خرید از سراسر دنیا


» اهمیت وبلاگ ها برای افزایش تعامل

اهمیت وبلاگ ها برای افزایش تعامل

اهمیت وبلاگ ها برای افزایش تعامل

5 مزیت وبلاگ نویسی برای بازاریابی

مهم نیست که چه نوع مشاغل کوچکی دارید ، نوشتن مقاله در وبلاگ به دلایلی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. این یک ماده اصلی در استراتژی بازاریابی شما برای افزایش آگاهی از نام تجاری و بازگشت بازدید به وب سایت شما است.

امروز ، بیش از 600 میلیون وبلاگ ، از بیش از 1.7 میلیارد وب سایت ، وجود دارد. این هفته ، من قصد دارم برخی از مزایای وبلاگ نویسی و ساخت وبلاگ رایگان در سرویس ارم بلاگ Eramblog.com ، برای بازاریابی و مولفه های یک پست وبلاگ موثر را برای شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید به آنها بپیوندید!


بنابراین ابتدا ، بیایید 5 مزیت وبلاگ نویسی را برای بازاریابی بررسی کنیم:


1. وبلاگ شما بازدیدکننده را به وب سایت شما هدایت می کند.

چه از قوانین سئو (SEO) برای کمک به مردم برای یافتن وبلاگ خود استفاده کنید ، چه از تبلیغات پولی استفاده کنید و چه در رسانه های اجتماعی نظیر فیس بوک،اینستاگرام و...، وبلاگ خود را منتشر کنید ، همه راه ها به وب سایت شما بازمی گردند. هر چه وبلاگ های بیشتری که برای موتورهای جستجوگر جهان بهینه سازی شده اند را به اشتراک بگذارید ، بازدید بیشتری برای شما خواهد داشت.


و هنگامی که داده های شما به شما نشان می دهد چه نوع محتوایی بهترین عملکرد را دارد ، می توانید شروع به نوشتن چندین پست مرتبط با محبوب ترین موضوعات کنید.


وبلاگ های چشم انداز

ما برای تعیین تقویم محتوای وبلاگ خود از داده ها و بازخورد مشتری استفاده می کنیم.


2. وبلاگ نویسی باعث افزایش رتبه شما در موتور جستجو می شود.

موتورهای جستجو همیشه در جستجوی محتوای تازه و مرتبط هستند. با نوشتن یک وبلاگ ، در حال ایجاد محتوای جدید برای فهرست بندی موتورهای جستجو هستید.


شما باید با تحقیق خود شروع کنید تا کلمات کلیدی مرتبط با حجم کم و رقابت کم را پیدا کنید تا در مقاله های شما گنجانده شود. اما شما نمی خواهید نوشته های خود را پر از کلمات کلیدی کنید تا سعی کنید موتورهای جستجو را به خود جلب کنید - این در واقع نتیجه عکس خواهد داشت.


یک شرکت حرفه ای سئو می تواند به شما در ساخت وبلاگ فقط با مقدار مناسب کلمات کلیدی کمک کند.


3. محتوای با ارزش می تواند فروش را افزایش دهد.

وقتی محتوایی را به اشتراک می گذارید که به زندگی خوانندگان شما ارزشی می بخشد ، احتمال اینکه آنها چیزی از شما بخرند وجود دارد. به جای هدایت ترافیک از تبلیغات پولی یا رسانه های اجتماعی خود به وب سایتی پر از پیوند ، می توانید افراد را به سمت پست های وبلاگ که مکمل محصول یا خدمات شما هستند هدایت کنید.


مطالب خوب نوشته شده فرصتی مناسب برای آموزش و الهام بخشیدن به افرادی است که اکنون ارزش آنچه شما ارائه می دهید را بهتر درک می کنند.


4- وبلاگ ها اعتماد به نفس را در بین مخاطبان هدف شما ایجاد می کنند.

وبلاگ نویسی به شما امکان می دهد با بازدیدکنندگان وب سایت و مشتریان خود به روشی اصیل ارتباط برقرار کنید. اگر به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا را در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهید ، مسلما به عنوان یک مرجع در صنعت خود شناخته می شوید.


در جلب اعتماد مردم شتاب نکنید. در طی چند هفته به افزایش روشهای فروش رجوع نکنید و یا چند مقاله را رد نکنید. صبور و اصیل باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.


5- حضور شما در شبکه های اجتماعی می تواند سودمند باشد.

یکی از مزایای اصلی وبلاگ نویسی برای بازاریابی این است که به راحتی از تلاش های شما در شبکه های اجتماعی پشتیبانی می کند.


وقتی وبلاگ و مطالب خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک می گذارید ، ممکن است افرادی که محتوای شما را می بینند و دوست دارند ، وسوسه شوند که آن را با فالوور های خود به اشتراک بگذارند ، این امر باعث افزایش بازدید به وب سایت و آگاهی از برند شما می شود.


در مرحله دوم ، شما این فرصت را دارید که با پیروانی که در مورد پست های شما نظر می دهند تعامل داشته باشید ، که به ایجاد اعتماد و وفاداری به برند کمک می کند.


مولفه های یک پست موثر وبلاگ

اکنون که اهمیت وبلاگ ها را برای افزایش تعامل مشخص کردیم ، بیایید به مولفه های یک پست موثر در وبلاگ نگاهی بیندازیم:


یک عنوان جذاب:

به این فکر کنید که اگر به دنبال راه حلی برای مشکل خود هستید می خواهید چه چیزی را ببینید. به عنوان مثال ، عنوان این مقاله "اهمیت بلاگ ها برای افزایش تعامل" است. آیا اگر عنوان "نوشتن بلاگ مهم است" مایلید آن را بخوانید؟ احتمالش کمه


زیر شاخه های راهنما:

این به خصوص برای وبلاگ های طولانی تر مفید است. عناوین فرعی محتوای شما را خرد می کند و خواننده شما را به مرحله بعدی راهنمایی می کند. به عنوان مثال ، بخشی که اکنون می خوانید "اجزای یک پیام موثر وبلاگ" است که دقیقاً به شما می گوید چه انتظاری داشته باشید.


محتوای کاملاً تحقیق شده با منبع معتبر :

منبع مقاله شما همان چیزی است که مردم بیشتر به آن توجه خواهند کرد. با استفاده از آمار یا تحقیق از رهبران صنعت ، برای گفته های خود منبع معتبری تهیه کنید تا اعتبار آن بیشتر شود.


به خوانندگان خود نمونه هایی از دنیای واقعی بدهید که نشان می دهد چگونه محصول یا خدمات شما زندگی آنها را ارتقاء می دهد ، نه فقط لیستی از ویژگی ها.


یک فراخوان جدی برای اقدام:

فراخوان عمل که اغلب به عنوان CTA شناخته می شود ، دکمه ، تصویر یا پیوند متنی است که کاربر را به مرحله بعدی تجربه وب سایت خود هدایت می کند. (از نظر SEO ، این مراحل قیف تبدیل را تشکیل می دهند.)


بدون CTA ، کاربر نمی داند که کجا را انتخاب کند و شما می توانید آنها را به وب سایت رقیب دیگری هدایت کنید و براحتی کاربر را از دست بدهید. بنابراین در تلاش هستید مشتری بالقوه خود را وادار به انجام چه کاری کنید ؟ یکی از مولفه های اصلی ارسال یک وبلاگ موثر ، آگاهی دادن به افراد است که آیا اکنون باید خرید کنند ، بیشتر بدانند ، کتاب الکترونیکی بارگیری کنند و غیره.


گرافیک جذاب بصری:

استفاده از تصاویر متناسب با نام تجاری شما می تواند به طرز باورنکردنی جذاب باشد. استفاده از تصاویر مزایای بسیاری دارد:

آنها به ایجاد ارتباط عاطفی با خوانندگان کمک می کنند.

بسیاری از افراد یادگیرنده بصری هستند ، بنابراین تصاویر به شما کمک می کنند تا داستان خود را به موثرترین شکل بیان کنید.

پست ها با تصاویر مربوطه در موتورهای جستجو عملکرد بهتری دارند.

وبلاگهایی که دارای عکس هستند از جذابیت بالاتری نسبت به وبلاگهای بدون تصویر برخوردار هستند. به عنوان مثال ، پست های فیس بوک دارای عکس به طور متوسط ​​37٪ افزایش تعامل دارند.

توضیحات متای خوب:

اساساً ، توضیحات متا شرح محتوای پست شما را در موتور جستجو ارائه می دهد.


بنابراین وقتی کسی تصمیم می گیرد کدام نتیجه موتور جستجو را کلیک کند ، فکر می کنید کدام یک را انتخاب می کند؟ یک توضیحات متای خلاقانه و سفارشی که آنها را به یادگیری بیشتر ترغیب می کند ، یا یک توصیف متای تولید شده ، اغلب بی ربط ، ایجاد شده توسط پلت فرم محتوا (به عنوان مثال وردپرس) که استفاده می کنید؟

مزایای وبلاگ نویسی برای بازاریابی بسیار زیاد است. هرگز اهمیت وبلاگ ها را برای افزایش مشارکت دست کم نگیرید.

اگر وقت خود را برای درک مخاطب خود اختصاص دهید ، کلید واژه و موضوع تحقیق خود را انجام دهید ، یک نسخه جذاب بنویسید و آن را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید ، ارزش آن را خواهد داشت.


در واقع ، ممکن است متوجه شوید که وبلاگ شما قدرتمندترین ابزار بازاریابی است که دارید!




مجله ارم بلاگ ، سرویس ساخت وبلاگ حرفه ای

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده