بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» 6 روش موثر برای تبلیغ وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی

6 روش موثر برای تبلیغ وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی

6 روش موثر برای تبلیغ وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی

آیا شما برای نوشتن محتوای با کیفیت برای وبلاگ خود وقت صرف می کنید؟ آیا شما از تمام مزایای بازاریابی محتوای خود بهره مند می شوید؟ 

برخلاف وب سایت های تجاری ، تبلیغ وبلاگ خود از طریق تبلیغات پولی منطقی نیست. اما چه گزینه های دیگری وجود دارد؟

سئو و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

و از آنجا که ما قبلاً در مورد سئوی وبلاگ ها بحث کرده ایم ، امروز قصد داریم کمی در مورد چگونگی تبلیغ وبلاگ شما در شبکه های اجتماعی را صحبت کنیم.

سعی کنید از مدیران وب سایتها ، بازاریابان یا وبلاگ نویسان در مورد معنای تبلیغ وبلاگ در رسانه های اجتماعی نظرسنجی کنید. اکثریت می گویند که این بدان معناست که وبلاگ خود را در نمایه یا صفحه خود در Facebook ، LinkedIn ، Twitter و Google+ به اشتراک بگذارید. اما در واقع ، انجام این کار حتی نیمی از کاری که باید انجام بدهید نیست.

بنابراین ، اگر در زمره جاه طلبان هستید و می خواهید از سایت های معروف شبکه های اجتماعی به نام "بازاریابی وبلاگ خود در شبکه های اجتماعی" فراتر بروید ، پیشنهاد می کنیم چند نکته واقعا موثر را برای نشان دادن وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی بخوانید.

موارد زیر برخی از روش هایی است که می توانید محتوای وبلاگ خود را برای اشتراک گذاری اجتماعی آماده کنید .

1. محتوای جذاب / مفید / تکان دهنده

این نکته واقعاً مربوط به بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیست اما اولین قدم اساسی است که همه مراحل دیگر که امروز در اینجا ذکر شده را برای موفقیت تنظیم می کند.

مخاطبان شبکه های اجتماعی شما می خواهند محتوایی را که به اشتراک می گذارند ، جالب و پیچیده نشان دهند. به عبارت دیگر ، آنها هر محتوایی را به اشتراک نمی گذارند.

بنابراین ، محتوایی که تولید می کنید باید جذاب و مفید باشد و حاوی اطلاعات منحصر به فردی باشد که بندرت در جاهای دیگر یافت می شود. حتی اگر این محتوا در مکان های دیگر وب پیدا شود ، نحوه ارائه مطالب خود باید برای خوانندگان باهوش شبکه های اجتماعی به اندازه کافی جذاب باشد.

جدا از محتوای پست وبلاگ شما ، عناوین و تصاویر جذاب، خوانندگان را به خود جلب می کند.

عناوین جذاب

می گویند شما یک پست درباره 10 موردی که شما باید از جستجوگرها بپرسید، بنویسید. به نظر می رسد عنوان این پست، محتوای مفیدی را به شما ارائه می دهد. اما آیا واقعاً شما را هیجان زده می کند.

بهتر است 10 نکته ای که جستجوگرها به شما نمی گوید را هم بنویسید.

آیا این عنوان اکنون شما را به وجد می آورد؟ درست است؟

با کمی تغییر در لحن و سبک عناوین پست ها، ممکن است پست های شما بیشتر در معرض دید قرار گیرد. این به این دلیل است که اغلب مشترکان ایمیل یا RSS Feed وبلاگ شما ممکن است لیست های اطلاعاتی شلوغ در صندوق ورودیشان داشته باشند که یک عنوان خلاقانه ممکن است شما را از گم شدن در میان صندوق ورودی مشترکان نجات می‌‌‌‌دهد.

در رسانه های اجتماعی اگر وبلاگ شما دارای یک تصویر معمولی یا اصلاً تصویری نداشته باشد ، افراد تمایل کمتری برای به اشتراک گذاشتن آن دارند. برای کمک ، ابزارهای رایگان برای ایجاد گرافیک وبلاگ مانند Canva وجود دارد . همچنین می توانید اینفوگرافیک ها را که تصاویر حاوی محتوا هستند به اشتراک بگذارید. زیرا تصاویر جذاب باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان شبکه های اجتماعی می شود


2. ایجاد ارتباط با سایر وبلاگ نویسان

از سایر وبلاگ نویسان موجود در سایت خود آگاهی داشته باشید، اما برای کمک به ارتقا وبلاگ خود با این اطلاعات چه کاری می توانید انجام دهید؟ در اینجا چند نکته مهم برای استفاده از تأثیرات دیگر وبلاگ نویسان در رسانه های اجتماعی وبلاگ خود آورده شده است.

بخوانید و به اشتراک بگذارید

پست های دیگر وبلاگ نویسان را بخوانید و به اشتراک بگذارید و از طریق توییتر درباره آنها نظر بگذارید تا از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده قدردانی یا تأیید کنید. اطمینان حاصل کنید که از@ توییتر وبلاگ نویس نام ببرید. همچنین می توانید نظرات خود را در صفحه پست ارسال کنید ، این روش بلافاصله به وبلاگ نویس اطلاع می دهد که چه کسی نظر می دهد.

اگر URL وبلاگ خود را در Twitter bio خود داشته باشید، وبلاگ نویس قطعاً وبلاگ شما را بررسی می کند واحتمالا شما را لایک میکند.

کارشناسان را لیست کنید

یک پست "10 لیست وبلاگ نویسان برتر" ایجاد کنید و به وبلاگ نویسان پیوند دهید. آنها قطعاً می خواهند پیوند را تأیید کرده و آن را در رسانه های اجتماعی خود ارسال کنند و پست شما را در پروفایل های مختلف رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

وبلاگ نویسی مهمان

در وبلاگ خود از وبلاگ نویسان دعوت کنید تا به عنوان مهمان در وبلاگ شما بنویسند. این نه تنها از وبلاگ خود به شما پیوندهایی می دهند بلکه به شما امکان می دهد وبلاگ شما در به اشتراک گذاری و به روزرسانی های رسانه های اجتماعی آن ها قرار بگیرد.

3. پست های وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی نشانه گذاری کنید

پست های وبلاگ خود را در سایت هایی مانند Digg ، StumbleUpon ، Delicious و Reddit ، که مخاطبان خوبی دارند ، نشانه گذاری کنید. اما به یاد داشته باشید ، این استراتژی در گذشته بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است ، به طوری که نشانه گذاری اجتماعی مانند گذشته موثر نیست.

برای اینکه حضور خود را در سایت های اجتماعی احساس کنید ، باید کمی بیشتر وقت بگذارید نظر دهید یا به اشتراک بگذارید. این باعث افزایش فعالیت برای بوک مارک های پست شما می شود.

4. به انجمن های اجتماعی بپیوندید

به گروه های فیس بوک و گروه های LinkedIn مرتبط با خود بپیوندید. اینها بسترهای خوبی برای به رسمیت شناختن خود و وبلاگ شما هستند. وبلاگ خود را پرخاشگرانه تبلیغ نکنید ، شما می توانید با پیوستن به مکالمات و کمک به افرادی که سوال دارند ، کار خود را آغاز کنید ، دقیقاً مانند آنچه در یک انجمن انجام می دهید. در نهایت می توانید پست هایی که به وبلاگ خود پیوند داده شده را به اشتراک بگذارید.

راه دیگر برای شما، داشتن یک ملاقات، چه مجازی و چه واقعی است. دیدارهای مجازی را می توان با استفاده از Google Hangouts و Twitter Chat انجام داد.

چت توییتر می تواند یک چت از قبل تنظیم شده یا یک چت غیررسمی باشد که در آن از شرکت کنندگان مکالمه نام می برید.

5. وبلاگ قدیمی خود را فراموش نکنید

وقتی محتوا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ، نباید فقط به محتوای تازه اکتفا کنید. بعضی اوقات می توانید برخی از پست های قدیمی وبلاگ خود را که هنوز جدید هستند یا به یک موضوع داغ تبدیل شده اند ، به اشتراک بگذارید. ممکن است دنبال کنندگان جدیدی داشته باشید که قبلاً آن پست ها را ندیده باشند ، که ایده آل است. . برای جلوگیری از تکرار پست برای دنبال کنندگان قدیمی تر، می توانید عنوان پست های وبلاگ قدیمی خود را در به روزرسانی های شبکه های اجتماعی خود تغییر دهید.

6. قسمتهایی از مطالب خود را به اشتراک بگذارید

با افزونه 'clicktotweet' شما به طور معمول نقل قول هایی، از پست وبلاگ خود را منتشر کنید.

به جای اینکه فقط به افزونه clicktotweet وابسته باشید، می توانید قسمتهای مهمتری از پست خود را به عنوان یک به روزرسانی در نمایه رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. نیازی نیست که اینگونه پست ها را با به وبلاگ خود لینک دهید. این یک نسخه جدید از به روزرسانی هایی است که ممکن است طرفداران و دنبال کنندگان شما از آن لذت ببرند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی می تواند سرگرم کننده باشد و نتایج کاملاً ارزش آن را دارند زیرا سیگنال های شبکه های اجتماعی، به رتبه بندی موتور جستجو در وبلاگ شما کمک می کنند.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده