دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» وبلاگ نویسی از طریق تلفن همراه

وبلاگ نویسی از طریق تلفن همراه

وبلاگ نویسی حرفه ای با تلفن همراه

شماره 1 وبلاگ خود را از طریق رسانه های اجتماعی فعال کنید

رسانه های اجتماعی جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما شده است. همه در مورد اعتیاد به شبکه های اجتماعی صحبت می کنند اما این موضوع به یک ضرورت تبدیل شده است. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به ما توانایی ارتقا تجارت و برقراری ارتباط با مخاطبان بزرگ را داده اند.

اگر یک وبلاگ دارید ، اولین کاری که می توانید در گوشی هوشمند خود انجام دهید فعال کردن آن با کمک شبکه های اجتماعی است .ارسال مجدد مقالات وبلاگ خود ، اشتراک گذاری پست در شبکه های اجتماعی نظیر لینکداین linkedin.com - همه اینها را می توان در تلفن هوشمند انجام داد. علاوه بر این ، بیشتر ویژگی ها فقط از طریق برنامه های گوشی های هوشمند قابل دسترسی هستند ، بنابراین برای فعال کردن وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی ، بیشتر از تلفن خود استفاده کنید.

شماره 2 تحقیق

گزارش شده است ، در سال 2018 تعداد کاربران موتور جستجوی تلفن همراه فقط در ایالات متحده به 207.6 میلیون نفر رسیده است. دلیل آن اینست که استفاده از تلفن همراه هوشمند و جستجوی مطلب در اینترنت راحت است.

شما می توانید از طریق تلفن هوشمند خود تحقیقات مقاله بلاگ خود را نیز انجام دهید ، زیرا این نیز بخشی از اداره یک وبلاگ است. مرورگرهای تلفن های هوشمند همچنین به شما امکان می دهند صفحات را ذخیره کرده و بوک مارک هایی ایجاد کنید ، بنابراین با استفاده از لپ تاپ برای انجام تحقیقات فرقی ندارد.

شماره 3 پاسخ به نظرات

برقراری ارتباط با مخاطبان خود چه در شبکه های اجتماعی و چه در زیر پست های وبلاگ شما ضروری است. اغلب وبلاگ نویسان وقت پاسخ دادن به نظرات را ندارند ، اما هر زمان که وقت کافی برای صرف وقت و دسترسی به تلفن هوشمند خود دارید می توانید این کار را انجام دهید.

شماره 4 پست صوتی به متن

با بهره گیری از ویژگی ضبط صدا به متن ، اکنون مقاله وبلاگ را بدون نیاز به تایپ کردن ، مستقیماً روی تلفن خود منتقل می کنید.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

همچنین می توانید با نوشتن یک پیام در تلفن همراه خود ، پیش نویس ایجاد کنید و سپس آن را به لپ تاپ منتقل کنید. برنامه هایی مانند Evernote یا Microsoft OneNote به شما امکان می دهند داده های خود را با هر دستگاه متصل دیگری همگام سازی کنید. به این ترتیب می توانید پست های وبلاگ را در همه حال ایجاد کنید.

شماره 5 محتوای خود را برنامه ریزی کنید

با استفاده از همان نوع برنامه هایی که در قبل ذکر کردم، می توانید محتوای بعدی خود را برنامه ریزی کنید، در مورد موضوعات، توفان فکری ایجاد کنید و سر فصل مطالب را ایجاد کنید. باز هم می گویم، تلفن های هوشمند بسیار متنوع هستند و استفاده از آنها در محیط کار بسیار راحت است ، بنابراین هر زمان که ایده ای دارید ، می توانید تلفن خود را بالا بیاورید و ایده را یادداشت کنید تا آن را فراموش نکنید.


برنامه های وبلاگ نویسی برای گوشی هوشمند شما

اگر تصمیم گرفته اید که وبلاگ نویسی خود را فقط از طریق تلفن خود شروع کنید ، باید با انتخاب و بارگیری برنامه های متناسب با نیازهایتان ، تلفن هوشمند خود را به روز رسانی کنید.

برای شروع به کار وبلاگ خود فقط از طریق تلفن هوشمند ، باید از برنامه های زیر استفاده کنید:

1. بستر وبلاگ نویسی

اگر در حال حاضر وبلاگی دارید که از لپ تاپ خود شروع کرده اید ، من اکیداً توصیه می کنم از پلتفرم میزبان استفاده کنید زیرا به شما امکان می دهد همه چیز را به تلفن همراه خود را منتقل کنید و تمام پست های خود را ذخیره کنید.

با این حال ، اگر تازه شروع می کنید ، پیشنهاد من به شما ساخت وبلاگ در ارم بلاگ eramblog.com است...

2. ویراستاران متن

بعد از ثبت نام و راه اندازی یک وبلاگ از طریق تلفن هوشمند خود، برای ویرایش و تصحیح مقالات خود حداقل به یک برنامه اضافی نیاز دارید.

من شخصاً استفاده از Google Docs را در تلفن هوشمند خود ترجیح می دهم. شما می توانید ویرایشگر متن دیگری را انتخاب کنید، مهم آن است که با آن راحت باشید و آنچه از یک برنامه انتظار دارید را داشته باشد.

3. ویرایشگران محتوای گرافیکی

همه ما می دانیم که اگر چند عکس به مطلبتان اضافه نکنید ، پست وبلاگی شما خسته کننده به نظر می رسد. ممکن است ویرایش عکس برای وبلاگ از طریق تلفن هوشمند سخت به نظر برسد اما انجام این کار از لپ تاپ حتی آسان تر است.

این برنامه ها از موارد دلخواه من است:

•   PicMonkey : این یک ابزار ویرایش قدرتمند است که می توانید از آن از طریق تلفن هوشمند خود استفاده کنید. این برنامه دارای بسیاری از ویژگی های مفید مانند ویرایش عکس ، استفاده از تصاویر برای ایجاد طرح های جالب و غیره است.

•   VSCO : این یک برنامه ویرایش عکس حرفه ای است که تعداد زیادی فیلتر عالی برای تصاویر شما دارد. برخی از آنها رایگان نیستند، اما هنوز هم گزینه های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد یک تصویر خیره کننده برای پست بعدی وبلاگ خود ایجاد کنید.

اجرای یک وبلاگ فقط از طریق تلفن امکان پذیر است!

من می دانم که کل ایده ترسناک به نظر می رسد: یک تلفن برای کنترل فشار راه اندازی یک وبلاگ کوچک است. با این حال ، این فناوری به ما این امکان را می دهد و از برخی جهات ، مدیریت وبلاگ را نسبت به رایانه، برای ما راحت تر کرده است. امیدوارم نکاتی که در این مقاله ذکر کردم به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و ایده کامل را امتحان کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده