خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان با ساخت وبلاگ تبلیغاتی

پس از ساخت یک وبلاگ در سرویس ارم بلاگ، میتوانید با مراجعه به بخش تبلیغات و سفارش پکیج وبلاگ تبلیغاتی ، از وبلاگ خود جهت تبلیغات و ثبت لینک برای فروش محصولات و یا ارتقاء وب سایت شرکتی خود در گوگل بهره ببرید

همانطور که هر بازاریاب باهوش می داند، وبلاگ نویسی ابزاری حیاتی برای جذب بازدیدکنندگان مناسب به وب سایت شماست. اگر برای مدت طولانی وبلاگ نویسی کرده باشید، ممکن است با ایده وبلاگ نویسی مهمان نیز شروع به کار کرده باشید.

وبلاگ نویسی مهمان چیست؟

وبلاگ نویسی مهمان، نوشتن محتوا برای وب سایت شرکت دیگری است. به طور کلی، وبلاگ نویسان مهمان به دلایل زیر، برای وبلاگ های مشابه صنعت خود، می نویسند:


•   جذب ترافیک به وب سایت آنها

•   تقویت دامنه سایت با استفاده از پیوندهای خارجی به دامنه های دارای آتوریتی بالاتر

•   افزایش اعتبار و آگاهی از نام تجاری آنها

•   ایجاد ارتباط با همتایان خود در صنعت


تقریباً همیشه، وبلاگ نویسی مهمان مزایای متقابل، هم برای وبلاگ نویس مهمان و هم برای وب سایت میزبان محتوا ارائه می دهد. به عبارت دیگر، وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است - بنابراین وقتی تصمیم به جستجو برای وبلاگ نویسی مهمان می گیرید، باید پست های وبلاگ نویسان مهمان را نیز در وب سایت خود قرار دهید.


چرا وبلاگ نویسی مهمان برای تجارت شما مهم است؟

وبلاگ نویسی مهمان مزایای مختلفی، برای هرکدام از مشاغل فراهم می کند. با به اشتراک گذاشتن تخصص خود در وب سایت های شرکت های دیگر، می توانید خود را به عنوان یک مقام معتبر در بازار، معرفی کنید، با دیگر صاحبان ایده در زمینه خود ارتباط برقرار کنید و نام تجاری خود را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید.


علاوه بر این، ارائه پست های مهمان در وبلاگ خود به شما کمک می کند دیدگاه های جدید و محتوای تازه ای به مخاطبان خود تحویل دهید. همه ما از مطالب قدیمی خسته می شویم، بنابراین نمایش پست های مهمان یک روش عالی برای جذب خوانندگان است.

برخی از وبلاگ ها ، اکثر مطالب خود را از دیگر مدیران صنعت تهیه می کنند. حتی اگر منابع قوی، برای تولید محتوا ندارید، وبلاگ نویسان مهمان می توانند به شما کمک کنند تا محتوای جدیدی را بدون نیاز به وقت و تلاش بیشتر توسط تیم خود، به خوانندگان ارائه دهید.


چگونه می توانم با وبلاگ نویسی مهمان شروع کنم؟

قبل از اینکه با وبلاگ نویسی مهمان شروع کنید، مطمئن شوید که اطلاعات درستی از تجربه وبلاگ نویسی مهمان به دست می‌آورید. به دنبال وبلاگ های شرکت های صنعتی غیر رقیب باشید که بتوانید بینش واقعی را به خوانندگان ارائه دهید.


وبلاگ نویسی مهمان برای شرکای شما مکانی عالی برای شروع است. ما تمایل داریم از وبلاگ نویسی مهمان به عنوان راهی برای توسعه روابط با شرکت هایی که امیدواریم در آینده با آنها شریک شویم، استفاده کنیم.

صرف نظر از این، انجام تحقیقات برای وبلاگ نویسی مهمان موفق، ضروری است. این وظیفه شماست که مطمئن شوید که محتوای نامناسب در وبلاگ خود، ارسال نمی کنید.

برای یافتن نویسندگان در جهت یک کسب و کار خوب، تمرکز کنید. همچنین باید با گفته های آنها در پست خود موافقت کنید و اطمینان حاصل نمایید که پیام با علایق شخص شما مطابقت دارد. اگر محتوا با تجارت، شخصیت یا برند شما مطابقت نداشته باشد، وبلاگ نویسی مهمان می تواند تأثیر سریع و منفی بر شرکت شما بگذارد.


در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از ارائه به وبلاگ مهمان یا بالعکس، به دنبال آنها باشید:


آیا این وبلاگ یا وبلاگ نویس تعداد زیادی دنبال کننده دارد که به طور فعال در حال ارسال نظر، اشتراک گذاری وبلاگ با شبکه های اجتماعی خود باشند؟


آیا آنها حساب فیس بوک یا توییتر دارند که بطور منظم پستهای وبلاگ خود را به اشتراک بگذارند؟


آیا قدرت دامنه بالا دارند که باعث افزایش رتبه SEO من گردد؟


آیا صنعت و تخصص آنها با صنعت من مکمل است؟


نکته حرفه ای: هنگام جستجوی وبلاگ ها برای انتشار، یک کلمه کلیدی مربوط به صنعت + "پست مهمان" ، "برای ما بنویسید" یا موارد مشابه را جستجو کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در مورد بازاریابی ورودی بنویسید ، می توانید این اصطلاحات را سرچ کنید.


پست مهمان و بازاریابی ورودی

دستورالعمل های ارسال پست مهمان برای بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی به دنبال پست های مهمان

در مورد بازاریابی ورودی برای ما بنویسید

ارسال های ارسالی مهمان و بازاریابی ورودی

و غیره.

 این به شما کمک می کند تا وبلاگ های مربوط به صنعتی را پیدا کنید، که به موضوعی که در مورد آن می نویسید علاقه مند هستند و در حال حاضر ارسال مطالب از وبلاگ نویسان مهمان را می پذیرند.

وبلاگ نویسی مهمان چگونه بر SEO تأثیر می گذارد؟

پاسخ کوتاه این است: تا زمانی که در ساخت وبلاگ تبلیغاتی و ایجاد وبلاگ های مهمان با ارزش برای وب سایت های قانونی محتاط باشید، وبلاگ نویسی مهمان می تواند ابزاری عالی برای افزایش قدرت دامنه شما و پیشرفت در رتبه بندی سئو باشد.


با این حال قابل درک است، چرا بسیاری از افراد این سوال را مطرح کرده اند که آیا وبلاگ نویسی مهمان به کسب و کار آنها آسیب می رساند یا نه؟ خطر "برخی وبلاگ نویس ها" که سعی دارند با رشوه به صاحبان وبلاگ، اجازه دهند مطالب بی کیفیتی را برای منافع ایجاد لینک و سئو خود ارسال کنند، وجود دارد.


در نهایت، توسعه یک استراتژی وبلاگ نویسی مهمان، برای افزایش SEO به ارائه محتوای واقعی، مفید و مرتبط برای آموزش خوانندگان منجر می شود - نه محتوای کم کیفیتی که فقط به عنوان یک لینک به وب سایت شما استفاده می گردد.


بنابراین تا زمانی که محتوای شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، وبلاگ نویسی مهمان راهی عالی برای افزایش رتبه سایت شماست. اگر افراد دیگر در وب سایت های خود به وبلاگ شما لینک می دهند، محتوای وبلاگ شما باید مرتبط و جالب باشد. وقتی افراد درمورد وبلاگ شما نظر می دهند، آن اطلاعات را به اشتراک می گذارند، یا دوست دارند یا به آن لینک می دهند، در گوگل رنک پیج شما افزایش میابد.


وبلاگ نویسی با کیفیت بالا برای میهمان چگونه است؟

نکته اصلی در نوشتن یک وبلاگ مهم و با کیفیت این است که آن را به عنوان یک ارزش افزوده برای مخاطبان خود تصور کنید، نه به عنوان یک تبلیغ!


مانند هر نوع محتوای ورودی، وبلاگ های مهمان شما باید برای آموزش خواننده شما باشد، نه تبلیغ محصول یا خدمات خود. اگر موضوع، مرتبط با محصول یا خدمات شما باشد، مطمئناً ارائه آن در وبلاگ شما هیچ ضرری ندارد. اما بین فروش خود و ارائه اطلاعات مفید و عملی به خوانندگان تفاوت زیادی وجود دارد.


در اینجا چند نکته سریع دیگر برای کمک به شما در ارتقا استراتژی وبلاگ نویسی مهمان آورده شده است:


واضح بنویسید، اگرچه برخی از شرکت ها به شما اجازه می دهند پیوندهایی را به وب سایت خود در قسمت اصلی وبلاگ وارد کنید، اما بسیاری از آنها آن را ممنوع کرده یا پیوندها را با گذشت زمان تغییر می دهند. بنابراین ، بیوگرافی شما احتمالاً تنها مکانی در پست مهمان شماست که شامل پیوند دائمی به وب سایت شما می شود.

هر پست را با یک نتیجه گیری همراه کنید. فراخوانی برای اقدامی که از خوانندگان می خواهد نظر دهند را به یاد داشته باشید، هرچه تعداد افراد برای نظر دادن و به اشتراک گذاشتن وبلاگ شما بیشتر باشد، محبوبیت زیادتری در ارسال جستجو در جستجوگرها پیدا می‌کند.


پست وبلاگ مهمان خود را در شبکه های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید. این یک حرکت خوب است که باعث بازگشت بازدید بیشتر به وبلاگ نویس مهمان شما و همچنین تجارت آنها می شود.


از Google Analytics برای ردیابی میزان بازدید پست مهمان خود استفاده کنید. این به شما ایده گسترده تری از آنچه خوانندگان می خواهند درباره آن بشنوند و چه چیزی برای تجارت شما مفید است، می دهد.


رعایت این نکات به شما کمک می کند تا از نوشتن یا پذیرفتن مطالب هرز جلوگیری کرده و به نوبه خود از مزایای واقعی وبلاگ نویسی مهمان بهره مند شوید. برای افزایش رتبه بندی SEO خود، افزایش اعتبار نام تجاری و جلب مخاطبان جدید در صنعت خویش، مراحل توصیه شده ما را دنبال کنید و مانند همیشه ، به توسعه محتوایی قابل توجه و جذاب ادامه دهید!


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده