دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» 10 نکته کلیدی برای کمک به شما در ایجاد یک وبلاگ بهتر

10 نکته کلیدی برای کمک به شما در ایجاد یک وبلاگ بهتر

10 نکته کلیدی برای کمک به شما در ایجاد یک وبلاگ بهتر


از زمان آغاز وبلاگ نویسی سالهاست که می گذرد و به مشاغل این امکان را می دهد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند تا اعتماد و اعتبار خود را ایجاد کنند. وبلاگ ها از منبع ایجاد نظرات به مکانی که در آن عموم مردم حقایق و داده های مهم را پیدا می کنند نقل مکان کرده اند. این که آیا شما تازه کار را شروع کرده اید یا در امر وبلاگ نویسی با تجربه هستید ، در اینجا چند واقعیت جالب در مورد وبلاگ نویسی وجود دارد که می تواند به شما در بهبود عملکرد وبلاگ شما کمک کند.


وبلاگ نویسی می تواند تعداد لینک های وب سایت شما را دو برابر کند

طبق گفته OptinMonster ، شرکت ها می توانند در هنگام وبلاگ نویسی تا 97٪ پیوند بیشتری به وب سایت خود داشته باشند . ساخت وبلاگ رایگان یک وسیله عالی برای ایجاد اقتدار دامنه است. این امر نه تنها به شما کمک می کند تا رهبری فکری را در زمینه تمرکز خود ایجاد کنید بلکه دامنه شما - آدرس اینترنتی شما را نیز معتبر میکند. و ، قدرت دامنه قوی باعث می شود که دیگر وبلاگ نویسان بخواهند به تجارت شما لینک دهند، محتوای خوب بک لینک ایجاد می کند که ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد می کند.


به احتمال زیاد ترافیک وبلاگ در ساعات اولیه صبح رخ می دهد

در حالی که وبلاگ ها ناگهان در زیر موجی از ارسال های جدید مانند فیس بوک یا توییت در توییتر ناپدید می شوند ، اما هنوز زمان اوج بازدید برای خوانندگان وجود دارد. صبح ها زمانی با بالاترین میزان خوانندگان وبلاگ است. با این حال ، از آنجا که پست ها از بین نمی روند ، انتشار یک وبلاگ در هر زمان از روز خوب است. هنگام به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی یا سایر کانال های معتبر ،میتوانید این زمان بازدید را تغییر دهید و خوانندگان بیشتری را به سمت مطالعه وبلاگ خود هدایت کنید.


وبلاگ نویسی منجر به تولید بیشتر کسب و کار شما می شود

طبق گفته مشاورین ، مشاغلی که وبلاگ می نویسند 67٪ بیشتر از شرکتهایی که وبلاگ نمی نویسند ، بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت وب سایت و کسب و کار خود هدایت می کنند. ما قبلاً بحث کردیم که وبلاگ نویسی بک لینک بیشتری تولید می کند و این بک لینک ها باعث ایجاد بازدید بیشتر می شوند. با دانستن این موضوع ، شما می خواهید برای گرفتن سرنخ در وب سایت خود آماده باشید تا بتوانید از آن ترافیک اضافی استفاده کنید. استفاده از فرم های تماسی که به صورت پاپ آپ یا فرم در پست ها جاسازی شده اند ، به تلاش های شما در زمینه تولید کمک می کند. از محتوای برتر استفاده کنید تا در ازای دریافت اطلاعات تماس ، منابع بیشتری به خوانندگان ارائه دهید.


خوانندگان وبلاگ مشتریان بالقوه نیز هستند

بیش از یک نفر از هر سه نفر خواندن سرتیتر ها عناوین را به خواندن کل پاراگراف ها ترجیح می دهند . عناوین و سرتیتر مطالب خود را حتماً قابل ویرایش کنید. مطمئن شوید که جذاب هستند و نکات مهم مقاله شما را منعکس می کنند. عناوین چشم نواز ،خوانندگان بیشتری را به خود جلب می کند .


آمریکایی ها سه بار بیشتر از ایمیل ،وقت خود را در وبلاگ صرف می کنند

به گفته OptinMonster ، "کاربران اینترنت در ایالات متحده 3 برابر بیشتر از زمان ارسال ایمیل ، وقت خود را در وبلاگ صرف می کنند." اگر در نظر بگیرید که فقط گیرندگان ایمیل می توانند ایمیل ها را ببینند اما اکثر وبلاگ ها توسط هر کسی به صورت آنلاین دیده می شوند ، این آمار بصری است. فقط کاربران بیشتری هستند که به وبلاگ دسترسی دارند. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید بازاریابی از طریق ایمیل را نادیده بگیرید ، زیرا این یک ابزار بازاریابی دیجیتال کم هزینه و با بازده بالا است .

وب سایت های دارای وبلاگ دو برابر بیشتر ایمیل ایجاد می کنند

بازاریابی ایمیلی منسوخ نشده و هنوز هم بسیار مرتبط است. در واقع ، شرکت هایی که وبلاگ دارند ، دو برابر بیشتر از افرادی که وبلاگ ندارند ، ایمیل بازدید می کنند. ساخت وبلاگ رایگان می تواند با درخواست از آنها برای عضویت در یک لیست ایمیل برای وبلاگ شما ، روش دیگری برای حفظ بازدید کنندگان داشته باشد. شما می توانید یک صفحه انتخاب یا یک پاپ آپ داشته باشید تا بازدیدکنندگان را وادار به اشتراک برای دریافت به روزرسانی ها کند. از آنجا ، می توانید با مشترکان جدید خود ارتباط برقرار کنید ، و پیشنهادات ویژه به همراه پست های اخیر وبلاگ را برای آنها ارسال کنید. وقتی تلاش های وبلاگ نویسی و بازاریابی ایمیل شما بهم پیوسته باشد ، بدون شک ترافیک بیشتری از هر دو مشاهده خواهید کرد.


ارسال مداوم وبلاگ پنج برابر بازدید از وب سایت را به دست می آورد

اگر می خواهید بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید ، بلاگ نویسی مداوم و مستمر می تواند به شما کمک کند. وبلاگهایی که هر ماه 20 بار یا بیشتر پست میگذارند (تقریباً در هر روز کاری - این یک سابقه وبلاگ نویسی است!) 5 برابر بیشتر از کسانی که هر ماه چهار بار یا کمتر وبلاگ می نویسند ، بازدید میگیرند. انتشار پست های وبلاگ به طور منظم فرصت بیشتری برای نمایه سازی در جستجوی Google ایجاد می کند ، بازدید وب سایت را افزایش می دهد و به بازدیدکنندگان دلیلی برای بازگشت بیشتر می دهد.


وبلاگ نویسان سهام بیشتری در شبکه های اجتماعی دریافت می کنند

ایجاد محتوا برای ارسال در شبکه های اجتماعی وقت گیر است. یکی از راه های کمک به خود و سایر توسعه دهندگان محتوا ایجاد پست های وبلاگ با تعداد زیادی محتوای قابل اشتراک است. ایجاد قطعه هایی که به راحتی در شبکه های اجتماعی قابل اشتراک هستند ، به محتوای شما در جذب مخاطبان بیشتر کمک می کند. شما همچنین باید پست های وبلاگ ،خود را در تمام حساب های شبکه های اجتماعی شخصی خود به اشتراک بگذارید. در حالت ایده آل ، شما می خواهید برای هر سیستم عامل رسانه های اجتماعی پست های منحصر به فرد ایجاد کنید. شما باید بتوانید پست های 600 کلمه ای وبلاگ را به راحتی به 10 توییت قابل اشتراک تبدیل کنید.


بازدید پست های وبلاگ با تصاویر دو برابر بیشتر از پست های بدون تصویر میباشد

به گفته جف بولاس ، "مقالات دارای تصویر 94٪ کل بازدید بیشتر دارند." دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد. در دنیای چندرسانه ای ما ، متن در یک صفحه تا حدی خسته کننده است. تصاویر خوب که به پس زمینه اضافه میشود ، پیام شما را تقویت می کنند. "Alt text" ( تگ آلت )، متنی که هنگام ارائه تصویر شما نمایش داده می شود ، می تواند برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو (سئو) استفاده شود. اگر می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید و بازدید بیشتری داشته باشید ، تصاویر را در پست های وبلاگ خود بگنجانید.


بیش از 500 میلیون وبلاگ در اینترنت وجود دارد

راستش را بخواهید ، احتمالاً محتوای آنلاین بسیار زیاد است. مقالات خبری بسیار زیاد است. تعداد زیادی پست در شبکه های اجتماعی و تعداد زیادی وبلاگ. وبلاگ شما باید بالاتر از سر و صدا و بالاتر از رقابت باشد. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما قابل کشف است (با استفاده از سئو مناسب) ، به خوبی نوشته شده و مربوط به بازار شما است. این موارد فقط هزینه ورود به بازار است. هنگامی که وبلاگ رایگان خود را ایجاد کردید ، آماده شوید تا به اندازه ایجاد محتوای آن ، وقت خود را برای انتشار مطالب اختصاص دهید. در غیر این صورت ، مانند درختی خواهد شد که وقتی هیچ کس در اطراف آن نیست در جنگل می افتد. آیا صدایی ایجاد شده است؟


جهت ساخت وبلاگ در ارم بلاگ به صفحه ثبت نام مراجعه کنید، میتوانید براحتی یک وبلاگ رایگان و یا وبلاگ تبلیغاتی جهت معرفی خدمات و مشاغل خود در این سرویس ایجاد نمایید.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده