ثروتسازی با هیپنوتیزم


» راهنمای استراتژی وبلاگ نویسی مهمان

راهنمای استراتژی وبلاگ نویسی مهمان

راهنمای استراتژی وبلاگ نویسی مهمان

با

ساخت وبلاگ تبلیغاتی در سرویس ارم بلاگ eramblog.com


اما اگر قصد دارید از ارسال پست مهمان به عنوان یک استراتژی استفاده کنید ، باید این کار را به درستی انجام دهید. در ادامه این راهنما ، مراحلی را که باید برای وبلاگ نویسی موثر مهمان دنبال کنید ، بررسی خواهیم کرد. 

1.     اهداف خود را بدانید

2.    سایت هایی برای کمک به آنها پیدا کنید

3.    با مالک سایت ارتباط برقرار کنید

4.    یک موضوع برنده را انتخاب کنید

5.    مطالب عالی بنویسید


1. اهداف خود را بدانید

مانند هر استراتژی بازاریابی دیگر ، یک استراتژی موثر وبلاگ نویسی مهمان با دانستن اهداف شما شروع می شود.

اهداف معمول یک استراتژی وبلاگ نویسی مهمان با مزایایی که قبلاً شرح داده شد همسو می شوند. آنها عبارتند از:

·        ترافیک ورودی به طور کلی به سایت خود برای دریافت ورودی و فروش بیشتر

·        ایجاد آگاهی از برند ، محصولات و خدمات خود

·        بهبود SEO با جذب پیوندهای ورودی

·        خود را بعنوان یک متخصص قرار دهید تا بتوانید مرتباً به شما استناد کرده و درگیر صحبت شوید.

·        افزایش تعداد مشترکین ایمیل یا مخاطبان رسانه های اجتماعی شما

داشتن یک هدف ضروری است بنابراین می توانید بیو خود را به طور مناسب قاب کنید و اطمینان حاصل کنید که منابعی که مردم هنگام ورود می بینند اطلاعات مفید درمورد شما و سایت شماست. این بهترین راه برای ایجاد اعتماد به نفس با مخاطبان جدیدی است که شما را جذب می کند.


2. سایت هایی برای کمک به آنها پیدا کنید

قبل از نوشتن پست وبلاگ مهمان ، باید سایتی پیدا کنید که نویسندگان مهمان را بپذیرد و به طور فعال به دنبال محتوا باشد. فراتر از این ، شما باید اطمینان حاصل کنید که ارسال در سایت به شما کمک می کند تا اهداف خود را برآورده کنید.


چگونه سایتی را پیدا کنیم که پست های مهمان را بپذیرد؟

روش های زیادی برای یافتن سایت هایی وجود دارد که از پذیرش پست های مهمان استقبال میکنند

به عنوان مثال ، می توانید از Google برای یافتن سایتهایی استفاده کنید که پستهای مهمان را درباره موضوعاتی که می خواهید درباره آنها بنویسید بپذیرند. برخی از عبارت های نمونه جستجو عبارتند از:

·        [عبارت کلمه کلیدی موضوع] + "وبلاگ تبلیغاتی"

·        [عبارت کلمه کلیدی موضوع] + "پست مهمان"

·        [عبارت کلمه کلیدی موضوع] + "ساخت وبلاگ تبلیغاتی"



در اینجا پیشنهاد ما عضویت در دو سرویس وبلاگ دهی ارم بلاگ و سرویس بلاگسازان میباشد که پس از ثبت نام و ساخت یک وبلاگ رایگان، میتوانید با پرداخت مبلغی اندک به طور سالیانه ،وبلاگ خود را به یک بلاگ تبلیغاتی تبدیل کرده و پست های مهمان را در آن منتشر نمایید.در زیر، لینک راهنمای ساخت وبلاگ و همچنین راهنمای فعالسازی و سفارش وبلاگ تبلیغاتی را در هر دو سرویس ( بلاگسازان - ارم بلاگ) قرار میدهم :

راهنمای ثبت نام و ایجاد وبلاگ در ارم بلاگ

فعالسازی وبلاگ تبلیغاتی در ارم بلاگ

راهنمای ایجاد و مدیریت وبلاگ در بلاگسازان

فعالسازی وبلاگ تبلیغاتی در بلاگسازان



3. با مالک سایت ارتباط برقرار کنید

قبل از مراجعه به صاحبان سایت برای پیشنهاد پست مهمان معروف به "pitching" ، باید با آنها ارتباط برقرار کنید.

در واقع ، بسیاری از دارندگان سایت از موضوعات بی ربط و محتوای بی کیفیت آنقدر خسته شده اند که فقط محتوای مهمان را از افرادی می گیرند که قبلاً آنها را می شناسند و به آنها اعتماد دارند. در اینجا چگونگی تبدیل شدن به یکی از آن افراد آورده شده است.

ابتدا با دنبال کردن در توییتر ، جایی که افراد زیادی محتوای خود را به اشتراک می گذارند یا با عضویت در سایت خود در Feedly ، سایت و نوع محتوای آنها را منتشر می کنند ، بنابراین در هر زمان به روز می شوید.

چند هفته یا بیشتر به طور مداوم مطالب را بخوانید ، تا بفهمید چه چیزی برای آنها و مخاطبانشان مهم است . اگر آنها محتوای برتر و برجسته خود را در سایت خود لیست می کنند ، این را نیز بررسی کنید. به عنوان مثال ، هر کسی که از WPBeginner بازدید می کند با مشاهده نوار کناری به راحتی می تواند نوع محتوایی را که محبوبیت بیشتری دارد مشاهده کند:

با دارندگان سایت در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید ، بنابراین می توانید هنگام به اشتراک گذاشتن محتوای سایت آنها ، آنها را برچسب گذاری کنید. هر آنچه را که واقعاً دوست دارید به اشتراک بگذارید و یک نظر در آن اضافه کنید تا فقط یک پیوند ساده نباشد.


در مورد وبلاگ های خود نظر دهید ، در خبرنامه بازاریابی ایمیل آنها ثبت نام کنید و به ایمیل های آنها پاسخ دهید.

هدف این است که یک رابطه واقعی با صاحب سایت ایجاد کنید. اگر رابطه شما واقعی نباشد شما به اهداف خود نمی رسید.


4. یک موضوع خوب را انتخاب کنید

هنگامی که شما درک خوبی از سایت مورد نظر خود و آنچه برای صاحب سایت مهم است ، پیدا کردید وقت آن است که موضوعی را پیدا کنید.

شما باید از قبل بدانید که چه چیزهایی در سایت پر طرفدار است. اکنون، به این فکر کنید که چگونه می توانید این کار با ارزش را گسترش دهید:

·        پاسخ به آنچه در سایت است

·        ارائه اطلاعات اضافی در مورد یک موضوع پرطرفدار

·        نوشتن مطلب جدید درباره موضوعی که احتمالاً مورد توجه مخاطبان قرار گیرد

وقتی آماده هستید تا انتخاب خود را محدود کنید ، Buzzsumo ابزاری عالی برای استفاده است. اول از همه ، این می تواند به شما کمک کند در سایتی که قصد دارید در آن مطلب بگذارید ، محبوبیت پیدا کنید. این دو مزیت دارد:

·        به شما کمک می کند موضوعی مرتبط ایجاد کنید که احتمالاً محبوب باشد.

·        با طرح ایده ای که قبلاً منتشر کرده است ، نمی توانید مالک سایت را اذیت کنید.

برای یافتن محتوای محبوب با Buzzsumo ، URL سایت را در کادر جستجو تایپ کنید و بیشترین محتوای به اشتراک گذاشته شده را مشاهده خواهید کرد.


5. محتوای عالی بنویسید

اگر زمینه محتوای شما پذیرفته شود ، کار بعدی این است که پست مهمان خود را بنویسید. به خصوص اگر اولین بار است که برای سایتی می نویسید ، می خواهید آن را بسیار عالی ارائه دهید.

یک عنوان اصلی ستاره ای بسازید


شروع کنید و دوباره نگاهی به عنوان در صفحه خود بیندازید. حتی اگر صاحب سایت آن را دوست داشته باشد ، ارائه گزینه های دیگر ضرری نخواهد داشت. برخی از بهترین عناوین:

·        سود را برای خواننده در نظر بگیرید

·        از کلمات هیجان انگیز استفاده کنید

·        به احساس مخاطب توجه کنید

ما از عناوینی مانند عناوین موجود در وبلاگ OptinMonster استفاده می کنیم و خوانندگان ما آنها را دوست دارند! 


به یاد داشته باشید ، این یک الگوی وبلاگ نویسی مهمان نیست. با استفاده از لحن و زبان طبیعی خود ، زمینه منحصر به فرد خود را برای سایتی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید بسازید.

عبارات کلمه کلیدی تحقیق

اگر محتوای پست مهمان شما در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد و بازدید سایت را به سایت خود هدایت کند ، صاحبان سایت آن را دوست خواهند داشت. بنابراین ، درست مانند آنچه که برای مطالب شخصی خود انجام می دهید ، بر روی کلمات کلیدی تحقیق کنید تا چند عبارت اصلی را پیدا کنید که می توانید برای بهینه سازی آن استفاده کنید.

استفاده مناسب از کلمات کلیدی (نه پر کردن) به موتورهای جستجو نشان می دهد که موضوع محتوا چیست ، که به جستجوگران کمک می کند تا آن را پیدا کنند

به طور مناسب پیوند دهید

در حالت ایده آل ، پست مهمان شما دارای یک لینک عالی است ، که به سئو و اقتدار ساخت کمک می کند. این بدان معنی است که شما باید پیوندهای داخلی و خارجی مرتبط را در پست مهمان که می نویسید وارد کنید.


در داخل محتوا ، به محتوای عالی از سایتی که برای آن می نویسید و منابع مفید در سایت های خارجی پیوند دهید. این کمک می کند تا محتوا پیوند خوبی داشته باشد ، که برای سئو و اقتدار سایت نیز مفید است.

اطمینان حاصل کنید که از هرگونه راهنمای پیوند دادن تعیین شده توسط صاحبان سایت پیروی می کنید. 

تصاویر را وارد کنید

یافتن تصاویر می تواند دردسر ساز شود ، بنابراین مگر اینکه صاحبان سایت ترجیح دهند خود این کار را انجام دهند ، با درج یا پیشنهاد تصاویر مربوط به پست مهمان خود به آنها کمک کنید. 


ارسال را به صورت صحیح قالب بندی کنید


در آخر ، پست را قالب بندی کنید تا با سایرین در سایت مطابقت داشته باشد. نحوه استفاده آنها از زیرعنوان ها ، بزرگ نویسی ، متن پررنگ ، لیست ها و ... را یادداشت کنید. برخی از سایت ها راهنمایی هایی برای نویسندگان پست مهمان ارائه می دهند ، در این صورت ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آنها را دنبال کنید.


6.  بیوگرافی را کامل کنید

bio سود حاصل از زحماتی است که شما در استراتژی وبلاگ نویسی مهمان خود سرمایه گذاری کرده اید. این بدان دلیل است که در اینجا می توانید به سایت و منابع خود پیوند دهید. گزینه های معمول ارائه شده عبارتند از:

·        یک پیوند به صفحه اصلی شما

·        پیوند به هر صفحه / منبع در سایت شما

·        پیوندی به سایت شما بعلاوه پیوند رسانه اجتماعی

·        چند لینک وب و شبکه های اجتماعی

حتی تعداد کمی از صاحبان سایت نیز وجود دارند که محدودیتی در پیوندها در بیوگرافی ندارند ، هرچند که این امر چندان معمول نیست. در اکثر موارد ، شما می توانید به یک URL دلخواه خود به علاوه یک لینک شبکه اجتماعی پیوند دهید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده