دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» آینده اینستاگرام و چرا هنوز باید در سال 2021 یک وبلاگ فعال داشته باشید

آینده اینستاگرام و چرا هنوز باید در سال 2021 یک وبلاگ فعال داشته باشید

آینده اینستاگرام و چرا هنوز باید در سال 2021 یک وبلاگ فعال داشته باشید

در این پست ، من در مورد پیش بینی های خود درباره آینده و افول اینستاگرام و اینکه چرا شما هنوز باید یک وبلاگ فعال در سال 2021 داشته باشید ، به اشتراک می گذارم.


تقریباً سال 2021 است و ظاهراً "وبلاگ نویسی مرده است".

من از زمان شروع فعالیت عکاسی در اوایل سال 2016 ، جامعه وبلاگ نویسی را دوست داشتم ، اما با گذشت هر سال ، می بینم که وبلاگ نویسان و عکاسان چهره، اینترنت را رها کرده و به پادکست ها و اینستاگرام روی می آورند.


و گرچه من معتقدم که یک فرد خلاق فقط باید وبلاگ را حفظ کند اگر واقعاً آن را دوست داشته باشد ، من همچنین می دانم که افراد خلاق دیگر وبلاگ نویسی نمی کنند زیرا معتقدند که دیگر بازاری برای آن وجود ندارد.


اما من مخالفم 


من معتقدم که وبلاگ نویسی در سال 2021 بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و ایجاد محتوای مفید و منحصر به فرد - اعم از آموزشی ، الهام بخش یا طنز - به لطف Google هنوز هم مورد توجه است. در واقع ، تمام کارهای مستقل ، نشریات و ارتباطات من از طریق افرادی پیدا شده است که وب سایت و وبلاگ من را در Google پیدا می کنند. در 5 سال فعالیت خود به عنوان تولیدکنننده محتوای آزاد ، بیش از 50 مشتری از موتور جستجوی Google و 2 مورد در اینستاگرام رزرو کرده ام.


آینده میکروبلاگ نویسی در اینستاگرام 

وبلاگ نویسی در ابعاد کوچک در اینستاگرام در سال 2021 بسیار دیده می شود و من اهمیت داستان نویسی و نوشتن زیرنویس های طولانی در رسانه های اجتماعی را بیش از سالهای قبل می بینم. اما وبلاگ نویسی در سال 2021 مرده نیست. در واقع ، ما هنوز در مراحل ابتدایی آن هستیم.


 مردم هر روز مانند من که از ارم بلاگ یا بلاگسازان استفاده می کنم وبلاگ های مورد علاقه خود را بررسی نمی کنند.


 ما هنوز هم هر روز از Google برای پاسخ دادن به سوالات خود و راهنمایی در مورد موضوعات استفاده می کنیم. ما همچنان در جستجوی خدمات و محصولات بی نظیر در منطقه خود به صورت آنلاین هستیم.


در سال 2021 ، اگر فقط وقت دارید که برای اینستاگرامتان یا وبلاگتان زمان بگذارید، آن وبلاگتان باشد. سپس آنچه را که در رسانه های اجتماعی و به ویژه داستان های اینستاگرام نوشته اید ، کپی و به اشتراک بگذارید . 


Pinterest و Youtube همچنین موتورهای جستجوی بسیار قدرتمندی هستند - یوتیوب دومین موتور جستجوی آنلاین است - و همچنین باید از آنها استفاده شود.


آینده اینستاگرام در سال 2021 و حفظ یک وبلاگ فعال

برای خلاقانی که امیدوارند بتوانند از طریق هنر خود امرار معاش کنند ، اشتراک در شبکه های اجتماعی یک ضرورت است.


اما وقتی یک برنامه شبکه اجتماعی با گذشت زمان کمرنگ می شود ، همانطور که برای همه آنها سرانجام این اتفاق می افتد، ثبت کار شما در یک وبلاگ واقعی که متعلق به خودتان است ، به همان اندازه مهم است.


من 5 دلیل اصلی خود را در مورد اینکه چرا هنوز یک وبلاگ فعال نگه دارم ، به اشتراک می گذارم. 

مکانی برای بیان ایمن

من قطعا دوست دارم محتواهایم را برای دیگران به اشتراک بگذارم و به دیگران غیر از همسرم ابراز کنم. در حالی که من هنوز عادت ندارم که هر هفته آمار خواننده خود را بررسی کنم ، اما به طور کلی می دانم که خواننده ثابت دارم زیرا از افرادی که از طریق جستجوی Google مرا پیدا کرده اند تمام وقت از طریق فرم تماس با ما ایمیل و رزرو دریافت می کنم ، و این من را تشویق می کند که بیان خود را از طریق وبلاگ نویسی ادامه دهم. اما حتی اگر هرگز خواننده دیگری نداشته باشم ، ابراز وجود از طریق هر نوع وسیله خلاقانه برای من لذت ، صلح و رضایت شخصی زیادی ایجاد می کند. بدون نوشتن و عکاسی به عنوان خروجی صدایم ، زندگی من پیش پا افتاده و خسته کننده خواهد بود. وبلاگ من فضای امن من برای بیان ، تأمل و اشتراک گذاری است.


شبکه های اجتماعی، دیگر امن ترین مکان برای بیان نظرات و بیان هنری شما نیستند ، اما وبلاگ شما همیشه ایمن خواهد بود زیرا از آن شماست و تو مالک آن هستی. 


مهارتهای خودتان را بهبود ببخشید

از همان دوران جوانی آرزو داشتم که کتاب داستان کوتاه بنویسم. و گرچه ایده نوشتن کتاب در این فصل خاص از زندگی من چندان جذاب به نظر نمی رسد ، من می دانم که آن را در زمانی بزرگتر و کمی خردمندتر دنبال خواهم کرد. این وبلاگ محلی برای تمرین مهارتهای نوشتاری روزمره برای کمک به شفاف سازی افکار و بیان صریح آنها برای خوانندگان است. چه آموزش عالی! چه کلاس درس خوشی برای مطالعه مستقل ، انضباط شخصی متمرکز و برای بهبود مهارت های ارتباطی من!


من نه تنها بطور مداوم مهارتهای نوشتاری خود را تمرین می کنم ، بلکه کتابها و وبلاگهای زیادی را می خوانم ، که همچنین رشد من را در این زمینه ها بیشتر می کند.


به عنوان یک وبلاگ نویس، حفظ یک وبلاگ فعال مستلزم این است که با جامعه وبلاگ نویسی ، خواندن و اظهارنظر درباره سایر وبلاگهای الهام بخش همراه باشم. من دوست دارم که در جامعه به روز باشم. از همه مهمتر ، من عاشق یادگیری هستم. اجرای یک وبلاگ فعال باعث می شود که من به طور فعال یاد بگیرم ، جستجو و کشف کنم. من می دانم که هر هفته ، من در حال رشد هستم.


و آیا پیشرفت هدف زندگی بزرگ ما نیست؟


سئو 

ناگفته نماند که هر هفته اجرای یک وبلاگ فعال بسیار به SEO من (بهینه سازی موتور جستجو) کمک می کند . از زمان راه اندازی وبلاگ من سه سال پیش ، تعداد زیادی مشتری عکاسی ، مجله ، هموطن مهاجر ، مسافرینی که از شهر من بازدید می کنند، داشته ام و حتی مارک ها و معاملات حمایت مالی از طریق یافتن پست وبلاگ من در Google با من تماس گرفته اند. به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، وبلاگ من نشان می دهد که چراغ های فروشگاه من روشن است و من به طور فعال کار می کنم.  


هیچ چیز بدتر از مراجعه به فروشگاه و دیدن بسته بودن آنها در ساعات کار نیست.

من حتی در عرض 3 ماه لیست مشترکان کانال Youtube خود را با بیش از 3،000 مشترک ایجاد کرده ام که عمده آن به دلیل رتبه بندی بالای جستجوی وبلاگ من در Google است. 


من وبلاگ خود را دارم

این وب سایت خانه خریداری شده من است و برخلاف رسانه های اجتماعی - که فضای اجاره ای و بسیار غیر قابل اعتماد است. من وبلاگ خود و دامنه خریداری شده را در اینترنت دارم. این واقعیت به تنهایی به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک بیش از هر زمان دیگری مهم است ، زیرا اینستاگرام می تواند الگوریتم خود را تغییر دهد یا تصمیم بگیرد فقط در هر زمان پست های پولی را تبلیغ کند ، درست همانطور که همه ما فیس بوک را در طول زمان دیده ایم. مهمتر از همه این است که یک وبلاگ واقعی و یک لیست ایمیل ، در بالای پست های خود در شبکه های اجتماعی قرار دهید.


آینده اینستاگرام و چرا باید در سال 2021 وبلاگ نویسی کنید

کمتر از 6٪ از دنبال کنندگان شما در واقع پست های شما را می بینند.


یک پیام 5 برابر بیشتر از طریق فیس بوک در ایمیل دیده می شود


اینستاگرام برای همیشه وجود نخواهد داشت

با جریان مداوم به روزرسانی الگوریتم های دلسرد کننده اینستاگرام در 2019 و 2020 ، آینده اینستاگرام در سال 2021 مبهم به نظر می رسد .


یک ثانیه وقت بگذارید تا فروشگاه App خود را در تلفن خود باز کنید و 150 برنامه برتر را مطالعه کنید - برنامه های شبکه های اجتماعی مختلفی وجود دارد. درست مثل Myspace و فیس بوک که محبوبیت خود را از دست داده اند.


من از اینستاگرام به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن کارهای عکاسی هنری خود ، الهام بخشیدن و بازتاب شادی و همچنین مکانی برای مستند کردن اتفاقات زندگی خود استفاده می کنم. اما من همچنین می دانم که Google و SEO در سال 2021 و بلند مدت از اهمیت بیشتری برخوردار است. و همانطور که قبلاً گفتم ، اکثریت قریب به اتفاق درآمد من ، از مشتریان جدید ، نشریات و بازدید کنندگان وبلاگ از Google و به دنبال آن Youtube و Pinterest به ترتیب دریافت می شوند و از اینستاگرام نیست. 


پس از Google ، یوتیوب دومین منبع بزرگ بازدید برای وبلاگ و وب سایت من است. 


نحوه استفاده از Instagram در سال 2021 قبل از اینکه از بین برود

اکنون وقت آن است که در اینستاگرام باشید تا بتوانید دنبال کنندگان خود را به سمت وب سایتتان سوق دهید.


دوستی و یک جامعه واقعی ایجاد کنید ، روابط برقرار کنید و همکاری کنید و خدمات / محصولات خود را درآن معرفی کنید.


برای اتصال ، همکاری و مستند کردن در این زمان در Instagram در سال 2021 استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی همیشه وجود خواهند داشت اما هرکدام در یک زمان خاص محبوبیت دارند. من معتقدم که شاهد افت های بزرگی خواهیم بود. منظورم این است که، کسی صفحات فیس بوک را به خاطر می آورد؟ آنها قبلاً راهی شماره 1 برای صاحبان مشاغل کوچک برای ایجاد لیست بزرگ مشتری از صفر بودند. در حال حاضر این چنین نیست.


این فقط یک زمان برای اینستاگرام است 


در آخر راه اندازی و ساخت یک وبلاگ رایگان و یا یک وبلاگ تبلیغاتی را در سرویس ارم بلاگ پیشنهاد میکنم ، که میتوانید از طریق لینک راهنمای ثبت نام و ایجاد وبلاگ رایگان ، هر چه سریع تر و به آسانی وبلاگ محبوب خود را تاسیس کرده و از وبلاگ نویسی بهره ببرید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده