتژی بازاریابی ورودی خود پیکربندی کنند.

اکنون بسیاری از شرکت ها استراتژیی را اجرا می کنند که مصرف کنندگان برای کسب اطلاعات به آنها مراجعه می کنند.

به نظر ما یکی از بزرگترین مزایای وبلاگ نویسی، تغییر در نحوه تجارت شرکت ها است. اما 6 مزیت شگفت انگیز دیگر وبلاگ نویسی وجود دارد که ما می خواستیم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم و ما فکر می کنیم که به عنوان یک صاحب مشاغل هوشمند ، هنگام بلاگ نویسی برای مشتریان باید این موارد را بدانید.

در اینجا چند داده سطح بالا برای شروع وجود دارد:

  •   مشاغلی که محتوای منظم منتشر می کنند ، 8 برابر بازدید بیشتری دارند
  •   وبلاگ نویسی به کاهش کل بازاریابی بیش از 60٪ کمک می کند
  •   وبلاگ نویسی به دستیابی به 3 برابر مشتری بیشتر کمک می کند

1.لید سازی ( مشتریان بالقوه )

به ساده ترین اصطلاحات ، سه مرحله جذب مشتری برای تجارت شما وجود دارد.

a.    مرحله آگاهی

b.    مرحله ملاحظه

c.     مرحله تصمیم گیری

مزایای وبلاگ نویسی را می توان در هر سه مورد گسترش داد و حتی مهمتر این است که درک کنیم هر سه مرحله نقش قاطعی در تبدیل مشتری دارند.

به عنوان مثال ، چک لیست ها و نکات موجود در یک پست وبلاگ می تواند به جذب مشتری جدید کمک کرده و وی را به محصولات یا خدمات شما علاقه مند کند.

علاوه بر این ، مباحث "چگونگی" می تواند در مرحله بررسی، مشتری را جذب نماید که ممکن است نیاز به کمی فشار و کمی اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول داشته باشد.

و سرانجام ، بازاریابی محتوای توصیفی می تواند به مشتری در مرحله تصمیم گیری کمک کند که ممکن است قبل از خرید از شما نیاز به اثبات اجتماعی داشته باشد. وبلاگ نویسی یکی از عناصر مهم فرآیند نرخ تبدیل است.

سود: مشتری را از طریق فرآیند نرخ تبدیل (آگاهی ، ملاحظه ، تصمیم) بدون "فروش" به محصولات سوق دهید.

2.قرار گرفتن در معرض مشاهده

بعضی اوقات ، صاحبان مشاغل احساس می کنند پولشان به جای تبلیغات ، در کارهایی مانند عملیات و مدیریت برند سرمایه گذاری کنند. اما پس چگونه می توان برای ارتقا it ، در مورد تجارت خود آگاهی ایجاد کرد؟

همانطور که به مشتریان خود می گوییم ، بلاگ نویسی اغلب پاسخ بسیاری از سوالات آنها است. اگر وبلاگ شما واقعاً برای کاربران ارزش ایجاد کند ، موتورهای جستجو قصد دارند آن را انتخاب کنند. این استراتژی راهی عالی برای برند ها است تا بتوانند اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات جدید را در وب سایت خود قرار دهند. جایی که کاربران فقط برای به دست آوردن اطلاعاتی که به دنبال آن هستند بازدید نمی کنند ، بلکه به طور کلی در مورد این کسب و کار نیز اطلاعات کسب خواهند کرد.

مزیت: قابلیت مشاهده برند را افزایش دهید


مثال صنعت : وبلاگ تسلا

شرکت هایی مانند تسلا برای تبلیغ تجارت خود بسیار کم هزینه می کنند. پس چگونه آنها اینقدر محبوب هستند؟ در عوض ، آنها با ارزش افزودن به جامعه خود به وبلاگ ها و مقالات تکیه می کنند . این روش آنها برای گسترش آگاهی در مورد محصولات و ویژگی های جدید است. و گاهی اوقات ، تنها راه

3. شبکه خود را با بازاریابی اینفلوئنسرها ایجاد کنید

راه دیگری که وبلاگ نویسی می تواند به نفع صاحبان مشاغل باشد این است که آنها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود با اینفلوئنسرها کار می کنند. شما به طور کلی به اینفلوئنسر محصول خود را می دهید تا در ازای ارسال یک وبلاگ برای بررسی محصول و شرکت خود ، از آن استفاده کند. نکته کلیدی در اینجا این است که مطمئن شوید با یک با اینفلوئنسرها کار می کنید که مشتریان شما آن را تحسین یا دنبال می کنند.

این مزیت مهم وبلاگ نویسی است که اغلب توسط صاحبان مشاغل نادیده گرفته می شود. خود را به عنوان یک صاحب مشاغل جدید تصور کنید. مشاغل شما جدید است و پیروان کمی دارد. از طرف دیگر ، اینفلوئنسرها در حال حاضر صدها هزار دنبال کننده دارند که می توانند با یک پست وبلاگ ساده و بررسی محصول شما ، تجارت شما را ارتقا دهند.

مزیت: دسترسی گسترده تر با بازاریابی تأثیرگذار

مثال صنعت: هوم دپو هنگام معرفی طیف جدیدی از مبلمان ، ابزار و تجهیزات سخت افزاری ، گروهی از افراد اینفلوئسنرها را به ساخت یک پاسیوی شیک فقط با استفاده از محصولات هوم دپو دعوت کرد.


ایده این نام تجاری این بود که ثبت کند ابزارهای آنها آسان است و اینفلوئنسرها همه چیز را در این باره در سایت های وبلاگ خود نوشتند ، که Home Depot آنها را در سایت و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند ، بنابراین به برند کمک می کند تا دسترسی گسترده ای داشته باشد.


4.  ایجاد بک لینک

پیوندهای ورودی پیوندهایی به سایر صفحات وب هستند که به وب سایت شما بازمی گردند. به غیر از اینکه یک ابزار عالی برای رشد SEO است ، در میان مزایای وبلاگ نویسی نیز جایگاه خود را پیدا می کند.

پیشنهاد من ساخت یک وبلاگ در سرویس ارم بلاگ و سپس درخواست فعالسازی وبلاگ تبلیغاتی جهت ثبت لینک های خروجی در هر پست می باشد

 همانطور که قبلاً بحث کردیم ، وبلاگ نویسی با ارائه نکات و اطلاعات مهم در مورد کسب و کار یا صنعت به طور کلی برای مشتریان ارزش ایجاد می کند. اگر این مقالات وبلاگ به اندازه کافی برای حل مشکل مشتری ارزش داشته باشند ، ممکن است توسط وب سایت ها یا وبلاگ های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرند. 

وقتی سایت های دیگر به اطلاعات شما پیوند می خورند ، به نظر می رسد توصیه جدی به Google است. درست مثل هر کالایی ، هر چقدر کسی بیشتر آن را توصیه کند ، بیشتر می خواهید از آن استفاده کنید. این توصیه های دیجیتالی (بک لینک) به افزایش اعتبار وب سایت شما کمک می کند و از وب سایت مطلوب شما به عنوان الگوریتم های موتور جستجو استفاده می کند.

مزیت: بک لینک ها دامنه و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو را افزایش می دهند.

مثال صنعت:  نیویورک تایمز مثال خوبی در این مورد است. او وبلاگ خود را حفظ کرده و در مورد نظرات خود در مورد موضوعات مختلف از مراقبت های بهداشتی تا فناوری صحبت می کند. این موضوعات به قدری مرتبط هستند که مردم آن ها را در زندگی روزمره لمس می کنند که برند ها معمولاً هنگام استناد به موضوعی مشابه به نیویورک تایمز پیوند می خورند.

5. بازخورد

وبلاگ نویسی همچنین یک روش عالی برای ارسال نظر در مورد کسب و کار شما برای مشتریان است. به دلیل دسترسی آسان وبلاگ ها در وب سایت یک برند ، وبلاگ نویسی به عنوان افزونه ای در اختیار مشتریان قرار گرفته است تا بتوانند درباره آنچه دوست دارند و دوست ندارند بیشتر بدانند.

مشتریان می توانند در مورد محصولات / خدمات شما داستان هایی با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. برند ها می توانند به راحتی استراتژی بازاریابی / تبلیغات خود را بر اساس مشارکت و بازخوردی که از پست های وبلاگ دریافت می کنند تنظیم کنند.

آیا مزایای دیگری از وبلاگ نویسی برای کسب و کار خود مشاهده کرده اید؟ آنها را با ما در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ببینید ما آنجا چه کردیم

مزیت: وبلاگ ها می توانند به اندازه کافی دعوت کننده باشند تا مشتریان بتوانند نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

مثال صنعت: مشاور سفر

یکی از این نمونه ها وبلاگ Trip Advisor است که به مقاصد مختلف در سراسر جهان اشاره می کند. هر پست وبلاگ با یک بخش نظر نتیجه گیری می شود که در آن کاربران می توانند نظرات ، بازخورد و پیشنهادات خود را در مورد مکان اگر از آن بازدید کرده اند ، بگذارند. این روشی عالی است که مشاغل می توانند از بازخورد استفاده کنند ، با مشتریان تعامل داشته و تجارت خود را بهبود بخشند.

6.جلوتر از مسابقه بمانید Top of Form

Bottom of Form کسب و کاری که در وب سایت خود یک وبلاگ فعال داشته باشد به احتمال زیاد بازدیدکننده را مجبور به خرید می کند. یک مطالعه بازاریابی اخیر به این نتیجه رسیده است که 55٪ از کاربران در صورت داشتن یک وبلاگ ثابت و جالب ، به اندازه کافی برای خرید از مشاغل تشویق می شوند. کسب و کار دارای وبلاگ ثابت نه تنها توسط کاربران به عنوان یک متخصص دیده می شود ، بلکه ارزش ایجاد می کند که به طور غیرمستقیم به مشتری در انتخاب محصولات و خدمات کمک می کند.

سود: سهم بازار بهتری نسبت به رقبا داشته باشید.

مثال صنعت: American Express


American Express احتمالاً یکی از بهترین مثالهایی است که باید در هنگام استفاده از وبلاگ نویسی برای جلو زدن در رقابت مورد توجه قرار گیرد. در حالی که سایر رقبا مشغول صحبت در مورد محصولات جدید خود بودند ، American Express با پیشرفت در مشاغل کوچک در سراسر آمریکای شمالی روبرو شد و تصمیم گرفت تا از این سرمایه استفاده کند. آنها وبلاگی را راه اندازی کردند که روشهای مشترک صاحبان مشاغل برای رشد تجارت خود و نحوه حمایت جامعه از مشاغل کوچک را به اشتراک می گذارد.

این تاکتیک موفقیت آمیز بود زیرا این وبلاگها ماهیتی تبلیغاتی نداشتند. این یک مزیت رقابتی منحصر به فرد به نام تجاری بخشید ، زیرا اکنون ایده بسیار خوبی برای تجارت است.

مزایای وبلاگ نویسی به همین جا ختم نمی شود ...

ما همه این مزایا را از طریق وبلاگ خود مشاهده کرده ایم. بنابراین ما می دانیم که این تاکتیک ها موثر هستند.

مزایای وبلاگ نویسی فقط در داشتن وبلاگ در وب سایت نیست. اگر بتوانید بازدید کافی را به سمت آن هدایت کنید ، به زودی شاهد جذب مشتری خواهید بود. مردم نه تنها اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد بلکه محصولات بیشتری را نیز از شما خریداری می کنند. این می تواند یک ابزار کلیدی در بازاریابی شما باشد. 

ما یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم که بیش از فقط وبلاگ نویسی برای تجارت شما مدیریت می کنیم. ما همچنین می توانیم SEO شما ، پروفایل های شبکه های اجتماعی ، طراحی وب سایت و بازاریابی از طریق ایمیل را برای افزایش بازدید وبلاگ را مدیریت کنیم. 


مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده