ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 4 مزیت اصلی ارسال پست مهمان و درج رپورتاژ

4 مزیت اصلی ارسال پست مهمان و درج رپورتاژ

4 مزیت اصلی ارسال پست مهمان "درج رپورتاژ آگهی"

چرا باید خود را برای نوشتن مقاله برای وبلاگ شخص دیگری به زحمت بیاندازید؟

ممکن است فکر کنید بهتر است به جای اتلاف وقت برای رشد وبلاگ شخص دیگری ، به ایجاد محتوا برای وب سایت خود بپردازید ، اما می توانید با ارسال محتوا در وبلاگهای قوی تأثیر بسیار بیشتری برای وب سایت خود داشته باشد :


در اینجا 4 مزیت بزرگ پذیرش این استراتژی قدرتمند بازاریابی محتوا آورده شده است.

1. ایجاد روابط در جایگاه خود

ارسال پست مهمان به شما کمک می کند از طریق مکان خود با سایر وبلاگ نویسان نظیر وبلاگ نویسان در «سرویس وبلاگ دهی ارم بلاگ» و یا «سرویس وبلاگ دهی بلاگسازان» ارتباط برقرار کنید ، که به خصوص اگر تازه وارد صحنه شده اید بسیار مفید است. اگرچه ممکن است برخی از وبلاگ نویسان از این کار امتناع ورزند ، اما برخی دیگر نیز هستند که با کمال میل پست های شما را قبول می کنند. چرا؟ زیرا این بدان معنی است که آنها برای وبلاگ های خود محتوای رایگان دریافت می کنند و اگر سایتی یک نفره باشند ، برای آنها بسیار مفید است. 


مراجعه به سوالات مربوط به ارسال پست مهمان ، فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد ارتباطات جدید در دنیای آنلاین شما فراهم می کند. مطمئناً اثبات نمی شود که همه این تماس ها مثبت باشد. با این حال ، با اتخاذ یک رویکرد فعالانه و حرفه ای شروع به کسب نام (و استعداد نوشتن) در اینجا می کنید و برای شما اعتبار ایجاد می کند.

2. ارتقا رتبه بندی و آگاهی از برند

ارسال پست مهمان به رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند. 


برای این منظور ، شما باید به سراغ یکی از سرویس های وبلاگ دهی مربوطه نظیر سرویس eramblog.com که در فوق به آن اشاره شد ،بروید و بسته وبلاگ تبلیغاتی را جهت ارسال پست مهمان در وبلاگ خود ، و یا درج رپورتاژ آگهی در بخش رپورتاژ سرویس ارم بلاگ سفارش دهید، تا مقالاتی را که در وبلاگ های خود منتشر می کنید ، لینک هایی به وب سایت تان داشته باشید ، زیرا هرچه لینک های مرتبط بیشتری داشته باشید ، رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بهتر خواهد بود.البته این نباید خیلی دشوار باشد ، زیرا اکثر وب سایت ها حداقل یک پیوند به سایت شما را در نسخه اصلی و یک پیوند دیگر در بیوگرافی نویسنده برای شما مجاز می دانند.

همانطور که مطالب و مقاله های خود را در سایت های بیشتری به عنوان پست میهمان ارسال می کنید ، دسترسی خود را برای ارتباط با صدها یا هزاران دنبال کننده بالقوه جدید گسترش می دهید. با به اشتراک گذاشتن پست های مهمان در شبکه های اجتماعی ، این میزان دسترسی شما بیشتر می شود.  

3. مهارت های نوشتاری خود را بهبود ببخشید

ارسال پست مهمان یک روش عالی برای کمک به شما در بهبود مهارت نوشتن است. شاید شما فکر می کنید که بهترین نویسنده در جایگاه خود هستید - یک وبلاگ شخصی دارید ، چند دنبال کننده دارید و خوانندگان وفادار شما نظرات مثبتی می دهند. اما با گذشت زمان ، به یک روال عادی تبدیل می شوید و احتمالاً از نظر کیفیت نوشتن و ارزش اطلاعات تحویل شده ، به هزینه کمتری رضایت می دهید. این یک روند طبیعی است که زمانی اتفاق می افتد که چالش واقعی نداشته باشید.

از طرف دیگر ، هنگامی که خدمات خود را به عنوان نویسنده مهمان ارائه می دهید ، باید محتوایی را ارائه دهید که هم ارزشمند باشد و هم بسیار خوب نوشته شده تا از دروازه های یک ویرایشگر حرفه ای عبور کنید. شما مجبور خواهید شد که به جزئیات جزئی ، از جمله تحقیق ، محتوا و دستور زبان توجه کنید و در نتیجه نوشتن خود را بهبود ببخشید.

ساده است: هرچه بیشتر بنویسید ، بهتر به آن می پردازید. با نوشتن برای طیف وسیعی از وبلاگ ها و موضوعات متنوع ، خود را به طور مداوم به چالش می کشید ، بنابراین مجبور خواهید شد که به سبک های مختلف سازگار شوید و یاد بگیرید.

هنگامی که در مورد پست های معتبر مهمان که در وب سایت های معتبر برای مارک های معتبر نوشته شده ، به درستی تحقیق کردید ، این فرصت را دارید که بینش منحصر به فردی را ارائه دهید که مورد توجه خوانندگان آنها باشد. این برای شهرت شما معجزه می کند. افرادی که از این پست لذت می برند ، با کنجکاوی در مورد اطلاعات بیشتر شما و کار شما ، روی بیوگرافی نویسنده شما کلیک می کنند و از سایت شما بازدید می کنند.

4. چرخه فروش را کوتاه کنید

هنگامی که محتوای با کیفیت بالا را از طریق چندین کانال ، با استفاده از وبلاگ های معروف و سیستم عامل های مستقر منتشر میکنید ، اعتماد مخاطبان خود را تقویت می کنید. علاوه بر این ، همچنین با آشنایی افراد با محتوای شما و دیدن شما به عنوان یک متخصص در این زمینه ، برند شما شناخته میشود.

این تأثیر مهمی در طیف فروش شما دارد :


در واقع ، هرچه اقتدار بیشتری ایجاد کنید ، دستیابی به اعتماد به نام تجاری آسان تر خواهد بود. به همین ترتیب ، شما به طور موثر چرخه فروش را کوتاه می کنید.

به عبارت دیگر ، شما می توانید از پست مهمان به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ورودی خود استفاده کنید. پست های مهمان در سایت های معتبر به شما مرحله ای برای ارائه پیام و ارزش پیشنهادی برند شما ارائه می دهد که سفر مشتری را برای محصولات و خدمات شما تسریع می کند.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده